AJATUKSISSA 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katriina, tervetuloa takaisin! Ja kyllä voit hyvinkin olla raskaana vaikka ei olisi ollut vielä menkkojakaan..yksi tuttuni juuri kertoi että on raskaana ja olivat neuvolassa nauraneet kun piti määrittää milloin syntyy ja kyselivät menkoista ja toinen sanoi että no edelliset olivat 2005..heillä siis vajaan vuoden ikäinen lapsi ja nyt toinen tuloillaan. Joten peukut pystyyn että olisi tärpännyt!

Voi vitsi pimmu... surkeeta. Kiva kuulla että siippa myötäelää vauvahaaveissa :-)

Täällä menkat on/off-meiningillä - taas. 2-3 päivää vatsakipuja ennakkoon, 2 päivää todella vähäistä vuotoa (phs riittää vallan hyvin), ja eilen ei mitään. Tänä aamuna taas vähäistä vuotoa. Ärsyttää! Mut onneksi on se gyneaika odottamassa. Voi sitten purkautua ammatti-ihmiselle ;-)

Katriina: KOKS on hieman liian kaukana gynekäyntiä ajatellen, mutta aikanaan synnytys tapahtuu juuri siellä. Eli p-Kymenlaaksossa asustellaan... Siskoni piti tuota saamaani gyneä hyvänä, joten eiköhän hommat järjesty :-)

Nyt syömään - ja jälkkäriksi uunituoretta mustikkapiirakkaa.. nam!

Hei tervetuloa takaisin, Katriina! Vai että pikkuveljeä/siskoa ajattelitte samantien :) Kivakiva:)

Mä en ehtinyt olla tääällä kauheesti kuluneella viikolla, kun on ollu kamalasti työkiireitä ja anoppi oli käymässä täällä. Ostettiin miehelle ja Bestmänillä smokit häihin viikonloppuna, nyt on lähinnä sellasta ohjelman tekoa ja kopioimista jäljellä... Uhhh... kolmen viikon päästä oon rouva! Ketuttaa kun naama kukkii mutta täytyy käydä vaikka solariumissa ja ostaa jotain Joe Blascon peittävää voidetta häihin.

Harmi että tässä kierrossa ei muilla kai sit tärpänny kun Stellalla. Täällä on vieläkin menkat, kp 7 kun ne ekat kolme pvää on sellasta olematonta tiputtelua ja vasta kp 4 alkaaa varsinaiset menkat.

Niin joku kyseli että miten ollaan suunniteltu tuota nukkumista. Me ainakin haluttais sellanen pinnasänky meidän oman sängyn päätyyn (oon jo aikoja sitten päättänyt minkä mallin haluaisin Ikeasta...:). En uskaltais nukkua vauvan kanssa, vaikka kuulemma saattaa siinä imettäessä joskus nukahtaakin.

Höh, meillä oli eilen riitaa häistä miehen kanssa ja vollotin yöllä. Me mennään 50 km päähän hääyöks ja mun isä on tarjoutunut heittämään meidät yöllä sinne... Miehen mielestä se on aivan epäsoveliasta että morsiamen isä joka on isäntänä poistuu juhlista ja ei saa itse juoda, mutta itsepä tarjoutui. Joku 50 kilometriä taksilla maksais varmaan ainakin parisataa euroa keskellä viikonloppuyötä! Muutenkin ollaan oltu eri mieltä, kun tanskalaisissa häissä on KAMALASTI puheita, ainakin 10, ja ilmeisesti tosi moni ulkomaalaisista vieraista haluais pitää puheen... Mut ei siinä sit ehtis paljon valokuvia ottamaan tai morsianta ryöstämään. Ruokailu alkaa kuudelta ja bändi aloittaa noin kymmeneltä, ja siihen väliin pitäis sit mahtua syöminen ja melkein kaikki puheet ja ohjelma. Stressaavaa....

Sori valitus ja oma napa!