V
vierailija
Vieras
Sun markkina-arvo riittää vain köyhään mielenterveysongelmaiseen juoppoon.
Tyrkytät siis itseäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rikkaimpien lista on miehiä täynnä ja naiset tekevät miehiä enemmän töitä julkisella sektorilla, eli yksityisen sektorin veronmaksajat maksavat heidän palkkansa. Naisilla on yliedustus myös kansaneläkeläisten parissa, eli töitä ei ole tullut tehtyä.Persoja rahalle? Minusta näyttää sille, että Suomessa naiset kykenevät hommammaan ihan itse rahansa.
Sulle ei kukaan tyrkytä itseään.Tyrkytät siis itseäsi?
Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että ihminen, joka viehättyy merkittävästi nuoremmista on itse jäänyt paitsi jostakin kehitysvaiheesta elämässään, eikä itseasiassa kyvyttömyyttään pärjää oman ikäistensä parissa.
Ehkä hieman useammin miehet kuvittelee nuoren kumppanin olevan jonkintasoinen meriitti. Mikä on surullista, sillä sitä se ei ole.
Omasta puolestani voin sanoa, että tunnen vain äidillisiä tunteita nuoria miehiä kohtaan. Heidän henkinnen kehityksensä ei ole sellaisella tasolla, että voisin kokea kiinnostusta heitä kohtaan.
Sulle ei kukaan tyrkytä itseään.
Juu, lehmien lypsystä tai omien lasten/ vanhempien hoidosta ei eläkettä ole kertynytRikkaimpien lista on miehiä täynnä ja naiset tekevät miehiä enemmän töitä julkisella sektorilla, eli yksityisen sektorin veronmaksajat maksavat heidän palkkansa. Naisilla on yliedustus myös kansaneläkeläisten parissa, eli töitä ei ole tullut tehtyä.
Juu, lehmien lypsystä tai omien lasten/ vanhempien hoidosta ei eläkettä ole kertynyt
Ja sekin on rahaton mielenterveysongelmainen juoppo...Ei onneksi ole tarvetta, yksi pitkäaikainen puoliso kyllä riittää.
Et sitten pannut niiden kanssa?No höpöhöpö. Mulla roikkui parikymppisiä lahkeissa, pahimmillaan kolme yhtäaikaa, kun olin nelikymppinen.
Ja pilden perässähän ne aluksi olivat.
Osa on muuten kavereita vieläkin. On kiva seurata miten perustavat perheitä ja lisääntyvät. Ja vielä kivempi ku ite ei joudu yöheräilemään ja vaihtamaan vaippoja.
Ja sekin on rahaton mielenterveysongelmainen juoppo...
Et sitten pannut niiden kanssa?
Tässähän on kyse evoluutiosta.Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että ihminen, joka viehättyy merkittävästi nuoremmista on itse jäänyt paitsi jostakin kehitysvaiheesta elämässään, eikä itseasiassa kyvyttömyyttään pärjää oman ikäistensä parissa.
Ehkä hieman useammin miehet kuvittelee nuoren kumppanin olevan jonkintasoinen meriitti. Mikä on surullista, sillä sitä se ei ole.
Omasta puolestani voin sanoa, että tunnen vain äidillisiä tunteita nuoria miehiä kohtaan. Heidän henkinnen kehityksensä ei ole sellaisella tasolla, että voisin kokea kiinnostusta heitä kohtaan.
Tässähän on kyse evoluutiosta.
Miehet jotka ovat panneet nuoria naisia niin heidän geeninsä ovat jatkaneet elämää ja vanhoja naisia panneiden miesten geenit eivät niinkään.
Sinussakin tämä evoluutio on toiminut: et naisena ole kiinnostunut itseäsi nuoremmista vaan vanhemmista.
Aikana ennen ehkäisyä.Paitsi jos nuo naiset ovat olleet fiksuja ja huolehtineet ehkäisystä.
Antti Lindtmanista kyse?Mitä mieltä olisitte jos kuulisitte että teidän ystävä, 40 vuotias nainen on alkanut suhteeseen 18 vuotiaan kanssa? Tai että suhde on oikeastaan alkanut jo pojan olessa 17 vuotias.
Hä? Tässä oli kyse nelikymppisestä aisesta ja 18-vuotiaasta pojasta? Nainenko on rahan perässä? Eiköhän se nainen ole tässä munan perässä. Toivoo poikaa, joka jaksaa painaa monta kertaa yössä eikä kulli lerpahda heti ekan varvin jälkeen.
Olisipa minullakin ollut kypsä nainen aikanaan opettamassa. Olisi monta sähläystä jäänyt nuorten kokemattomien neitojen kanssa sähläämättä. Nuoren miehen etu on vahva potenssi ja nopea uudelleen virittyminen.
Persoja rahalle? Minusta näyttää sille, että Suomessa naiset kykenevät hommammaan ihan itse rahansa.
Nuorikin vanheneeTässähän on kyse evoluutiosta.
Miehet jotka ovat panneet nuoria naisia niin heidän geeninsä ovat jatkaneet elämää ja vanhoja naisia panneiden miesten geenit eivät niinkään.
Sinussakin tämä evoluutio on toiminut: et naisena ole kiinnostunut itseäsi nuoremmista vaan vanhemmista.
Rikkaimpien lista on miehiä täynnä ja naiset tekevät miehiä enemmän töitä julkisella sektorilla, eli yksityisen sektorin veronmaksajat maksavat heidän palkkansa. Naisilla on yliedustus myös kansaneläkeläisten parissa, eli töitä ei ole tullut tehtyä.