M
mä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Naisenhan pitäisikin juoda joka päivä olutta ihan oman terveyden kannalta.
Jaa, ei mun vaan tarvitse, eikä terveydessä ole mitään häikkiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Naisenhan pitäisikin juoda joka päivä olutta ihan oman terveyden kannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:ootteko tosissanne? mitä helvetin haittaa siitä on juoda 1-3 olutta? ei mulla ainakaan nousis yhtään nuppiin sellainen määrä. eikä se nyt todellakaan tarkoita että määrä siitä automaattisesti nousisi. voitteko kuvitella että joku ottaa oluen tai kaks ihan muuten kuin humaltumis tarkoituksessa. minä voisin juoda nyt vaikka yhden siiderin tai kaksikin! enkä tod. ole alkoholismi. en juo humalaan itseäni koskaan.
Oikea termi on alkoholisti.
Joka päivä 1-3 olutta ei ole järkevää.
Alkuperäinen kirjoittaja ita:Musta nämä suomen riskirajat on ihan älyttömät. Tulin Italiasta kotiin ja jatkoin viinin juomista aterian kanssa. No johan paukkus rajat heti. Neuvolassa pyöriteltiin silmiä. Pitäisi vähän miettiä miten ne rajat paukkuu. Oikeasti yksi lasi viiniä päivässä ei vie ketään hautaan eikä tee kaikista alkoholisteja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä on juuri sellainen äiti, joka voi juoda sen rentouttavan iltakaljan tai pari ja silti hoidan kaiket viimeisen päälle. Joskus tein testejä netissä juomisesta ja siellä sanottiin, että hyvin menee juo lisää vaan(en juonut). Olin sitten tammikuun tipattomalla, testatakseni, voiko olla juomatta. Hyvin meni, ei mitään ongelmaa. Se oli vain sellainen tapa, kun elämä oli aika kiiristä ja koskaan ei ollut aikaa itselle rauhoittumiseen, niin se aika piti ottaa iltaisin telkan ääressä olutta siemaillen.
Nyt lapset on kasvanut ja elämä rauhoittunut, niin en enää tarvitse "omaa aikaa" ja en juo olutta juuri koskaan, edes viikonloppuisin. Että se siitä alkoholismista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä on juuri sellainen äiti, joka voi juoda sen rentouttavan iltakaljan tai pari ja silti hoidan kaiket viimeisen päälle. Joskus tein testejä netissä juomisesta ja siellä sanottiin, että hyvin menee juo lisää vaan(en juonut). Olin sitten tammikuun tipattomalla, testatakseni, voiko olla juomatta. Hyvin meni, ei mitään ongelmaa. Se oli vain sellainen tapa, kun elämä oli aika kiiristä ja koskaan ei ollut aikaa itselle rauhoittumiseen, niin se aika piti ottaa iltaisin telkan ääressä olutta siemaillen.
Nyt lapset on kasvanut ja elämä rauhoittunut, niin en enää tarvitse "omaa aikaa" ja en juo olutta juuri koskaan, edes viikonloppuisin. Että se siitä alkoholismista.
MUTTA SE ON OLLUT SULLA SILTI ALKOHOLISMIA!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikös saa aika lihaksikas ihminen olla, että saa 3 tölkin jälkeen ajaa autoa. Mitä jos pitäisi lähteä viemään lasta terkkariin tms.
Itselläni on ajokunto nimenomaan rajana silloin, kun lapset ovat kotona, vaikka vain nukkumassa.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Näitä vanhempia on valitettavan paljon. Useasti viikossa vedetään ns kalsarikännit kotosalla lasten mentyä nukkumaan. Molemmat vanhemmat. Kuka hitto vie lapsen esim lääkäriin jos yöllä tulee hätätilanne???
Muutama tuttu harrastaa tuota jatkuvasti. Heilläkin kaikki lapset alle 5 vuotiaita. Ei siitä kehtaa päin näköäkään niille valittaa. Säälittää vaan ne lapset.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja absiskortiton:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Näitä vanhempia on valitettavan paljon. Useasti viikossa vedetään ns kalsarikännit kotosalla lasten mentyä nukkumaan. Molemmat vanhemmat. Kuka hitto vie lapsen esim lääkäriin jos yöllä tulee hätätilanne???
Muutama tuttu harrastaa tuota jatkuvasti. Heilläkin kaikki lapset alle 5 vuotiaita. Ei siitä kehtaa päin näköäkään niille valittaa. Säälittää vaan ne lapset.:ashamed:
Vie lääkäriin?
Säkin tietämätön jne.
Olenko nyt kamala vanhempi kun emme omaa autoa, enkä minä edes korttia, vaikken edes juo alkoholia?todella sitä mieltä, etten saa lastani lääkäriin?
Alkuperäinen kirjoittaja näin minulle AA kerhosta kerrottiin:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:ootteko tosissanne? mitä helvetin haittaa siitä on juoda 1-3 olutta? ei mulla ainakaan nousis yhtään nuppiin sellainen määrä. eikä se nyt todellakaan tarkoita että määrä siitä automaattisesti nousisi. voitteko kuvitella että joku ottaa oluen tai kaks ihan muuten kuin humaltumis tarkoituksessa. minä voisin juoda nyt vaikka yhden siiderin tai kaksikin! enkä tod. ole alkoholismi. en juo humalaan itseäni koskaan.
Ei vaan oikea termi on alkon suurkuluttaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:Alkuperäinen kirjoittaja absiskortiton:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Näitä vanhempia on valitettavan paljon. Useasti viikossa vedetään ns kalsarikännit kotosalla lasten mentyä nukkumaan. Molemmat vanhemmat. Kuka hitto vie lapsen esim lääkäriin jos yöllä tulee hätätilanne???
Vie lääkäriin?
Säkin tietämätön jne.
Olenko nyt kamala vanhempi kun emme omaa autoa, enkä minä edes korttia, vaikken edes juo alkoholia?todella sitä mieltä, etten saa lastani lääkäriin?
Taitaa olla aika uusavutonta porukkaa. Hyvin mäkin olen jo parikin lasta saanut melkein aikuisiksi (jopa aika täydellisiksi) ilman ajokorttia. Osan aikaa ihan yh:na. Ja alkoholia olen juonut silloin kun olen halunnut, toki harkiten. Mun mielestä äärimmäisyyksiin viety moralismi ja kontrolli on ihan yhtä paha kuin liiallinen esim. aineiden käyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja saatte valita kuin kaupan hyllyltä:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:ootteko tosissanne? mitä helvetin haittaa siitä on juoda 1-3 olutta? ei mulla ainakaan nousis yhtään nuppiin sellainen määrä. eikä se nyt todellakaan tarkoita että määrä siitä automaattisesti nousisi. voitteko kuvitella että joku ottaa oluen tai kaks ihan muuten kuin humaltumis tarkoituksessa. minä voisin juoda nyt vaikka yhden siiderin tai kaksikin! enkä tod. ole alkoholismi. en juo humalaan itseäni koskaan.
Ei vaan oikea termi on alkon suurkuluttaja![]()
Tainnut jo useampi aivosolu tuhoutua viinan kittaamisen myötä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Ei ole ok joka ilta, silloin on jo ongelma. Mutta kyllä mun mielestä voi joskus pari tai vaikka 3 juoda lapsen mentyä nukkumaan.