V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, ei, ei ja ei!!!Luin tämän viestiketjun uudelleen läpi ja NYT vasta ahdistaakinEhkä minä vaan liioittelen/ näen asioita omasta näkökulmasta? Miehessä on paljon hyvääkin; on reilu (silloin kun ei riidellä), luotettava (ainakaan vielä ei ole tullut eteen asiaa, että olisi valehdellut/ toiminut toisin kuten luvannut), tekee paljon kotitöitä, hoitaa työnsä hyvin, osallistuu raha- asioihin vähintään tasapuolisesti, ei juo ja on "muutenkin kunnollinen" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin).
Ja totuuden nimissä sanottava, että tuo narsisti- ajatus on käynyt itsellänikin mielessä, mutta en halunnut mainita alkukirjoituksessa siitä mitään, etten tulisi tahtomattani ohjattua keskustelua tiettyyn suuntaan. Olen kuullut, että miehen edellinen vaimo on jo hänet nimennyt narskuksi, mutta miestä oli helppo uskoa, kun hän väitti naisen olevan aivan hullu (valitettavasti sain siitä naisen hulluudesta itsekin henkilökohtaisen osani).
Luin tämän viestiketjun uudelleen läpi ja NYT vasta ahdistaakinEhkä minä vaan liioittelen/ näen asioita omasta näkökulmasta? Miehessä on paljon hyvääkin; on reilu (silloin kun ei riidellä), luotettava (ainakaan vielä ei ole tullut eteen asiaa, että olisi valehdellut/ toiminut toisin kuten luvannut), tekee paljon kotitöitä, hoitaa työnsä hyvin, osallistuu raha- asioihin vähintään tasapuolisesti, ei juo ja on "muutenkin kunnollinen" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin).
Ja totuuden nimissä sanottava, että tuo narsisti- ajatus on käynyt itsellänikin mielessä, mutta en halunnut mainita alkukirjoituksessa siitä mitään, etten tulisi tahtomattani ohjattua keskustelua tiettyyn suuntaan. Olen kuullut, että miehen edellinen vaimo on jo hänet nimennyt narskuksi, mutta miestä oli helppo uskoa, kun hän väitti naisen olevan aivan hullu (valitettavasti sain siitä naisen hulluudesta itsekin henkilökohtaisen osani).
Tosta syyllistämisestä vielä yksi hyvä esimerkki: kun heräsin siihen, että mies oli tunkeutumassa sisääni, en estellyt, koska kesti vähän aikaa ennenkuin edes tajusin mitä tapahtui. En kuitenkaan estellyt, koska tyhmänä ajattelin, että seksi tulisi olemaan molemminpuolesta (hän sitten kuitenkin laukeamisen jälkeen kuivasi heppinsä ja alkoi nukkumaan) Minä menin sen jälkeen vessaan ja mies kysyi mihin nyt meen.
Aamulla kun otin asian puheeksi, sanoi ettei oikein muista asiasta mitään.. sitten kun aloin kritisoida häntä siitä, että tunsin itseni hyväksi käytetyn, varsinkin kun mies oli pari päivää aikaisemmin sättinyt minua siitä kun itse tein aloitteen, että seksiä pitäisi saada silloin kun minä haluan... niin mies yhtäkkiä sanoikin, että se oli minun vikani kun toin persettäni hänen lähelleen hinkkaamaan, vaikka unissani!
Sanoin, että miten niin.. Ja kun kysyin että miten hän voi tällaisen asian muistaa, kun ei muista "mitään muutakaan" koko hommasta, mies ei osannut tietenkään enää perustella vaan alkoi taas pää punaisena huutamaan ja jotenkin käänsi keskustelun sellaiselle raiteelle, että syy on minun (taisi jo aihekin muuttua siinä välissä)..
Älä sellaista odottele äläkä kuoleta tunteitasi, vaan päin vastoin rakasta itseäsi ja tee järkipäätös. Suhde ei tule paremmaksi muuttumaan, vaikka miehestä olisit miten kiinnostunut.Tuskin se tästä paremmaksi muuttuu, totta... olen nyt niin pettynyt ja hämilläni kaikesta, että mun on alettava kovettamaan itseäni eroon, koska tunteita tietysti toista kohtaan on.
helpointa varmaan olisi, että pystyisi muutamassa viikossa kuolettamaan tunteensa ja sitten toinen sanoisi itse morjens, koska ei kestäisi enää minua, kun olen niin tyly, viileä ja etäinen...?
Niin...muutama vuosi ja sinä olet se "hullu eksä" josta tarinoidaan seuraavalla uhrille.Exän "hulluus" näyttäytyi siten, että sabotoi omaisuuttani (ja myönsikin sen vielä).. on myös tuhonnut yhdessä olon aikana miehenkin omaisuutta ja siitä tuli poliisiasia ja exä sai sakot.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerropa vielä;27678874:Niin...muutama vuosi ja sinä olet se "hullu eksä" josta tarinoidaan seuraavalla uhrille.
Mites yleensä päädyttiin tilanteeseen jossa miehen exällä oli pääsy sinun omaisuuteesi? Käynnistyikö suhteenne pettämisestä?
Oletko kuullut tarinan miehen omaisuuden tuhoamisesta exältä vai mieheltäsi?
Miehesi on käytännössä raiskannut sinut, ja sinusta hänen exänsä on todennäköisimmin sen suhteen hullu osapuoli? Oletko miettinyt mikä vaikutus miehesi käytöksellä oli exän "hulluuteen"?