ihan tyhjä olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei pidä sitten huoli että joku tietää et sulla on kaikki ok jos se mies tulee ennen kuin menet mihinkään.kumman se asunto on ollut missä olette nyt?kumpi asui eka?sossuun yms menet ja sanot että asunto saatava heti,sitten juuri koitat laittaa niitä tavaroita niin pois ettei saa sulta mitään otettua.auto kannattaa hoitaa pois ekojen joukossa koska voi tajuta sen että ryttää sen yms niin sulle tulee paska nakki siittä.

Hui kamala! Miten ihmeessä olet näinkään kauan sietänyt tota. Eikö sulla hyvä y8stävä ole itsekunnioitusta yhtään?Ja älä sorru vaikka uhkailisi kuinka ykisnhuoltajuudella tms. koska varmaan on ettei se tule sitä saamaan. Eikö sulla ole ystäviä jotka vois hakea sut ja lapsen sinne odottamaan sitä isäpuolta?
Kulttuurierot on ikävä juttu. Musmien kanssa eritoten, koska heillä tämä naisten kunnioitus tarkoittaa hieman eriä kuin meillä. Niillähän juuri ollaan ns.nyrkin ja hellan välissä. Nainen ei saa kasvojaan näyttää jne jne kulkea kadulla ilman miestään. Anteeksi jos yleistin mutta tottakai poikkeuksiakin löytyy.

Nyt lähdet etkä koskaan katso taaksesi. Jos et itseäsi arvosta paskan vertaa ajattele edes lastasi millaisen isän hän saa. Millainen roolimalli tollanen on lapselle. Kamalaa. Minä olisin lähteny jo aikoja sitten. Toivottavasti sinäkin näet asian ja lähdet ennenkuin on liian myöhäistä. (mies hommaa lapselle passin ulkomailel ja vie kotimaahansa tms.) näitä hurjija juttujahan on.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Jos auto on sun nimissä niin se on sun. Ei väliä kuka sitä on maksanut tai käyttänyt, lain mukaan se on sun. Tosin velkakin on sun eikä miehen tartte sitä maksaa enää penniäkään.

Juuri näin.Mutta jos miehen nimissä,sinä saat poliisit perääsi jos sillä lähdet.
Onko siellä suunnalla turvakotia?Sinnehän voisit mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
olen puhunut,huutanu,kiristäny ja lahjonu.
viimeksi ilmotti että mun luonteessa on vikaa ja mun pitää korjata asennetta. |O
tiedän että olen äkkipikanen ja mussakin on paljon vikoja mutta en ole yli ihminen joka saa miehen tekemään noita yllämainittuja asioita.
en tiedä,tekis niin mieli erota mutta miten ton ihmisen saa täältä pois

No lähde nyt hyvä ihminen itse, äläkä jää oottamaan sitä ihmettä että se kundi takapuolensa nostaa....

Yksi menetetty tonni sinne tai tänne, mutta sun mielenterveys ei kauaa tollasta kyllä kestä, voisin veikata.

Ja voin kertoa, ettet oli ainoa ns asennevaimmainen, mäkin kuulemma olen, exän puheiden mukaan. Mutta kummasti se asennevamma ei näy enää tässä uudessa parisuhteessa, uuden miehen kanssa. :whistle:

asutaan isäpuolen asunnossa joten se ulosheitto on kai ainoa ratkaisu.pääseekö johonkin turvakotiin tms idiootteja karkuun?

Pääsee.Ja jos miehellä ei oo missään papereissä nimee että on asunnon päävuokralainen tai vastaavaa niin jos ei muuta niin laita poliisit heittämään se ulos.

Onko miehen nimeä missään paperissa?Jos ei,soita poliisit kun tulee niin ei pääse sisälle.Eihän sun sieltä tarvitse lähteä jos on isäpuolesi asunto.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Voimia jybis! :hug: :hug:

Mä en ymmärtäny,et miks sun pitää lähtee sielt kämpästä?eiks se ollu sun isäpuolen?vai mitäh? :ashamed:

siks olisin halunnu mennä jonnekkin muualle ettei se mies käy päälle ja että oma hermo kestää.se osaa sen väsytys tekniikan.eli ensin väsyttää ja sit ku ei ite enää jaksa niin se jää tohon eikä lähde mihinkään.
sit menee taas tappelusk ja ottaa lapsen ja pakenee rappuun.
viimeks oli riuhtas pojan multa ja vei sisävaatteissa ulos :o
mä en halua että poikakaan joutuu kärsimään

ja miehen nimeä ei ole papereihin laitettu koska tää suhde on ollu niin epävakaa jo pidemmän aikaa.

Heitä se ukko pihalle jos asunto on kerran sun isäpuolen. Jos ei muuta niin poliisit poistaa kyllä tuollaisessa tilanteessa kun mies on noin arvaamaton. :/

:hug: ja hirmuisesti voimia ja toivon että saat asiat kuntoon :)

Jos miehesi nimeä ei ole missään asunnon papereissa, niin ainakin minun ymmärtääkseni olet virallisesti huoneiston ainut asukas.
Jos rohkeutta riittää niin sanot suoraan miehelle kun tulee kotiin, että hän voi muuttaa takaisin äidin ja isän luo. Tähän asuntoon i ole enää tervetullut. Jos et uskalla yksin sanoa niin voitko vaikka pyytää veljesi seuraksesi sinne niin kauaksi kun isäpuolesi saapuu ja pyytää jompa kumpaa heistä ilmoittamaan tämä asia miehellesi ja ottamaan avaimet häneltä pois.

Sinun ei tarvitse lähteä mihinkään kotoasi. Pyydät isäpuoltasi apuun. Mieheltä avaimet pois ja jos tulee oven taakse meluamaan, soitat poliisit.
Mitä autoon tulee, niin se on sinun. Jos et pysty lyhentämään autolainaa, niin vie auto sinne mistä ostit sen. Ne ottavat kyllä sen takaisin ja järjestävät asiat rahoitusyhtiön kanssa.

Toivottavasti saatte selvitettyä tilanteen. Jos sä laitat asuntohakemusken Helsingin kaupungille, niin ne luultavasti tarjoo sulle asuntoa muutaman päivän sisään. Mutta, noissa kaupungin asunnoissa on se huono puoli että ne kaiketi haluaa paperin lapsen huoltajuudesta. Joten ennen kuin ne antaa sulle avaimet että pääset katsomaan asuntoa sinne pitää toimittaa se paperi.

*muoks. Jos se asunto on teidän, mies kämpänhakuun. Jos ei ota lähteekseen vaihda lukko.

kuulostaapa pahalta. en lukenut kuin aloituksen, josta tuli mieleen
1. miksi ihmeessä teillä on hamstereita, jos olet allerginen???!!! Pois ne ja heti stressaamasta.
2. miksi mies nukkuu sohvalla???!!!
3. raha-ongelmaisten ihmisten kanssa on vaikea elää, yleensä ovat tosi monelle velkaa, kovia valehtelemaan ja piilottelevat ongelmiaan. Yleensä takana myös peli-ongelmaa, johon kaikki rahat menee
4. tulosta tuo ap teksti, lyö miehesi nokan eteen ja pyydä kommentit

autosta on velkaa 10t,se on mun nimillä.
mähän voin myydä sen?eikö?
mitäs jos mies vie sen kuitenkin?voinko soittaa poliisille tms?

Jos papereissa on sun nimi eikä miehen,niin se on sun.Ja sitten voit tehdä sille mitä haluat.Vaikka myydä pois.Onko velkakin sun nimissä?Vaikka tuo tuskin mitenkään vaikuttaa.

ihan tyhjä ja toivoton fiilis.
meillä menee miehen kanssa "mukamas hyvin".totuus on toinen.
oon pojan kanssa kotona ja tiedän että mulle "kuuluu" jotkut kotihommat,siis ne tavalliset pyykinpesut ja tiskaukset ym. välillä intoudun imuroimaan ja järkkäämään paikkoja.

mies on 3päivää viikossa töissä,tekee 6-20 vuoroa siis 3päivää ja loput on vapaata.

mua inhottaa kun mies tulee kotiin ja ite menen nukkumaan pojan kanssa niin kämppä on kun pommin jäljiltä kun herätään aamulla |O (ei edes vapaapäivinä siivoa vaikka niitä on koknaiset 4kpl/viikko)

tänää oli kaukosäätimet ja banaaninkuoret pojan sitterissä,sohvatyynyt murujen päällä lattialla.astiat siinä sohvan vieressä (on nukkunu sohvalla viimeset 2kk en tiedä miksi)
ollaan puol vuotta asuttu yhdessä eikä pistä tikkua ristiin siivotakseen edes omat jälkensä.
ja toinen mikä on niin raha asiat.meis tienaa n. 2000e/kk käteen,maksaa autonlyhennyksen (auto on siis hänen) ja oman osuutensa vuokrasta.viimesen 4kk aikana mä oon maksnau omasta ä-rahastani omat laskut ja meidän kaikkien kolmen elämisen :o
aina palkkapäivän jälkeen mies tulee mulle sanomaan tyyliin "jäi vaan 5e rahaa".ei selitä mihin ne loput menee.ainakin tonni on tiellä tietämättömillä :/
koska auto on minun nimillä saan jatkuvasti parkcomista tms. maksukehoituksia ja s-tilin oli mies vetäny 40e miinukselle.
omat luottotiedot on ryssiny joskus aikasemmin.

ja mies on mulle ns. auki 1000e.on pitkin vuotta aina lainaillu multa (meillä eri rahat) bensaan ja tiesmihin rahaa ja viimeksi lainas auton kytkimeen.
millä pirulla mä saan ne takasin nyt jos heitäs sen pellolle?

toinen on tuo lastenhoito,valittaa töistä tullessaan kun HÄN outuu työpäivän jälkeen vaihtamaan pojalle vaipan tai pitämään tuttipullosta kiinni kun poika syö.

On miehen homma putsata hamstereiden terrat koska saan iho oireita,no hamsterit oli ollu samoissa puruissa paskojens a keskellä 2kk kunnes mä otin ja pesin molemmat.raavin sitten itteni verille,mutta en voinut antaa niiden olla siellä lian keskellä
eli mitään ei tee yhetisessä kodissa,on kyllä kova suunnittelemaan.käyttää rahansa "johonkin",luulee mun olevan joku kotiorja.
ja viimeksi kun sanoin että "ei onnistu näin,lähde..en jaksa enää" niin pakkas jopa pojalle ostamansa lelut ja vaatteet ja otti tietokoneet mukaan.no,miksäs siinä.sanoi palauttavansa avaimen kun saa jonkun kantamaan sen hirveen samettisohvan pois.no,tuli 2tunnin päästä eikä lähteny enää mihinkään.rupes sohvalla itkee ja parkumaan.

miten tommosesta kotona 24vuotiaaksi asti,pilalle passatusta ämmästä pääsee eroon??!! |O tä äei oaa edes riisiä keittää!

luulee että mä oon joku kotiorja ja kävelen sen perässä ja siivoan.
ja pakko mun on siivota ihan oman vihtyvyyteni takia,en kestä olla tämmösen sekasorron keskellä,tykkään kun on siistiä.(siis tavaroita voi olla hujanhajan mutta paskasta ei)

joo ja tää on edelleen se sama joka jätti mut kesällä maha pystyssä sinne prismaan

mä olen tyhmä!!! |O :headwall: |O :headwall: :headwall:

Minä olisin heittänyt tuollaisen lapsellisen "miehen" ulos jo sen teidän surullisen kuuluisan kauppareissun jälkeen!!!! Olisit uskonut meitä silloin :o

Jessus.... :o .
Tuollaisen miehen kanssa ei ole pakko elää. Ei todellakaan.
Mitä kulttuurieroihin tulee, niin ne nyt ei liity millään lailla siihen, että mies on itsekäs kusipää. Kusipäisyys ei liity uskontoon tai kansalaisuuteen mitenkään. Siitä mies saa kiittää vain itseään, ei voi vedota perimään tai kulttuuritaustaan.
Mulla on kokemusta parisuhteesta muslimimiehen kanssa pian 7 v ajalta, eikä mikään ap:n kertoma ole toteutunut meillä. Mies siivoaa ja kokkaa, puhuu ja pussaa, maksaa mukisematta laskut ja vuokran, ja pitää huolta siitä että lapsilta ja minulta ei puutu mitään :flower: . Kotona (siis äitinsä luona) käydessään siivoaa, auttaa ruoanlaitossa jne, ja anoppi todellakin täräyttää tohvelilla ympäri korvia jos on tarvis :D , eikä kohtele poikaansa kuin maan päälle laskeutunutta kaikkivaltiasta.

voisitko tehdä niin että isäpuoli tai joku muu tulisi sinne tein kämppään sun ja pojan kaveriksi kun mies tulee töistä. sit yhdessä pistäsitte miehen pellolle.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuulostaapa pahalta. en lukenut kuin aloituksen, josta tuli mieleen
1. miksi ihmeessä teillä on hamstereita, jos olet allerginen???!!! Pois ne ja heti stressaamasta.
2. miksi mies nukkuu sohvalla???!!!
3. raha-ongelmaisten ihmisten kanssa on vaikea elää, yleensä ovat tosi monelle velkaa, kovia valehtelemaan ja piilottelevat ongelmiaan. Yleensä takana myös peli-ongelmaa, johon kaikki rahat menee
4. tulosta tuo ap teksti, lyö miehesi nokan eteen ja pyydä kommentit

tuo hamsteri juttu selvisi vasta pari kk sitten,mies ei antanu mun antaa niitä pois.nyt meiansinkin että kauppaan tavarat pois ja hamsterit uusiin koteihin.

mies nukkuu sohvalla kuulema siksi että saadaan pojan kanssa nukuttua paremmin,tosiasiassa tää sohva millä nukkuu on ollu sillä kotona sänkynä eli jonkun näkönen rakakus suhde sohvan kanssa.

ja mitä tulee rahaongelmiin,mulle selvisi vatsa äskettäin että on melkein ryssiny äitinsäkkin luottotiedot.
katsoin noita autolaina papereita tms. ja laina ja muut on molempien nimillä.vakuutukset mun nimillä.

mies kävi puolisen tuntia sitten.pisti olohuoneen mullinmallin,otti mukaansa järjestelmäkameransa :o
en saanut avaimia,yritin ottaa itse jolloin mies riuhtas avamet mun kädestä.kun pyysin niin ei vastausta.
olin soittamassa poliisit niin tää ottaa puhelimen multa ja paiskaa sen seinään,eli mulla ei ole puhelintakaan nyt

paiskasi oven kiinni mennessään niin lujee että ovi kävi "lukossa" eli meni kiinni ja paiskautui takasin auki.potki rapun seiniä :headwall:

jätti siis kaikki tavaransa tänne.mitä mä noille teen?kun sillä on avaimet niin sehän voi tulla sen älypäämutsinsa tai faijansa kanssa tänne hillumaan millon haluaa.ja ihan varmaan tulevat sillon kun itse en ole paikalla :ashamed:

paljon maksaa lukkojen vaihto?onko kenelläkään mitään hajua.?

ja mitä tulee mun äitiin,menee viinan perässä minkä kerkeiää.en ole kuullu ihmisestä mitään 1,5vuoteen.
toivottavasti isäpuoli tajuaa nyt tulla käymään niinkun oli puhe vaikkei saa mua kiinni.

katteles niitä turvakodin numeroita jos et sukulaisille tai ystävien luo pääse.pitäähän sun saada asiat kuntoon ettei tarvi tuollasta käytöstä "AIKUISELTA" mieheltä sietää.

olen sanonu monta kertaa..
kirjotan aika sekavasti ja osa jää kertomatta kun oon ihan pihalla,vihanen ja samalla tekis mieli itkee silmät päästä.
olalan erottu jo kerran tän saman asian takia.annoin sillon viimese mahdollisuuden.

:hug: ymmärrän ap sua, ei varmasti ole helppoa kun kuitenkin kaipaisi rakkautta ja hellyyttä.. Toivottavasti asiat selkiytyvät. Olisi ehkä hyvä ottaa ilta vaan kahdestaan, sopia että juttelette asiat halki ja otat esille kaikki nuo asiat mitkä sua satuttaa. Sun miehen pitää tajuta miltä susta tuntuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
:hug: ymmärrän ap sua, ei varmasti ole helppoa kun kuitenkin kaipaisi rakkautta ja hellyyttä.. Toivottavasti asiat selkiytyvät. Olisi ehkä hyvä ottaa ilta vaan kahdestaan, sopia että juttelette asiat halki ja otat esille kaikki nuo asiat mitkä sua satuttaa. Sun miehen pitää tajuta miltä susta tuntuu!

mkies lähti jo.enkä halua sitä tänne uhkailemaan.
en tiedä mitä tehdä kun se ei jättäny avaimia eli voi tulla tänne ihan millon vaan.

Yhteistyössä