[QUOTE="annika";25808832]ei tuu mätkyjä kun lasket esim vero.fi laskurilla tai soittamalla sen muutosverokortin. sinnehä ilmoitetaan erikseen kaikki sosiaalietuudet, ja työtulot erikseen, se laskuri kyllä osaa huomioida sen että sosiaalietuuksista ei saa samoja vähennyksiä ku työtuloista.
mulla ei oo ainakaa ollu mitää ongelmia, ihan hyvin on verot täsmänny. JA mä en ymmärrä miks pitäis tahalleen maksaa liikaa ettei vaan tulis mätkyjä, jos niitä sattuu tulemaan niin siitäkin tulee tieto puol vuotta ennen kuin maksupäivä on, siinä on aika pitkä aika säästää ne rahat kasaan.[/QUOTE]
Harva pystyy kht:sta säästelemään satasia edes puolessa vudessa. Mut eihän meistä kukaan tiedä minkä suuruista äitiyspäivärahaa ap saa. Itsellä kokemus et toi 20 riittää just ja just.