Jaashans, päiviä!
Ensinnäkin aivan ihania kuvia kaikilla :heart: Ja minä oon täällä huuli pöyriänä kattonnu niitä
Siirin menokuvia, ja on muuten neidillä aivan ihana tukka!!! Ja Pessi on kans vissiin joku liikkumisen ihmelapsi... Ei meillä vaan mennä muuta ku kompassia. Noh, maissinaksu pysyy kädessä, joten en ole täysin katkera
J asiitä
kalaruoka-asiasta piti eilen sanomani, mutta oli se pää niin saakelin kipiä ettei jaksanu... Eli, tein ite Siljalle toissapäivänä kalaa ja hyväähän tuo vissiin oli kun kaikki meni

Laitoin pottua, kukkakaalia ja lohta, ainiin ja ripsaus timjamia. Lohen ostin sitä ruodotonta PIrkan-pakastelohta. SEmmosia korttipakan kokosia lohipaloja. Samantien kun tultiin kaupasta kottiin, isäntä lohkoi sen lohen semmosiksi vähän sokeripalaa suuremmiksi palasiksi ja pakastepussissa pakkaseen. Sieltä sitä on helppo ottaa sen mitä tarvii. Olis niitä valmiitakin pikkupaloja ollu, mutta kun me niitä joksus on ostettu, niin niissä on ollu ruotoja.
Hyvä että
Tiipiin Silja sai sen lääkäriajan!
Ja taasko nämä mukulat nukkuu huonosti... Niin meilläki. 3 yönä peräkkäin heräilee vähän väliä ja 7 korvilla (nukkumaan 23) olis muka jo nousemassa ylös. Oon sitten siinä välissä antanu maitoa, mutta uudelleen nukahtaminen on kyllä ison työn takana. Ja joku siellä nyt aattelee, että sitähän pitäs jo noustakkin ylös, mutta mun mielestä lapsi joka ei mene kirveelläkään ennen klo 23 nukkumaan ei herää vielä puoli 7. Ja siksi toiseksi jos vanhemmat on yökukkujia, niin vauvan rytmiä on mun mielestä turha siirtää semmoseksi, että äiti ei saa nukuttua ku pari tuntia... :kieh:
Jotain muutakin oli mitä piti kommentoida.... niin tuosta
Dirlittanin hautajaiskysymyksestä, kyllä munkin mielestä lähisukulaiset saa ja pitää tulla täydessä kokkoonpanossa, eli vauva mukaan vaan! Minusta henk.koht. oli aivan tosi ihanaa ja "vapauttavaa" kun mun äidin hautajaisissa oli niin paljon lapsia (omani mukaanlukien) ja esim. saaressa, johon äiti haudattiin, lapset kulkivat ympäriinsä ja söivät mustikoita ja leikkivät keskenään. Tuli tosiaan just semmonen olo, että elämä jatkuu. Tosin mummun hautajaisissa viime kesänä serkun 2 vuotiaat kaksospojat meinas laittaa ranttaliksi kesken kirkonmenojen, joten menivät äitinsä johdolla hieman jäähylle
Jaa, ei kait se auta kun taas palata sorvin ääreen (viime yönä meni 3en), että ihmiset saa valot mökkiinsä. Oikein mukavaa päivää kaikille! Oulussa paistaa muuten aivan ihanasti aurinko, olispa mukava mennä ulos...........
ja muoks. olin testin mukaan luomuvanhempi

Vaikkakin mun kaveri väittää että mää oon tiukin kasvattaja ikinä -pilkunn****a

:saint: