Ai että mua masentaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angsti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Angsti

Vieras
..mun olematon romanssirintama. Mä saan aina pettyä, en jaksa. Kukaan normaali mies ei kiinnostu musta koskaan, ainoastaan luonnehäiriöiset, petturit ja pleierit tai hyvin yksinkertaiset jaksaa innostua musta. Tai sitten yli viiskymppiset papparaiset.

En jaksa. Enkä tajua. Mulla kai on oikeasti jonnekin kohtalonkirjaan kirjoitettu, että mä en tässä elämässä saa kokea rakkautta. Koskaan.

Vituttaa.

Oon 32 ja kyllä, koen olevani itse suhteellisen normaali. En uneksi mistään miljonääristä enkä julkkiksesta, vaan oikeasti tavallisesta ja kunnollisesta miehestä. Mutta tuntuu olevan täysin mahdoton toive.

Alkuperäinen kirjoittaja Ahha:
Nauti elämästäsi äläkä vain haaveile kaiken aikaa.

Ja mistähän sä sen tiedät, että en nauti elämästäni ja että kaikki aikani menee tyhjään haaveiluun? Oisko sulla mitään rakentavampaa kommenttia asiaan?

Alkuperäinen kirjoittaja df:
Onko sulla lapsia? Etsitkö tarkoituksella rakkautta? Yleensä se kolahtaa etsimättä ;)

On ja tuo etsimättä kolahtaminen on pelkkää soopaa. Tässä on nyt 32 vuotta mennyt, eikä ole näkynyt, olen sitten etsinyt tai ollut etsimättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Angsti:
Onko sulla lapsia? Etsitkö tarkoituksella rakkautta? Yleensä se kolahtaa etsimättä ;)

On ja tuo etsimättä kolahtaminen on pelkkää soopaa. Tässä on nyt 32 vuotta mennyt, eikä ole näkynyt, olen sitten etsinyt tai ollut etsimättä.

Sori ku kysyn mutta onko tuo lapsi/lapset rakkaudettomasta suhteesta? Valitettavasti olen nainen ja varattu enkä voi sulle olla tuo etsimäsi tai etsimättä jättämäsi rakkaus mutta toivon silti parasta, kyllä elämä sulle vielä jotakin tarjoaa!

Sori ku kysyn mutta onko tuo lapsi/lapset rakkaudettomasta suhteesta? Valitettavasti olen nainen ja varattu enkä voi sulle olla tuo etsimäsi tai etsimättä jättämäsi rakkaus mutta toivon silti parasta, kyllä elämä sulle vielä jotakin tarjoaa!

Suhteesta, joka ei sitten ollutkaan sitä miltä vaikutti. 7-vuoden yhteiselon jälkeen mies lähti toisen matkaan. Tai itseasiassa lähti jo siinä vaiheessa kun olin synnärillä, mutta jatkoi salasuhdetta niin kauan kunnes sain tietää asiasta ja otin eron. Joten enpä voi sanoa, että olisi mua se mies koskaan rakastanut.

Suhteesta, joka ei sitten ollutkaan sitä miltä vaikutti. 7-vuoden yhteiselon jälkeen mies lähti toisen matkaan. Tai itseasiassa lähti jo siinä vaiheessa kun olin synnärillä, mutta jatkoi salasuhdetta niin kauan kunnes sain tietää asiasta ja otin eron. Joten enpä voi sanoa, että olisi mua se mies koskaan rakastanut.

No höh :( Kurjaa että nuita tapauksia on niin paljon. Ja varmasti sun kynnyksesi luottaa miehiin on korkealla tuollaisen kokemuksen jälkeen. Toivotaan sulle parasta!

Yhteistyössä