V
vierailija
Vieras
Onko sulla kauan ollut tota vaivaa? Oletko käynyt esim. ravitsemusneuvonnassa? Ruokavaliolla on iso merkitys.Ei ole mitenkään mukavaa kärsiä ummetuksesta. Olen tänäänkin istunut pöntöllä useamman kerran ja mitään ei tule. Pieruja vain.