Kyllä ärsyynyisin. Ehkä hän on vaan kateellinen tai katkera jostain ja haluaa pahoittaa sun mielen. Tarkoituksella.
Oisithan sä voinut sanoa, että tämä on meidän koti ja juuri tällaisena rakas / paras.. tai vain oma KOTI!! =)
Kylläpä mä uskallan väittää, ettei monikaan nuorimmista vl:sta edes tajua vielä(jos koskaan), mihin uskoo. Uskoo vain kun koti ja suku painostaa...
Ei vaikka tiedä sitä, koska Lestadius on tuon lahkon perustanut. Moni luulee, että Jeesus - ja että se uskonto on ollu raamatun kirjoittamisesta...
En ymmärrä minäkään.
Joissakin piireissä tuntuu olevan pakko pukea lapset viimeisen muodin mukaan ja maan parhaisiin merkkivaatteisiin. Mikäs siinä, mutta on se vähän oudon näköistä, että lapset leikkii leikkipuistossa "pyhä"kamineet yllään. =)
Toisaalta taas, jos sen kuulis joltain muulta, niin sitten se ois PAHIN!! Että, edes yrittää sen verran että itse kertoo, niin onhan se etiäpäin. Vaikka, ei varmasti mikään kiva kuulla millään tavalla... :|
Ensimmäisenä tulee mieleen, että jos ei oo itse pelannu reilun pelin säännöillä, niin osaa sitten pelätä, ettet pelais sinäkään...
Mutta, kyllä suhteessa saa ja pitääkin käydä ihmisten ilmoilla - yksin ja kaksin. Ja kyllä sen verran voi kunnioittaa ja luottaa! :hug:
Et missään tapauksessa irtisano itseäsi.
Jos et jaksa loppuaikaa käydä töissä, niin pyydät lääkäriäsi kirjoittamaan sairaslomaa! Ja, siistä ei tarvii tuntea minkäännäköistä oman tunnon tuskaa.. :)
Oma ja vauvan hyvinvointi on tärkeintä ja noita töitä kerkeää tulevaisuudessa painaa ku...
Mullakin on tuntunut monesti - en vaan tiä mistä se tulee. Varmaankin jotenki roikkuvainen tuosta kiertohässäkästä.
Sattuuko sulla, jos painaa alamahaa?
Ei oo mitään aikaa, jolloin lasten pitää nukkua omassa sängyssä ja omassa huoneessa. Kyllä aika antaa helpottavammankin tavan omaan huoneeseen siirtyä. Jossain vaiheessahan se on sellainen "isojen poikien/tyttöjen" juttu, ja silloin se siirtymä käy hyvin.
Mun mielestä voit ihan hyvin siirtää...