A
ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin siis miksi eroaisit, koska miehes tekee töitä?
No tuota... mitä tekee aviomiehellä, jota ei koskaan näe? Ihan näin kärjistetysti sanottuna. Ymmärrän hyvin Ap:ta, mutten osaa oikein neuvoa. Olisiko kuitenkin parempi mennä vaikka parisuhdeterapiaan, jospa se mieskin sitten pikkuhiljaa oppisi ymmärtämään, että parisuhdetta on hoidettava, perheellisen on otettava vastuu (ei pelkästään rahaa tekemällä, sillä se ei kovinkaan usein sitä onnea kuitenkaan tuo).
Mä teen pitkää päivää, toli mulla ei ole parisuhdetta hoidettavana. Ja tässä osoitteessa se ylimääräinen raha tuo onnea, kun ei tarvitse murehtia, millä joku lasku maksetaan.
Siinä onkin vissi ero... elääkö itselleen vaiko suhteessa jossa ainakin minun käsityksen mukaan on "velvoitettu" huomioimaan myös suhteen toista osapuolta.
AAMEN!!!
Mieskin aina sanoo että kun niin ne muutkin työntekijät tekee pitkää päivää mutta siinä se ero tuleekin kun kukaan muu ei ole perheellinen!!