K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis. Joku täällä siis ei menny siksi että satoi. Ja missasi sitten osan? Jos on lipun ostanut niin eikö kannattaisi kokea se koko tapahtuma niin että menis jo heti kun portit aukeaa? Sateelta pääsee aina suojaan. Vettä se vain on. Ja järkevät varautuu sadetakein tai -ponchoin ihan varmuuden vuoksi!
Ei siellä kukaan normaali pystynyt olemaan yhtään enempää kuin oli pakko. Itse ajoittelin hotellihuoneella oloa noin 15-18 väliin, jos oli mahdollista. Niin hirveä helle.
 
Minkälainen ihminen tämä Dzejlan manageri oikein on? Ihmettelen vain, miten hän tunkee mukaan perhetapahtumaan (Dzejlan siskon synttärit ja poikaystävän juhlakonsertti). Onko siis enemmänkin ystävä eikä "oikea" manageri tyyliin Jesse ja sitten se varsinainen ammattilainen (Kalle L.?) ei näissä läheisten perhetapahtumissa kiertele vaan hoitaa duuniaan kunnolla. Mietin vain, kun jokin tuossa kuviossa vähän mättää.
Oliko hänen managerinsa syntymäpäiväjuhlissa, emme tiedä, koska Instagramissa ei ole mitään. Hän on mahdollisesti ajanut Dz:n Kroatiasta Sloveniaan, käynyt konsertissa ja palannut kotiin sunnuntaina. Tai sitten hän on Ljubljanassa lomalla pari päivää. En ymmärrä, miksi pidät sitä outona.
 
Arght, toi Bluza esitys tuolla Karnevaaleilla... Siis siihen oli niin selkeästi vain liimattu päälle tuo typerä M+N rakkaustarina, ettei kukaan Sloveniassa vain arvaisi Bojanista, että se kertoo Jerestä.
Kenenköhän muun kanssa pitäisi "keksiä suunnitelma" ja jää yksin kun aurinko nousee?
 
Mä en tajua, mulla ei toiminut netti Ljubljanassa Kaksplussalle ei sitten millään. Ei VPN:llä, ei ilman sitä. Ei sillä, että olisin täällä paljoa kaivannut ollakaan, mutta tiet-poikki-olematonta-bussia mm. odotellessa olisin voinut vilkaista.
Erikoinen yhden henkilön geoblokki.
No siis minulla kelle vastasit tää palsta toimi vain mobiilidatalla roaming päällä (vpn ei käy/käynyt juu myöskään) muille sivuille pääsi kyllä hotlan wifilläkin.
 
Plus et minulla oli se karnevaalien halvin lippu, eli ei ihan parhaiten ois kyllä nähnyt mitä tv:stä katoin, tulihan joka tapauksessa tuettua joksuja.
Se vaati aika paljon, että pääsi sillä erityislipulla myöhässä saapuessa sinne fan pittiin, hitto vieköön. En jaksa nyt edes alkaa selittää, mitä. Helpointa ois ollut jopa fan pit-lippulaisena luovuttaa ja katsoa taaempaa. Mutta ei, kun kalliimmasta on maksettu 🤣
Ja siis sade sotki bussien kulun.
 
Arght, toi Bluza esitys tuolla Karnevaaleilla... Siis siihen oli niin selkeästi vain liimattu päälle tuo typerä M+N rakkaustarina, ettei kukaan Sloveniassa vain arvaisi Bojanista, että se kertoo Jerestä.
Kenenköhän muun kanssa pitäisi "keksiä suunnitelma" ja jää yksin kun aurinko nousee?
Oli kyllä suuri ero, kun katsoi Kroatian ja Slovenian keikkaklippejä. Kroatiassa kaikki hoidettu niin paljon paremmin. Onhan se toki kehittyneempi maa.
 
Tää on muuten jännä et hotellin wifillä ei pääse tähän ketjuun, muille nettisivuille pääsee, mutta tänne vain mobiilidatalla, samoin vpn, jos se asetettu muuhun maahan en pääse ainakaan minä, tulee lukemaan forbidden.
Mulla sama. Mulla oli myös jotain mobiilidataongelmia, kun oli varmaan jäänyt jotkut oudot asetukset päälle Englannin-reissulta, jonne hankin e-simin ja otin pois dataroamingin yms. Joten en kyllä päässyt millään tavalla tänne :D
 
Missä hotellissa olit? Tai minkälaisessa ja missä? Me oltiin aika hyvälaatuisessa, hyvällä paikalla. Oli näköala joelle ja kaikkea. Ihanat huoneet ja aamupala. JA toimiva ilmastointi.
Hotel Meksiko, kolme tähteä, sairaalan viedessä, varasin muistaakseni jo silloin köyhänä aikanani. Huone kyllä ihan hyvä linnanäkymällä ja ylin kolmas kerros, aamupala kuului, mutta oisin kaivannut enemmän palveluja sit kuitenkin. Ei ollut esim. 24 h respaa, vaan illalla piti mennä sisään ovikoodilla siitä ulko-ovesta.
 

Yhteistyössä