Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäkin asiakaspalvelussa, tavalla tai toisella ollut aina ollut. Ja yritän aina olla ystävällinen, patsi silloin kun asiakas huutaa minulle puhelimeen kun ei tavoita etsimäänsä henkilöä ja lyö luurin korvaan. Silloin on minun ääni ehkä neutraali
Mutta tosiaan sitä positiivistakin palautetta pitää muistaa antaa, negatiivista aina annetaan, mutta se positiivinen helposti jää![]()
Työntekijöillä on oikeutensa. Ei heitä niin vain pihalle potkita.
Työntekijöillä on oikeutensa. Ei heitä niin vain pihalle potkita.
Jäin sitä, ap, miettimään, että onko nuo alussa kuvaamasi tilanteet todella huonoa palvelua? Ihan normaalilta kuulostaa minusta, varsinkin tuo ensimmäinen.Itse olen ystävällisempi työssäni, mutta en yleisesti odota ainakaan täällä kaakkoisrssa Suomessa tuon kummempaa. Varsinkaan mitään palautetta en itsekin aspana viitsi tuollaisesta laittaa!
Tuo on tosi huono lähtökohta, jos korostaa tuota palvelija-nimikettä. Aspa-ala työllistää paljon ihmisiä ja palveluhenkisyys on harvinainen helmi. Jos sitä odottaa, niin pettyä saa. Minusta huonoa palvelua on suoranainen vittuilu tai puhumattomuus vaikka asiakas esittäisi suoran kysymyksen. Toisten ilmeitä en kyttäile. On minullakin selkeästi huonoja kokemuksia, vaikkapa se kun mäkkärissä paistopoika pyöritteli silmiään kun tilasin hampurilaisen ilman juustoa, mutta laitoinko palautetta? En todellakaan.
Ilmeillä on hyvä kuittailla ärsyttäville asiakkaille. Pomo ei meillä paljon hätkähdä jos palautteessa lukee "KATSOI minua rumasti" tai jotain töykeästä ilmeestä. Pomo on myös sitä mieltä, että mitä hysteerisempi palaute "naama norsunvitulla, lattia paskainen, tuotevalikoima huono ja kaikki muutkin pikkujutut kaivoin nyt mukaan tähän" sitä enemmän on asiakkaassa vikaa.
Jäin sitä, ap, miettimään, että onko nuo alussa kuvaamasi tilanteet todella huonoa palvelua? Ihan normaalilta kuulostaa minusta, varsinkin tuo ensimmäinen.Itse olen ystävällisempi työssäni, mutta en yleisesti odota ainakaan täällä kaakkoisrssa Suomessa tuon kummempaa. Varsinkaan mitään palautetta en itsekin aspana viitsi tuollaisesta laittaa!
Sama täällä. Asiakaspalvelussa sekä Suomessa että muualla, useassa eri paikassa. Ja hoitotyössä myös.Itsekin olen asiakaspalvelutyötä tehnyt enkä kyllä ole ikinä tiuskinut tai vittuillut asiakkaille, en edes mulkoillut. Vaihtaisin kyllä alaa jos tällainen olisi tarpeen. Ja olen ollut töissä pää kipeänä kolmen tunnin yöunien jälkeen jne.