Hakutulokset

1. moonlight83

Ärsyynnyn, kun ystävä arvostelee kotiani

Kyllä ärsyynyisin. Ehkä hän on vaan kateellinen tai katkera jostain ja haluaa pahoittaa sun mielen. Tarkoituksella. Oisithan sä voinut sanoa, että tämä on meidän koti ja juuri tällaisena rakas / paras.. tai vain oma KOTI!! =)
  2. moonlight83

Vanhoillislestadiolaisuuden kipupisteistä

Kylläpä mä uskallan väittää, ettei monikaan nuorimmista vl:sta edes tajua vielä(jos koskaan), mihin uskoo. Uskoo vain kun koti ja suku painostaa... Ei vaikka tiedä sitä, koska Lestadius on tuon lahkon perustanut. Moni luulee, että Jeesus - ja että se uskonto on ollu raamatun kirjoittamisesta...
  3. moonlight83

Hemmetin digi... Boxi oli turha ostos.

Digidigi. :D Kaapeliverkossa vissiin näkyy helmikuun loppuun asti.
  4. moonlight83

Oonks mä ainut joka ei ymmärrä tätä "merkki" vaate vouhotusta??

En ymmärrä minäkään. Joissakin piireissä tuntuu olevan pakko pukea lapset viimeisen muodin mukaan ja maan parhaisiin merkkivaatteisiin. Mikäs siinä, mutta on se vähän oudon näköistä, että lapset leikkii leikkipuistossa "pyhä"kamineet yllään. =)
  5. moonlight83

Kannattaako tunnustaa jos pettää ?

Toisaalta taas, jos sen kuulis joltain muulta, niin sitten se ois PAHIN!! Että, edes yrittää sen verran että itse kertoo, niin onhan se etiäpäin. Vaikka, ei varmasti mikään kiva kuulla millään tavalla... :|
  6. moonlight83

AAAARGH!!! Suututtaa!

Ensimmäisenä tulee mieleen, että jos ei oo itse pelannu reilun pelin säännöillä, niin osaa sitten pelätä, ettet pelais sinäkään... Mutta, kyllä suhteessa saa ja pitääkin käydä ihmisten ilmoilla - yksin ja kaksin. Ja kyllä sen verran voi kunnioittaa ja luottaa! :hug:
  7. moonlight83

Löytyykö netistä sellaista palvelua, jossa vois kokeilla itelle erivärisiä hiuksia.. :D

Ja kattoo vähän, et kuin minkäkin väriset sopis? Tietäääkös kukaan tällaisesta? :D *tahtoo jotain uuuutta!!*
  8. moonlight83

Miksi en voi sietää miehen lapsia?

...Muistuttaa miehen menneisyydestä?
  9. moonlight83

G: onko sinulla salaisuuksia joita kukaan muu ei tiedä?

On.. :D Omia salaisuuksia, joita en varmaan kerro koskaan-ikinä kellekään.
  10. moonlight83

arvatkaas mikä tämä on:

:D Teitillä on tuota taiteellista silmää....
  11. moonlight83

OSTETAAN - pino

Tytön vaatteita koossa 104-110 =)
  12. moonlight83

Ystäviä omalta paikkakunnalta-ketjun lajittelu "alueittain"

Pohjois-Pohjanmaa - Oulun lähikunta =)
  13. moonlight83

Kuinka moni teistä on ollut alaikäisenä baarissa?

Enemmän silloin kuin täys ikäisenä yhteensä.. :D
  14. moonlight83

mikä on mielestäsi paras teippivaippa??

Mä yhdyn noihin etellisiin. Lidlin vaipat meillä parasta. :D
  15. moonlight83

Osaako joku auttaa: Kannattaako irtisanoutuminen ennen äitiyslomaa?

Et missään tapauksessa irtisano itseäsi. Jos et jaksa loppuaikaa käydä töissä, niin pyydät lääkäriäsi kirjoittamaan sairaslomaa! Ja, siistä ei tarvii tuntea minkäännäköistä oman tunnon tuskaa.. :) Oma ja vauvan hyvinvointi on tärkeintä ja noita töitä kerkeää tulevaisuudessa painaa ku...
  16. moonlight83

Hiljaa se lipsuu pois käsistä ja putoaa lattialle..otteita päiväkirjasta..

:hug: Oi, kuinka oli suruista luettavaa. En voi muuta toivoa kuin voimia ja taas voimia, että jaksat!! Ja, että koko perhe jaksatte.
  17. moonlight83

HELP! Mikä tää kipuilu on?

Mullakin on tuntunut monesti - en vaan tiä mistä se tulee. Varmaankin jotenki roikkuvainen tuosta kiertohässäkästä. Sattuuko sulla, jos painaa alamahaa?
  18. moonlight83

Ketkä käyneet sienessä?

Meillä on kans. Kerättiin tyttöjen kans - ja metsässä on kyllä ihanaa tsäppäröidä. :D
  19. moonlight83

sisko tuli eilen ulos kaapista :)

=) Ihanaa, että uskaltaa olla sitä mitä on.
  20. moonlight83

Vesitänkö mä kaiken minkä eteen oon öitä valvonut, jos...

Ei oo mitään aikaa, jolloin lasten pitää nukkua omassa sängyssä ja omassa huoneessa. Kyllä aika antaa helpottavammankin tavan omaan huoneeseen siirtyä. Jossain vaiheessahan se on sellainen "isojen poikien/tyttöjen" juttu, ja silloin se siirtymä käy hyvin. Mun mielestä voit ihan hyvin siirtää...

Yhteistyössä