AJATUKSISSA 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rosa, toi sun viimeinen kappale on ihan kuin mun tekstistä. Musta tuntuu että mun pitäisi ennen raskautta laihduttaa se noin 5kg, että olisi sitten varaa pieneen painonnousuun. Mä jos painan sen 5kg enemmin mitä nyt niin lonkat ei tykkää edes kävelystä. Keljua sinänsä, koska eihän mun bmi ole silloinkaan kuin 22, joka on normaalipaino?

Saana! Nyt sä taas kirjoitat kuin mun suusta! 5 kiloa painavampana munkin bmi on 22...

Angsteri, mua alkoi hymyilyttää. Että liikuntaa jtp. Mä pyrin samaan! Saanko arvata että nää liikuntasessiot ei ajoitu samaan kuin nämä vauvasessio jtp:t? Vai vedätkö kunnon lepopäivä-duunipäivä-asenteella?

Olen aina tykännyt ja ollut aktiivinen seksissä, mutta enpä olis uskonut jos joku olisi kertonut vuosi sitten, että suunnittelen sessioita kalenteri kädessä limojani tutkiskellen...

Uskaltaakohan tähän ketjuun sittenkään kirjoitella, kun mulla on jo vauva ja orastavat uudet vauvahaaveet tuolla jossain? Olen kuitenkin ketjun alkuperäisjäseniä, tosin kirjoitellaan osalla porukkaa nyt tuolla vauvanhoitopuolella jo...

HMMMPPPPH!!!!! Juuri kun IHAN innoissani luin että täällä tanskanmaalla on joku toinenkin vauvakuumeinen (oikeesti toinen samassa tilanteessa, tanskalaisen miehen kanssa) niin eiköhän joku ole jo hätyyttämässä Kurkkua pois!!!! Pahoittelen muiden ketjulaisten puolesta, ja toivon kovasti että Kurkku tulisi takaisin!!!!

Kurkulle: (ja muillekin jota kiinnostaa...) Me asutaan kanssa samalla saarella, mutta enemmän "ihmisten ilmoilla" (ehhehe) eli eli Frederiksbergissä. Oon ollu täällä kolmisen vuotta, ja alkukankeuksien jälkeen oon viihtynyt tosi hyvin. Kiva kuulla että toisilla on ollu tanskalaissuomalaiset häät ja hyvin on mennyt. Suurin osa meidän vieraista osaa kyllä englantia, ja eiköhän se yhteinen kieli löydy muutaman kaljan jälkeen :)

Vielä tosta hätyyttämisestä, eihän kukaan ole hätyyttämässä meidän entistä ja taas nykyistä ketjulaista Katriinaa pois, niin kai mun puolesta tänne saa kakkosestakin haaveilevat tulla. Toisaalta jutut pyörii aika paljon siinä vauvakuumeessa ja esikoista haaveilemassa.

Avoin paita ja avoin mieli, hyvät ellit :)

Höpöhöpö Katriina! Tänne saa mun puolesta kirjoitella kaikki jotka vauvasta haaveilevat, oli heillä sitten niitä ennestään tai ei. Joten tervetuloa takaisin :-)

Itse lueskelin aikaisemmin aktiivisesti Kilot kuriin - ja Kuntoklubilaiset-palstoja, mutta kun siellä aina oli joitakuita jotka ottivat turhan kriittisen/aggressiivisen/huumorintajuttoman/jne. linjan ihmisten kirjoituksiin niin vähemmälle on jäänyt. Ja selvästi siellä on säännöllisesti "sohaisuja muurahaispesään" - niin kuin tietysti missä tahansa palstalla jonne on vapaa pääsy kaikilla...

Täti lähti mutta kummat vatsakivut vaan jatkuu :-< Nää on oudoimmat menkat moneen kiertoon. Onneksi pääsen ensi viikolla gynen juttusille tai muuten hermot menee. Hölmöintä tässä on se, etten oikein osaa sanoa onko nämä alavatsakipuja (eli menkkaperäisiä) vai samaisia lonkkakipuja joista syytin juoksemista... Kipu kun tuntuu alavatsan sivuilla, jossain suoliluun tietämillä.

Voi iipiä ja mahakipuja...

Mullahan oli muuten outoja kipuja ja gynellä käydessäni kävi ilmi että mulla on jotkut lihakset tuolla sisällä jumissa ja ihan kipeät. Se lekuri paineli eri paikkoja tyyliin "sattuuks tää, sattuuks tää" ja yhtäkkiä AUUUU! Ja sit se sano että ne on lihakset! Ja sain jonkun jumppaohjelman mitä en oo kyl muistanu tehdä, pitäis nostella jalkoja istueltaan, ja tehdä vatsalihaksia. Mutta enpä oo tehny moneen kuukauteen.... Pöh ku oon laiska.

Mitäs jos joku avais uuden ketjun ja unohdettais tämä tylsä ketju ja toivotetaan kaikki, ketkä vähänkin haaveilee vauvasta uuteen ketjuun? Ja Katriina ja Kurkku lisäilee nimmarinsa heti alkuunsa listalle! :)

*positiivisen mielin* :))

Niin tosiaan, sullahan Minni oli samanlaisia outoja kipuja. Olen kuullut että tämä kyseinen gyne on hyväksi todettu, joten toivon että sieltä apu löytyy. Vatsalihaksia teen kyllä kotona lenkin jälkeen ja salillakin, mutta ehkä liikkeitä voisi vähän muuttaa...

Oletteko muuten katsoneet Kotikatsomon uusintaa Tahdon asiasta? Missasin sen ekalla kerralla ja kun sitä kovasti kehuttiin, päätin nyt katsoa uusinnat. Digiboxille menee automaattisesti joka maanantai :-) Aivan mainio! Ehkä jossain kohdin vähän epärealistinen, mutta ei lopulta niin kauhean paljon ;-) Siippa ei sitä sarjaa oikein ymmärrä, joten saan katsoa sen ihan rauhassa sohvan nurkassa :-D

Joo, uusi ketju ja uudet kujeet (lue: plussat ;-)! Kuka uskaltaa..?