Äiti huutaa lapsilleen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen naapurin muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen naapurin muija

Vieras
Mitä tekisitte, kun olisitte minun asemassani? Eli naapurin muija huutaa lapsilleen aivan raivona joka päivä monta kertaa. Siis suorastaan kiljuu ja lapset ovat 3v ja 6v!Tuntuu, että sillä ei kyllä kaikki ole kohdallaan. Minusta tuo on lapsen henkistä pahoinpitelyä! Kaikki nyt joskus korottavat ääntään lapsilleen, mutta tuo huutaa kuin hullu!Lapsiparat...:(

Tervetuloa kuuntelemaan meille ja naapurustoon. Tääläkin välillä karjutaan ja niin tehdään myös naapureissa.
Pakko se on korottaa ääntä kun muuten ei mene viesti perille. =)

Käyppä sanomassa että laskee vähän volyymia, ja anna samalla muutama kasvatukellinen neuvo muutenkin, esim. että lapsien korvissa ei liene mitään vikaa he ovat vaan tottuneet ettei tarvi totella ennen kuin 200desipeliä on täynnä.

Se ei todellakaan ole mitään "äänen korottamista", kun se kiljuu kurkku suorana niin , että on varmaan kurkku kipeänä joka päivä.Sairas ämmä, sanon minä! Ja se on muuten yksinhuoltajakin vielä...

Jos vaikka pyydät saada muksut pihalle taikka luoksesi (olettaen että sulla on omiakin lapsia??!!) jotta tuo kuvailemasi äitiparka saa hetken hengähtää. Kuulostaa väsyneeltä äidiltä ja hetkenkin olo ilman lapsia tekisi hyvää =)

Alkuperäinen kirjoittaja ketjun aloittaja:
Se ei todellakaan ole mitään "äänen korottamista", kun se kiljuu kurkku suorana niin , että on varmaan kurkku kipeänä joka päivä.Sairas ämmä, sanon minä! Ja se on muuten yksinhuoltajakin vielä...

Väsymys, ahdistus, masennus? Äiti tarvis varmaan apua.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen naapurin muija:
Mitä tekisitte, kun olisitte minun asemassani? Eli naapurin muija huutaa lapsilleen aivan raivona joka päivä monta kertaa. Siis suorastaan kiljuu ja lapset ovat 3v ja 6v!Tuntuu, että sillä ei kyllä kaikki ole kohdallaan. Minusta tuo on lapsen henkistä pahoinpitelyä! Kaikki nyt joskus korottavat ääntään lapsilleen, mutta tuo huutaa kuin hullu!Lapsiparat...:(

mulla oli samanlainen naapuri..lapset kun näkin niin aina silmät punaisena itkusta!

minäkin ihmettelin kaikkea, kun oli vain yksi lapsi. Ota lapset teille hoitoon joku päivä? saa levätä.

Kyllä se muija on hengähdystaukoja saanut! Jatkuvasti käy viihteellä ja lapset on hoidossa. Tuollaisille tyypeille ei tarvis tulla lapsia lainkaan. Kyllä niin pistää vihaksi ja käy lapsia sääliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ketjun aloittaja :
Kyllä se muija on hengähdystaukoja saanut! Jatkuvasti käy viihteellä ja lapset on hoidossa. Tuollaisille tyypeille ei tarvis tulla lapsia lainkaan. Kyllä niin pistää vihaksi ja käy lapsia sääliksi.

ja sinä et käy viihteellä koskaan?

Totta kai käyn viihteellä, mut aina olen lapseni hyvin hoitanut, enkä ikinä noin huutanut. Ja ovat muuten fiksuja ja hyväkäytösisiä lapsiakin vielä! Tuo huutaminen vain pahentaa tilannetta.

just tollanen ärsyttää..aina silmät punaisina, kiljuu ja huutaa....on niin helppo nähdä mitä muut tekee väärin ja aina arvostelemassa. ja toi se vasta lapsiin siirtyykin, toi muiden aliarvioiminen ja arvostelu. yök

Mä huudan tytölle. Siitä syystä että se ei kuule! Korvatulehdukset on ilmeisesti alentaneet kuuloa, ja on oikeasti pakko huutaa että lapsi kuulee :/. Mutta en mä raivoissani karju, sanon asian ystävällisesti mutta kovaan ääneen. Lääkäriin ollaan menossa...

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

mulla oli samanlainen naapuri..lapset kun näkin niin aina silmät punaisena itkusta!

Midänkin ex-alakerran rouva oli samaa sorttia..hällä oli lapset 4v., alle vuosikas ja vaavi ennen kuin muuttivat pois, eli mahtoi olla väsynyt. Jotenkin vaan en osannut lähestyä ja apua tarjota kun ihmisestä sai niin mielipuolisen kuvan huutamisen perusteella...jopa mieskin toppuutteli rouvaa kun purki väsymystään lapsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ketjun aloittaja :

No sitten hänen ongelmansa ovat syvemmänlaatuisia kuin pelkästään väsymys????

Siis MINUNKO vika nyt onkin, kun tuo ämmä huutaa lapsilleen?! Olis pitänyt arvata, mitä vastauksia täältä saa! Tsiisus, täällä taitaa olla samoja tyyppejä, kuin tuo naapurini!Neuvolaan aion soittaa tuosta ihmisestä ja pyydän vähän seuraamaan tilannetta!

sitäpaitsi meidän poitsulla on joka kauppareissulla silmät kyynelissä,kaskun en anna hänen ottaa nameja enkä muita herkkui,mahdan olla minäkin hullu äiti kun lasta noin itketän enkä osta herkkui kaupasta. mistä joku voi tietää miksi toisen lapset on itkenneet???

toivon, että kun sinä olet väsynyt niin joku auttamisen sijaan soitais sossuun tai neuvolaan. hyi, miten ilkeitä ihmiset on ja luulevat aina tekevänsä hyvää ja hyvyyden nimissä.

Yhteistyössä