Ä
ääääääk
Vieras
peesaan tussia-juttua ap.lle ja Kyylä omaan otsaan. Mä oon niin huolissani että täällä surkuttelen kuinka huonosti naapuri kohtelee lapsiaan. Onneksi ap-kyylä osaa omista nupuistaan huolehtia hyvin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ääääääk:peesaan tussia-juttua ap.lle ja Kyylä omaan otsaan. Mä oon niin huolissani että täällä surkuttelen kuinka huonosti naapuri kohtelee lapsiaan. Onneksi ap-kyylä osaa omista nupuistaan huolehtia hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis käsitänks mä nyt oikein: Lapsille saa huutaa, eikä asiaan kannata puuttua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ääääääk:peesaan tussia-juttua ap.lle ja Kyylä omaan otsaan. Mä oon niin huolissani että täällä surkuttelen kuinka huonosti naapuri kohtelee lapsiaan. Onneksi ap-kyylä osaa omista nupuistaan huolehtia hyvin.
Mitä kyyläämäistä siinä on jos naapurin äänet kuuluu esimerkiksi nyt meille? nuo seinät eivät todellakaan ole mitkään paksut ja illalla kuuluu pelkkä puhe selvästi naapurista,saatika jos joku kurkku suorana huutaa siellä! en oo kyylännyt mitään ja mielellänikin olisin kuuntelematta tuollaista,musiikkiakaan en viitsi huudattaa ihan täysillä (jotta jäis huudon äänet musiikin alle) kun siittä tulee sitten mulle paskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja online:Mäkin eilen oikein avauduin, tai siis joutuu noille kyllä muutenkin ääntään korittaan, mut eilen kyllä huusin niin että kylä raikas.. joo oon varmaan huono äiti sit mut kun viikon jo koetelleet hermoja ja oon yrittäny hillitä, rauhassa komentaa, hoitaa kotia nukkuakin jos vauva antaa, aina vaan tuntuu et kun selän käännät, vakka vessan pestäksesi on joku oma-aloitteinen valmistamassa puuroa tai kaakaota, ja kun sit laitat tän kokkaajan asennukseen ja sen kaa siivoat jäljet ni joku toinen käy vähän leikkimässä vesileikkejä siä jus siivotussa vessassa ja ne jäljet siivottuasi siirryt irrottelemaan niitä kahta jotka tappelevat leluista ja sillävälin joku on saanut käsiinsä värikynät ja piirtänyt olkkarin seinään ja sit tulee lasten isä käymään ja sohvalla rennosti istuessaan kahvikupposta juoden antaa vähän "rakentavaa kritiikkiä" kuinka talo olisi siisti ja lapset käyttäytyisivät paljon paremmin jos hän tekisi jotan, koska osaisi paremmin.. muttei tee silti. ja sit saattaa olla viimeinen niitti se että kauppareissulla lapset uivat kuralammikossa ilman kuravaatteita tai kosteussuojahaalaria, eikä kukaan edes kuule kun kiellän. näin kävi eilen ja 10 minuutin huudon jälkeen helpotti. Mut jos naapurit pitävät mua huonona äitinä ton vuoksi niin siinähän pitävät!
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Alkuperäinen kirjoittaja online:Mäkin eilen oikein avauduin, tai siis joutuu noille kyllä muutenkin ääntään korittaan, mut eilen kyllä huusin niin että kylä raikas.. joo oon varmaan huono äiti sit mut kun viikon jo koetelleet hermoja ja oon yrittäny hillitä, rauhassa komentaa, hoitaa kotia nukkuakin jos vauva antaa, aina vaan tuntuu et kun selän käännät, vakka vessan pestäksesi on joku oma-aloitteinen valmistamassa puuroa tai kaakaota, ja kun sit laitat tän kokkaajan asennukseen ja sen kaa siivoat jäljet ni joku toinen käy vähän leikkimässä vesileikkejä siä jus siivotussa vessassa ja ne jäljet siivottuasi siirryt irrottelemaan niitä kahta jotka tappelevat leluista ja sillävälin joku on saanut käsiinsä värikynät ja piirtänyt olkkarin seinään ja sit tulee lasten isä käymään ja sohvalla rennosti istuessaan kahvikupposta juoden antaa vähän "rakentavaa kritiikkiä" kuinka talo olisi siisti ja lapset käyttäytyisivät paljon paremmin jos hän tekisi jotan, koska osaisi paremmin.. muttei tee silti. ja sit saattaa olla viimeinen niitti se että kauppareissulla lapset uivat kuralammikossa ilman kuravaatteita tai kosteussuojahaalaria, eikä kukaan edes kuule kun kiellän. näin kävi eilen ja 10 minuutin huudon jälkeen helpotti. Mut jos naapurit pitävät mua huonona äitinä ton vuoksi niin siinähän pitävät!
Tämän takia keskustelu täällä tuntuu aika ajoin absurdilta. Moneen kertaan on toistettu, että kyse on jatkuvasta, siis päivittäisestä huutamisesta, johon vielä liittyy kiroileminen ja lasten haukkuminen. Keskustelu kuitenkin palautuu kerta toisensa jälkeen alkupisteeseensä, koska KUKAAN EI KUUNTELE, ELLEI ALETA HUUTAA!
Heh, se oli muuten hauskaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis herra jumala. Lapsille huudetaan jatkuvasti eikä saa puuttua!
Jos olisin ap ja kuuntelisin joka päivä huutoa ja haukkumista niin aivan takuulla soittaisin sossuun. Lapsilla on oikeus hyviin vanhempiin. Ja jos on kerta uupunut niin sieltä sitä apua sitten saa.
Minä olen huonohermoinen ja huudan itsekin silloin tällöin, mutta en todellakaan päivittäin enkä hauku lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja sossusedän vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis herra jumala. Lapsille huudetaan jatkuvasti eikä saa puuttua!
Jos olisin ap ja kuuntelisin joka päivä huutoa ja haukkumista niin aivan takuulla soittaisin sossuun. Lapsilla on oikeus hyviin vanhempiin. Ja jos on kerta uupunut niin sieltä sitä apua sitten saa.
Minä olen huonohermoinen ja huudan itsekin silloin tällöin, mutta en todellakaan päivittäin enkä hauku lasta.
Jaa-a... Kuule sossun auttamiskeinot on nykyään aika rajalliset. Jos teillä päin on enemmän resursseja niin hienoa. Täällä ei ainakaan muuta tarjota kun sympatiaa... Sit jos kyseessä joku lastensuojelurikos (kännäystä, huumeita, pahoinpitelya ym. "oikeasti" vakavaa) niin sit otetaan huostaan. Tosin täällä ei ole edes noita sijoituspaikkoja tarjolla, joten sijoitetut joutuvat vähintään parin sadan kilsan päähän... Mä kuule luulen että jos tää ko. äiti ei kerran tee muuta kuin huutaa, niin se olis varmaan ite ihan paras äiti lapsilleen mutta tarvis apua arkeen. Jos huutamiseen liittyy pahoinpitelyä ym. niin se on eri asia... Hyväkun asioihin puututaan mutta kyllä kannattais itekin ensin tarjota sitä apua (jos ei näyttöä muusta kuin huutamisesta) eikä suoraan hälyyttää viranomaisia paikalle. Ihmiset vois muutenkin auttaa enemmän toisiaan eikä vaan rynnätä tuomitsemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sossusedän vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis herra jumala. Lapsille huudetaan jatkuvasti eikä saa puuttua!
Jaa-a... Kuule sossun auttamiskeinot on nykyään aika rajalliset. Jos teillä päin on enemmän resursseja niin hienoa. Täällä ei ainakaan muuta tarjota kun sympatiaa... Sit jos kyseessä joku lastensuojelurikos (kännäystä, huumeita, pahoinpitelya ym. "oikeasti" vakavaa) niin sit otetaan huostaan. Tosin täällä ei ole edes noita sijoituspaikkoja tarjolla, joten sijoitetut joutuvat vähintään parin sadan kilsan päähän... Mä kuule luulen että jos tää ko. äiti ei kerran tee muuta kuin huutaa, niin se olis varmaan ite ihan paras äiti lapsilleen mutta tarvis apua arkeen. Jos huutamiseen liittyy pahoinpitelyä ym. niin se on eri asia... Hyväkun asioihin puututaan mutta kyllä kannattais itekin ensin tarjota sitä apua (jos ei näyttöä muusta kuin huutamisesta) eikä suoraan hälyyttää viranomaisia paikalle. Ihmiset vois muutenkin auttaa enemmän toisiaan eikä vaan rynnätä tuomitsemaan...
Jep jep. "Hoidetaan" asia sitten, kun saadaan taas lukea siitä kuinka äiti tappoi lapsensa. Näinhän se täällä Suomessa menee. Lapsista viis, kunhan äiti ei vaan joudu sossun syyniin tai muihin ongelmiin.
En oikeasti kyllä usko, että olet lastensuojelun puolella. Tai jos olet niin huh huh.
Alkuperäinen kirjoittaja ketjun aloittaja :Siis MINUNKO vika nyt onkin, kun tuo ämmä huutaa lapsilleen?! Olis pitänyt arvata, mitä vastauksia täältä saa! Tsiisus, täällä taitaa olla samoja tyyppejä, kuin tuo naapurini!Neuvolaan aion soittaa tuosta ihmisestä ja pyydän vähän seuraamaan tilannetta!