AJATUKSISSA 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jatkan tähän kesken jäänyttä juttua...

Juu, sitten ajallaan voitaisiin perustaa Ajatuksista uhmaikään jne ;D Ja eikös niistä elokuvistakin ole joskus tapana tehdä uudelleenfilmauksia... Hih, Katriina taisikin jo aloittaa ;D

Heh, juuri kun aioin kirjoittaa että mulla työaika riittää seuraamaan molempia ketjuja niin eikös tullut monen tunnin työeste ;)

Annallekin valtava rutistus! Miten tässä ketjussa voi olla niin monta?

Ja sitten se toinen ehdotus, jota en ehtinyt kirjoittamaan aamulla. Kun on noita asioita, joita tekisi mieli purkaa, mutta ei oikein paljastumisen vuoksi viitsi... Sähköpostilista? WAB+ ketjussa taisi olla joku mesejuttu?

Alkuperäinen kirjoittaja Saana...:
Ja sitten se toinen ehdotus, jota en ehtinyt kirjoittamaan aamulla. Kun on noita asioita, joita tekisi mieli purkaa, mutta ei oikein paljastumisen vuoksi viitsi... Sähköpostilista? WAB+ ketjussa taisi olla joku mesejuttu?

Juu, munkin mielestä sähköpostijuttu voisi olla kiva, mietein itekin sitä tässä uuden ketjun perustamisen yhteydessä.. Yks vaan laittais tänne jonkun hälläväliämailiosoitteen ja sit halukkaat, jotka haluaa jatkaa juttua vois laittaa hänelle viestiä ja sit sitä kautta vois kirjoitella. :)

OK, minä vaihdan nyt myös ketjua, saatte poistaa nimen listalta kun seuraavan kerran päivitätte.
Hei hei kiva ketju (ihan varmasti tulen välillä kurkkimaan), pitäkää uudet ajattelijat kivaa!

Juu tuo maili tai messenger vois olla ihan hyviä juttuja! Ois ihan mukava purkaa joskus tuntoja vähän rankemmistakin aiheista. Tuntuu "mukavalle" lukea toistenkin kertomuksia. Varsinkin tässä vaiheessa jo. Surkeiden sattumusten sarja...

Käsi ylös ketkä aikoopi jäädä tänne ketjuun?

*niiskuttaa* olen ihan yksin nyt tuolla uudessa ketjussa..eikö kukaan tule seuraksi ;(?!? (tosin kyllä multa yksinpuhelukin onnistuu aika hyvin joten voin kuluttaa ainakin aluksi aikaa itseni seurassa..heh..)

Sade, mä pidin tässä ketjussa yhdessä vaiheessa aika monologia, kun ei meitä kai ollut aktiivisia kuin mä, Neilikka ja Minni.... ;)

Mulla on nyt kauhea kynnys kirjoittaa mitään uuteen ketjuun :S