ihan tyhjä ja toivoton fiilis.
meillä menee miehen kanssa "mukamas hyvin".totuus on toinen.
oon pojan kanssa kotona ja tiedän että mulle "kuuluu" jotkut kotihommat,siis ne tavalliset pyykinpesut ja tiskaukset ym. välillä intoudun imuroimaan ja järkkäämään paikkoja.
mies on 3päivää viikossa töissä,tekee 6-20 vuoroa siis 3päivää ja loput on vapaata.
mua inhottaa kun mies tulee kotiin ja ite menen nukkumaan pojan kanssa niin kämppä on kun pommin jäljiltä kun herätään aamulla |O (ei edes vapaapäivinä siivoa vaikka niitä on koknaiset 4kpl/viikko)
tänää oli kaukosäätimet ja banaaninkuoret pojan sitterissä,sohvatyynyt murujen päällä lattialla.astiat siinä sohvan vieressä (on nukkunu sohvalla viimeset 2kk en tiedä miksi)
ollaan puol vuotta asuttu yhdessä eikä pistä tikkua ristiin siivotakseen edes omat jälkensä.
ja toinen mikä on niin raha asiat.meis tienaa n. 2000e/kk käteen,maksaa autonlyhennyksen (auto on siis hänen) ja oman osuutensa vuokrasta.viimesen 4kk aikana mä oon maksnau omasta ä-rahastani omat laskut ja meidän kaikkien kolmen elämisen
aina palkkapäivän jälkeen mies tulee mulle sanomaan tyyliin "jäi vaan 5e rahaa".ei selitä mihin ne loput menee.ainakin tonni on tiellä tietämättömillä :/
koska auto on minun nimillä saan jatkuvasti parkcomista tms. maksukehoituksia ja s-tilin oli mies vetäny 40e miinukselle.
omat luottotiedot on ryssiny joskus aikasemmin.
ja mies on mulle ns. auki 1000e.on pitkin vuotta aina lainaillu multa (meillä eri rahat) bensaan ja tiesmihin rahaa ja viimeksi lainas auton kytkimeen.
millä pirulla mä saan ne takasin nyt jos heitäs sen pellolle?
toinen on tuo lastenhoito,valittaa töistä tullessaan kun HÄN outuu työpäivän jälkeen vaihtamaan pojalle vaipan tai pitämään tuttipullosta kiinni kun poika syö.
On miehen homma putsata hamstereiden terrat koska saan iho oireita,no hamsterit oli ollu samoissa puruissa paskojens a keskellä 2kk kunnes mä otin ja pesin molemmat.raavin sitten itteni verille,mutta en voinut antaa niiden olla siellä lian keskellä
eli mitään ei tee yhetisessä kodissa,on kyllä kova suunnittelemaan.käyttää rahansa "johonkin",luulee mun olevan joku kotiorja.
ja viimeksi kun sanoin että "ei onnistu näin,lähde..en jaksa enää" niin pakkas jopa pojalle ostamansa lelut ja vaatteet ja otti tietokoneet mukaan.no,miksäs siinä.sanoi palauttavansa avaimen kun saa jonkun kantamaan sen hirveen samettisohvan pois.no,tuli 2tunnin päästä eikä lähteny enää mihinkään.rupes sohvalla itkee ja parkumaan.
miten tommosesta kotona 24vuotiaaksi asti,pilalle passatusta ämmästä pääsee eroon??!! |O tä äei oaa edes riisiä keittää!
luulee että mä oon joku kotiorja ja kävelen sen perässä ja siivoan.
ja pakko mun on siivota ihan oman vihtyvyyteni takia,en kestä olla tämmösen sekasorron keskellä,tykkään kun on siistiä.(siis tavaroita voi olla hujanhajan mutta paskasta ei)
joo ja tää on edelleen se sama joka jätti mut kesällä maha pystyssä sinne prismaan
mä olen tyhmä!!! |O :headwall: |O :headwall: :headwall: