V
vierailija
Vieras
Miten yksinhuoltajana voin tehdä työtäni sairaanhoitajana???
Vanhempi lapsi menee eskariin, mikä on pakollista. Eli lapsi menee aamulla eskariin ja on siellä ilta 22 asti jos mulla on iltavuoro.
Jos mulla on yö, vien lapsen aamulla eskariin, haen päivällä ja vien yöksi- ja klo16 asti hoitoon.
Ja siihen päälle nuoremman 1,5v hoitoon viennit ja haut.
Vuorohoidossahan ei saa olla yhtää "ylimääräistä"
Ja ok, tämä vielä onnistuu kun on vaan eskari, kun on Vuoropäiväkoti mihin viedä lapset.
Mutta miten mää järjestän koululaisen päivät ja 3-vuoroni?????
Eikai eppuluokkalaista voi jättää koko illaks pärjäämään yksin??? Entä yövuorot???
Uuteen kouluun/ammattiin ei ole mahdollisuuksiakaan päästä tämän uuden kouluttamattomia suosivan järjestelmän vuoksi.
Mitä teen?? 3-vuoro ja pienet lapset???
Sukulaisia ei ole apuna.
Vanhempi lapsi menee eskariin, mikä on pakollista. Eli lapsi menee aamulla eskariin ja on siellä ilta 22 asti jos mulla on iltavuoro.
Jos mulla on yö, vien lapsen aamulla eskariin, haen päivällä ja vien yöksi- ja klo16 asti hoitoon.
Ja siihen päälle nuoremman 1,5v hoitoon viennit ja haut.
Vuorohoidossahan ei saa olla yhtää "ylimääräistä"
Ja ok, tämä vielä onnistuu kun on vaan eskari, kun on Vuoropäiväkoti mihin viedä lapset.
Mutta miten mää järjestän koululaisen päivät ja 3-vuoroni?????
Eikai eppuluokkalaista voi jättää koko illaks pärjäämään yksin??? Entä yövuorot???
Uuteen kouluun/ammattiin ei ole mahdollisuuksiakaan päästä tämän uuden kouluttamattomia suosivan järjestelmän vuoksi.
Mitä teen?? 3-vuoro ja pienet lapset???
Sukulaisia ei ole apuna.