Äitistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti minäki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti minäki

Vieras
Voi että ottaapa taas päähän tuo rakas äitimuorini! Sillä ei koskaan ole aikaa minun kanssa puhua kun sen pitää passata mun juoppo isääni. Äsken soitin, kun viimeksi viime kuussa olen soittanut niin eipä tuo taaskaan joutanu puhumaan kun olivat menossa jonnekin. Mä en missään asiassa saa siltä tukea! Voi että mä olen kateellinen niille joilla on sellainen äiti johon voi turvautua... Mulla ei ole ;( Lapsia se ei käy katsomassa kuin 2-3krt vuodessa ja me on niillä käyty noin saman verran. Koskaan ei 7 vuoden aikana ole meidän lapsia hoitanut.
Viimeksi kun oltiin menossa käymään niillä, niin niille oli tulossa muita vieraita vaikka oli puhetta me tultais käymään. Niin eipä saatu tulla... Tuo oli jo kaikenhuippu. :0
Ja isäni kanssa en ole juurikaan väleissä kun se valitsi viinan, kun kerran olin sitä hoitoon viemässä. Niin siinäpähän juokoon itsensä hengiltä.... Voi tätä elämää! Pitäsköhän antaa niiden vaan olla eikä ottais mitään yhteyttä.... Että sitä saa mitä tilaa!
Kiitos kun sain purkautua... Jotenki vaan on paska olo tuosta asiasta ja tätä paskaa kyllä riittäisi... :(

Yhteistyössä