N
nuori ja onnellinen
Vieras
Kuukautiset myöhässä, tällä viikolla pitäis testissäkin näkyä mahdollinen pienen ihmisen alku. Olen iloinen, poikaystäväkin (20v) on iloinen. Miksi tämä olisi väärin? Miksi pitäisi odottaa kolmikymppiseksi, silloinhan ei välttämättä saa lasta niin helposti. En juo, polta tai rilluttele viikonloppuja kaupungilla. Miksei lapsella olisi hyvä olla? Pystyn rakastamaan häntä ja kasvattamaan hänestä hienon ja tasapainoisen ihmisen tähän yhteiskuntaan. Tiedän lapsen kasvatuksesta paljon, tiedän miten haluan toimia ja miten en. Olenhan seurannut pikkusiskoani hänen 3 elinvuottaan plus yhdeksän kuukauden kehityksen vatsassa. Rakastan lasten kanssa touhuamista, heille on ihanaa keksiä tekemistä, leikittää, rauhoitella ja jutustella. Voi sitä iloa, kun sieltä tulee ensimmäinen sana, ensiaskeleet,...
Saattaahan sitä tulla itkuinen lapsi, mitä sitten? Yöt mahdollisesti valvotaan, mutta silti nautitaan tästä pienestä taivaanlahjasta. Toisinaan on rankkaa ja tuntuu, että haluaisi heittää pyyhkeen kehään, mutta silti jaksetaan nousta jokaiseen uuteen aamuun (joskaan ei aina niin pirteinä), sillä onhan minua odottamassa maailman suloisimmat ja vilpittömimmät silmät ja maailman kaunein hymy.
Miksei lasta voisi tehdä nuorena? Peruskoulu on alta pois, myöhemminkin voi opiskella itsensä ammattiin. Miksi kaikki pitäisi suunnitella pilkun tarkasti? Jokainen pieni on syntynyt tänne omaan tehtäväänsä. Mitä sitten, vaikkei ole satoja euroja rahaa tuhlata uusiin vaatteisiin? Tekeekö kirpputoriostokset lapsesta huonommin kasvatetun, saati itse tehdyt vaatteet? Eikö jokaisen ole hyvä ponnistaa elämään rakastavasta sylistä, jossa hänestä todella välitetään ja jaetaan rakkautta?
Miksi "teiniäitejä" paheksutaan?
Saattaahan sitä tulla itkuinen lapsi, mitä sitten? Yöt mahdollisesti valvotaan, mutta silti nautitaan tästä pienestä taivaanlahjasta. Toisinaan on rankkaa ja tuntuu, että haluaisi heittää pyyhkeen kehään, mutta silti jaksetaan nousta jokaiseen uuteen aamuun (joskaan ei aina niin pirteinä), sillä onhan minua odottamassa maailman suloisimmat ja vilpittömimmät silmät ja maailman kaunein hymy.
Miksei lasta voisi tehdä nuorena? Peruskoulu on alta pois, myöhemminkin voi opiskella itsensä ammattiin. Miksi kaikki pitäisi suunnitella pilkun tarkasti? Jokainen pieni on syntynyt tänne omaan tehtäväänsä. Mitä sitten, vaikkei ole satoja euroja rahaa tuhlata uusiin vaatteisiin? Tekeekö kirpputoriostokset lapsesta huonommin kasvatetun, saati itse tehdyt vaatteet? Eikö jokaisen ole hyvä ponnistaa elämään rakastavasta sylistä, jossa hänestä todella välitetään ja jaetaan rakkautta?
Miksi "teiniäitejä" paheksutaan?