Ajatuksissa 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia, ja tervetuloa joukkoon EPW :-)

Menkat ovat ainakin tässä vaiheessa tosi niukat. Mutta nehän saattaakin nyt sitten kestää seuraavan viikon...:-I Kerroin eilen siipalle, että ne tais alkaa. Se vaan hymähti jotain "hmm". Ei ihan sellainen reaktio jota odotin, mutta ehkä se ei uskaltanut sanoa mitään enempää ;-)

Vielä tuosta pukeutumispulmasta. Vaikka itse työskentelen alalla ja firmassa, jossa särmä pukeutuminen esim. palavereissa on paikallaan, voi "normaalina" työpäivänä pukeutua vapaammin. Harvemmin kuitenkin käytän farkkuja, mutta jos, niin sitten "merkkifarkkuja" ja kaikin puolin siistejä. Yleensä teen niin, että valitsen ensin sen tod. särmän puvun ja sitten kevennän sitä hieman esim. toisella topilla tai paitapuserolla. Esim. juuri vaihtamalla jakun samettiseen tms. kuten Ballerina kertoi. Se riittää monesti siihen, ettei tunne itseään epämukavasti liian ylipukeutuneeksi - varsinkin jos ei ole tottunut pukuja käyttämään. Ja muuten ole oma itsesi, niin kuin EPW:kin kehotti :-)

Saana: Jos lenkkarit ovat kunnossa ja sääri vielä vaivaa, tarkastelisin juoksuasentoa. Onko se liian takakenoinen tai suora, voisiko se olla vaikka askeleen pituudesta kiinni, tms.? Olen itse tehnyt paljon töitä juuri noiden em. seikkojen kanssa. Tosin eilen lenkillä ei tuntunut irtoavan millään, vaikka oli lepopäiväkin välissä. Voi masennus.

Huomenta ja tervetuloa EPW!

Saana: tuo hameyhdistelmä kuulostaa musta hyvältä, mutta jos et ole hameihmisiä niin sitten laittaisin vaikka tummat tosi siistit farkut ja jakun ja jotkut säpäkät kengät tai tummat siistit housut jonkun neuleen kanssa. Koko jakkupuku tuntuu vähän tätimäiseltä kun kuitenkin oot nuori. Se sun juoksuongelma ei oo mulle tuttu. En kyllä nykyään juoksekaan kovin usein, mutta en muista mitään tommosta jalisajoiltakaan...
Mulla siirtyy töitten aloitus vielä parilla viikolla. Sain toisen, mielenkiintosemman paikan ja menenkin sinne :D

Omassa navassa ei oo tapahtunu mitään. Limailua on ollut koko ajan tädin käynnistä lähtien, joten siitä ei voi päätellä yhtään mitään. Eilen oli vähän kuumeinen olo, joten kai se ovis on sit ollut ja mennyt... Jos menee tällä lyhyemmällä kierrolla niin sit ois aihetta jännätä pääsiäisen jälkeen maanantaina (9.pv). Siihen on vielä piiiiitkä aika-huoh!

Aurinkoista päivää!

Kuulostaa kans et vois olla lenkkareista kyse. Tai sitten kans voi olla jos "yhtäkkiä" rupeamaan juoksemaan paljon, tulee rasitusvammoja. Mullakin tulee aina puolen tunnin hölkän jälkeen polvet kipeiks, kun en jaksa alottaa varsinaisella juoksuohjelmalla jossa ois sekä kävelyä ja juoksua ja lisätä juoksun osuutta pikkuhiljaa. Alotan aina niin et juoksen niin paljon mitä pystyn kunnes polviin rupee sattumaan... Ja lenkkaritkin on ikivanhat...

Puh, oon syöny KAKS annosta suklaamoussea kun sitä on tarjolla täällä töissä... Ehkä teen pienen lenkin illalla... hmmm...

Keskusteltiin miehen kanssa tosta aloituksen aikataulusta, ja mies ehdotti kesäkuuta. Kysyin et missä vaiheessa mennään (itse asiassa kerrankin oli hyvä keskustelu eikä tuntunu painostukselta..!) ja mies sanoi et on valmiimpi kuin koskaan aiemmin mutta "se viimeinen" puuttuu vielä. Eli sano et häiden (elokuussa) jälkeen ois vauva tervetullut, mut et ruvetaan alottamaan kesäkuussa. Sanoi vaan et ois harmi mulle jos omissa häissä ois paljon pahoinvointia. Niinpä... Eli ei mitään uutta :)

Lähden muuten huomenna lomalle (ei minnekään kauas, ihan vaan sukuloimaan...), en tiedä tuunko nettiin sieltä, mutta joka tapauksessa tuun 10.4 takas!

Jos en pääse nettiin niin oikein hyvää pääsiästä kaikille!!!!

Mulla oli kunnon säikähdys kun alkoi verta vuotamaan, mut se ei sitten ollukaan mitään vaarallista.

Ihan hävettää kuinka vähän on tullut kuntoiltua, ei ollenkaan suoraan sanottuna. Ihailen kaikkia teitä jotka jaksaa käydä lenkillä säännöllisesti.

Moikka,
Mitenkäs Saanan haastattelu? Mua harmitti kauheasti kun en eilen ehtinyt toivottamaan tsemppiä. Kait silti tiesit että olen hengessä mukana ja peukutan turbo-vaihteella?
Hyvää lomaa Minnille, mikäli nyt vielä tulee perille!
Ja tervetulotoivotukset EWB:lle! Kivaa että löysit tänne.
Keitäs seuraavaksi jännätään? Onko Pikkumyytä ja mua ennen vielä joku? Me siis saamme tuomion pääsiäisen jälkeen.
Viikonloppuna voisi laittaa pääsiäiskoristeita! Muistakaa varata virpojille munia. Mun tekisi kauheasti mieli hankkia vessaan ruohonvihreät käsipyyhkeet ja tehdä kevätlook, mutta me ollaan aloittamassa vessaremppaa, eli ei oikein kannattaisi miettiä muuta kuin laattojen naputtelua irti. Pitäisiköhän aloittaa moinen urakka viikonloppuna? Voi tosin olla vähän kolkkoa odotella kalusteita monta viikkoa revityin seinin, mutta saisi ainakin jotain etenemään.
Iloista perjantaimieltä, olen muuten palaverissa aamun, mutta iltapäivällä taas!

tervehdys taas pitkästä aikaa.. tää zilla on vaan ollut käpertyneenä johonkin koloon ja murehtinut päänsä puhki.. siis ei mitään dramaattista, mutta välillä vaan tulee näitä kausia, kun tuntuu, että maailma kaatuu päälle.. ja kun ei noi miehetkään aina tunnu tajuavan asiaa.. höh, miks niillä on niin helppoa? mulla on vaan vähän liian monta juttua ollut tänä vuonna ja nyt tuntu, että en jaksa hoitaa enää yhtään asiaa.. sit tää vauva-asia vielä siihen päälle, haluisin jo yrittää, mutta koska ne prkleen polttarit oikeen on? jos sattuiskin onnaan heti, niin joutuisin kieltäytymään polttareissa juomisesta ja sit paljastuis heti mun tila ja sitä en taas halua.. höh, miksei saa jo yrittää.. anteeksi tämä valitus, innostuin jo niin kevään tulosta, mut sit yhtäkkiä tuli joku tosi iso seinä vastaan.. ehkäpä se ihan lähipäivinä jo kaatuu!!! :))

Huomenta!
Annalle iso piristysrutistus!!! Ja Saanaa oon 9ksästä asti peukuttanu(eiks se haastattelu alkanu sillon?), alkaa jo sormet ja varpaat puutua db db db db db db db Toivottavasti haastattelu on mennyt hyvin!

Tuleeko Minni suomeen sukuloimaan?

Joko ne virpojat tulee tänä sunnuntaina? Oh no...Pitää käydä hankkimassa jotain. Mulle oli syksyllä ihan täys yllätys että täällä etelä-suomessa vietetään Halloweenia, jouduin aika monelle keppostelijalle tarjoomaan ei oota. Vaikka aika ihanía oli ne niitteen kepposet, yksi jopa kiltisti varoitti että se on sit aika pieni et varo että koira ei syö sitä...Ja sit postiluukusta leijaili itsetehty kummitus :D

Meillä on vaihteeks edessä kotiviikonloppu. Ihanaa :D Pysys vaan nuo ilmat yhtä hyvinä kuin on olleet tän viikon. Omasta navasta (voi hypätä yli): rinnat on taas hellät ja eilen oli oikee puoli alavatsasta ihan uskomattoman kipee, mut en usko et voisin olla raskaana. Kun kerran viime kuussa oli samoja oireita, niin ne varmaan vaan liittyy siihen et ovis on ollut.

Tsemppiä Anna!

Meilläpäin ei ole viime vuosina näkynyt virpojia - tai ainakaan meidän oven takana ei ole käynyt. Ekana vuonna tällä asuinalueella ostin jotain varmuuden varalle, mutta sainkin syödä ne sitten ite ;-) Muistan kyllä että pienenä me kierrettiin virpomassa oikein urakalla, ja pukeuduttiin oikein viimeisen päälle noidiksi!

Omasta navasta: Voiko näitä mun "menkkoja" edes sanoa menkoiksi..? Vuoto on tosi niukkaa edelleen. Ja kun olen tälläkin palstalla lueskellut noita ketjuja, niin monessa kerrotaan että "joo, oli vuotoa mutta olinkin raskaana". Mitäs tästä nyt pitäis päätellä: käytänkö yhden raskaustestin (ja milloin?!) ja petyn tai en pety... Hankalaa! Onko kukaan testannut vastaavassa tilanteessa?

Kävin eilen tän vuoden ekalla pyöräilylenkillä!

Testaa iipi!!!! Jospa ne ei mitkään menkat olekaan :D Mä kanssa oon lukenu et aika monella on tainnu jotain niukkaa vuotoo olla menkkojen aikaan vaikka ovatkin olleet raskaana...

Missä Saana??? Kerro miten se hastattelu meni!!!!

Moikkis neidot!

Oli pakko tulla käymään tällä puolella, kun lueskelin teidän juttuja. Noista allergia-asioista tuli nimittäin mieleen, että mulle on sekä neuvolantäti, että nuori lääkäri sanonut, että setiritsiini-pohjaisia allergialääkkeitä voi ottaa ihan huoletta. Sen jälkeen olen monelta taholta kuullut että ei kannata. Argh! Kaippa mä nyt sitten yritän pärjäillä tipoilla ja sumutteilla, koska riskiä en tahdo ottaa.

Ja oli mukava lukea tuota juttua, että kalaöljykapseleita voi syödä, koska olen just aloittanut niiden popsimisen. Otan tosin vaan yhden päivässä, kun kaksi on annostus.

Sitten tuosta painosta ja lihomisesta. Mulle on käynyt päinvastoin, kun Jellybeanilla. Arvioin painokseni ennen raskautta n.63 kiloa. Raskausviikolla 13 olin lääkärissä ja mut punnittiin: 60 kiloa. Mulla piano putosi siis hieman alkuraskaudessa vaikka se 63 olikin vaan arvio, niin huomasin sen kyllä itsekin. Ja liikunta on jäänyt ihan taka-alalle. Nyt on kyllä ruokailutavatkin lipsuneet lähiaikoina ja aion kyllä ottaa itseäni niskasta kiinni. Eilen söin kasan suklaakarkkeja ja tänään jo yhden suklaapatukan. Hyi minua.

Massu ei vielä juurikaan ole kasvanut eli sitä odotellaan.

Paljon imua, että siirtyisitte kaikki mahdollisimman pian meidän kanssa tonne toiselle puolelle!

Sella 15+0

Voi kun oli ihanaa kuulla uutisia Sellasta! Ja kiitos tiedosta että setiritsiiniä voi tarvittaessa ottaa, nyt kyllä tuntuu menevän ihan hyvin nenäsuihkeen kanssa. Toivottavasti masu alkaa kohta näkymään niin pääset nauttimaan odotuksen seesteisimmästä vaiheesta – kauniista mahasta eikä toivottoman tukalasta ja pelokkaasta olosta! Käypäs täällä taas joskus!
Iipille piti kommentoida, että tee vaan testi jos mietityttää. Eikös n. 5 euroa ole halpa hinta mielenrauhasta! Minä ainakin olen joskus tehnyt tuollaisen ”ei-tässä-juurikaan-toivoa-ole-mutta-toivotaan-kumminkin”-testin. Mutta mulla ainakin menkat on huomattavasti niukemmat nyt kuin pillereiden aikana.
Tulkaapas tänne höpisemään jotain kivaa, mulla ei nyt ole työmotivaatio huipussaan…

Pitäisköhän sitten kuitenkin... teidän ympäripuhuminen alkaa jo vaikuttaa :-) Ehkä viikonloppuna voin vetäytyä kylppäriin ja ähriä siellä häiritsemättä. Tosin siippa on jo tottunut siihen, että vietän siellä purkkien ja purnukoiden keskellä tovin jos toisenkin, jos sille päälle sattuu, hih! Miettikää nyt: hiuksiin hoitosuihke, kasvoille kahta erilaista, vartalon kosteusvoide ja/tai selluliittivoide, ehkä lenkin jälkeen vähän linimenttiä... huh huh!

Niin tosiaan, voihan mullakin menkat näin luomuna olla paljonkin niukemmat, kun ei ne pillereidenkään aikana kummoiset olleet. En ole henkisesti oikein vielä virittäytynyt tähän "luomuaikaan" :-)

Onpa täällä hiljaiseloa! Onko Saana toipunut haastattelusta? Iipi testannut?

Halauksia Annalle, helpottaako olo yhtään? Ymmärrän hyvin pohdintasi polttareiden suhteen, itse olisin tällä hetkellä valmis aloittamaan yrityksen heti, mutta kyllähän se mutkistaisi kuvioita monien asioiden suhteen... Tällä hetkellä olo on hormonihuuruinen (kp22, Terolut-kuuri lopuillaan) ja itku on herkässä. Miehet pääsevät NIIN helpolla! Ja meillä mies kehtaakin vielä sanoa, ettei hän ole ihan vielä valmis... Minähän tässä niitä nappeja syön ja tekisin ne suurimmat uhraukset!

Pikkuisesta (?) kiukkuilusta huolimatta viikonloppu on ollut mukava. Häävalmistelutkin menevät eteenpäin kuin itsestään, eilen sain vihkisormukseni ja sitä tässä olen kuolaillut joka välissä. Jää vahingossa vielä sormeen! ;)

Huikeaa huhtikuuta ja mainiota malkamaanantaita tytöt!
Lähden tästä kohta palaveriin ja kun palaan sieltä, toivon totisesti että saisin lukea Iipin testausuutiset, Saanan työhaastattelukertomuksen ja mahdollisesti Annan polttarijutut. Vai oliko ne tänä viikonloppuna?
Oma napa: ei varsinaisesti mitään uutisoitavaa, mutta jännityksellä odotan tuomiota. Viime kierrossa olin ihan varma, että mitään ei ole odotettavissa, nyt on jostain syystä paljon toiveikkaampi mieli. Mutta siis tämä ei perustu yhtään mihinkään! Pitää odotella sinne pääsiäisen jälkeiseen arkeen, ennemmin en testaa! Oikeastihan nyt tiistaina tai keskiviikkona olisi 9-10 pv oviksesta, jolloin herkillä testeillä voisi näkyä, mutta mieluummin odotan ja jännitän kunnolla.

(Näyttää palvelu taas tökkivän, yritetääs uudestaan...)

Testasin lauantaina ihan oman mielenrauhan vuoksi: negaa näytti. Onneksi olin siihen henkisesti valmistautunut, joten en pudonnut korkealta. Ja uskalsin sitten lauantai-iltana kaataa murehtimatta punkkua lasiin :-) Menkat siis olivat ja menivät hyvin niukkoina, mutta nyt pääsen laskeskelemaan ovispäiviä entistä tarkemmalta pohjalta...

Siirrymme siis joukolla peukuttamaan Neilikkaa db db db db...

Huomenia kaikille!
Täällä maailma näyttää jo valoisemmalta, kiitos tsemppauksista, ne varmaan auttoivat! :) Neilikka, siis odottelen polttareita, jotta yritys voisi alkaa, mutta ne polttarit voi olla vasta joskus toukokuussakin eli ei ihan vielä ole tulossa kertomusta.. Mua varmaan vähän henkisesti helpotti sekin, kun viikonloppuna harrastettiin seksiä ilman minkäänlaista ehkäisyä.. Jee, aika hienoa, vaikka kuulostaa todella tyhmältä kirjoittaa sitä näin. Ovis kylläkin oli mennyt jo menojaan, että raskautumisesta ei ole pelkoa, mutta jotenkin se fiilis, että se olisi mahdollista oli aika hienoa.. :) Taidan höpistä hassuja, koittakaa ymmärtää..

Harmituksen iipille negasta, nyt sitten vaan uuteen yritykseen.. Nyt täytyy jatkaa taas töitä! :))

Heippa!
Anna, tiedän tunteen...ekat kerrat ehkäisyn lopettamisen jälkeen tuntu melkeen kun ois ihan ekaa kertaa oltu heiluttelemassa peittoja :D
Neilikalle peukkua db db db db!!!!! Mulla on nyt piinaviikko, pääsiäisenä su-ke pitäis tädin tulla jos on tullakseen...
Saanaa??? Huhuu!!!! Tuu kertoman siitä haastattelusta!

Kiitos peukutuksista, jatkakaa vähän vielä! Tällä viikolla saan tietää sainko paikan vai en.
Haastattelu meni ihan kivasti, kai :) Ihan turhaan stressasin sitä pukeutumista, muilla oli puuvillahousut ja neule.

Siis voi "#¤%&. Tajusin, että olen unohtanut hakea paria alan paikkaa. Ja kerrankin kun niitä olisi ollut tarjolla! Siis voi "#¤&! Pitäisköhän tässä hankkiutua heti raskaaksi, ehtisin varmaan tehdä lapsen tai kaksi ennenkuin seuraavat paikat tulevat hakuun.

Hmph. Mun elämä ei taida olla kovin hallinnassa. Hmph.

Neilikalle peukutusta :) bd bd bd

Hmph. Renkaat lähtee kyllä heti häiden jälkeen. Ei tällaista koko-ajan-pms-kiukutteluoloa jaksa. Hmph. Näytti se mieskin helpottuneelta kun sanoin jättäväni renkaat sitten pois :)

Tilasin mammaksilta ovis- ja raskaustestipaketin :D Pääsee pääiväisenä testailemaan jos ei ala tätiä näkyä. Tilasin erittäin herkkiä ja nyt pitäs sit malttaa oottaa sitä sunnuntaita. Kummasti alkaa tulla näitä entäjossittenkin-ajatuksia, vaikka toisaalta oon ihan varma että mitään ei oo tapahtunu.
Ens kuussa ollaan luultavasti just oviksen aikaan (jos se menee yourdaysin kalenterin mukaan) reissussa, joten sillon ei sit pystykkään tikuttelemaan eikä heiluttelemaan peittoja...