Heh. Minustahan on yhtäkkiä tullut oikeinkin ahkera ketjun käyttäjä. Joo, menkkojen piti alkaa eilen, mutta ovat monesti alkaneet vasta tänä 28kin päivänä. Jännittää silti. Eilen oli huonoa oloa ja aina kun vähänkin söi, niin heti alkoi närästää. En tiedä. Ja eilen oli vähän menkkamaisia kipujakin ja niitä ei ole koskaan ollut ilman vuotoa. Jotenkin näiden asioiden varjolla saan itseni miettimään, että missäs tässä oikein mennään. Jos huomennakaan ei vielä ala, niin tiistaina voisin testata. Niin ja yleensä juuri ennen menkkoja tulee seksin jälkeen sperman mukana vähän verta. Eilen ei tippakaan.
Tuntuu tyhmältä jutustella koko aiheesta kun voi olla että täti kaartaa pihaan hetkenä minä hyvänsä. Sais nyt vaan ajatukset jonnekin muualle.
Mutta toihan on Katriina tosi mukavaa, että voitte raskausaikana rempata vauvalle oman huoneen. Se on sitten vähän niinku sellasta fyysistä varautumista siihen vauvaan ja tekee varmasti tosi hyvää molemmille. Mun oma sisko saa vauvan nyt minä päivänä tahansa ja vielä vajaat pari kuukautta sitten sillä oli vaan iso masu, mutta kotona vauvan tuloa ei voinut huomata millään. Sitten ne hankki ja sai kaikkea vauvatavaraa ja yhtäkkiä niistä molemmista tuntui paljon todemmalta se vauvan tulo. Se on niin hassua kun niiden kämpässä on vaunut ja sitterit ja pinnasängyt ja kauhia kasa pikkuvaatteita, mutta vauvaa ei näy missään! Paitsi siinä isossa masussa, mutta ei se näytä vauvalta. Mun sisko vaan on raskaana. Hih.
Mä odotan sitä vauvaa ihan kauhean paljon. Se on hassua miten sitä tuntee nyt jo rakkautta jotain syntymätöntä kohtaan. Omien lasten kanssa se on varmasti vielä hurjempaa.
Toi onkin Katriina muuten kimurantti juttu toi naapurin onnitteleminen. Jotenkin että mitenkäs sen nyt sitten otat puheeksi sillälailla luonnollisesti. Paras olisi jos hän itse jotain asiasta mainitsisi, mutta kaippa hän vaan ajattelee sinun jo huomanneen. Mä en varmaan osaisi sillälailla tuntemattomalle sanoa mitään, vai kuinka paljon ootte tekemisissä? Ja ihmisetkin on noiden asioiden kanssa niin erilaisia. On kait se kiva jotain sanoa.. kerran kun asia on huomioitu ja onnittelut hoidettu, niin voi jatkossakin kysellä vointeja tai muuta.
Hei sitä mun piti teiltä Vanilla, Katriina, Pinja ja Anttuli (vau mikä lista!) kysyä, että ootteko kattonu silmiänne nyt Sillä Silmällä? Muistatteko kun joskus aiemmin vauvahaaveissa oli puhetta siitä, että kun raskautuu, niin silmän tuo värillinen osa haalenee varsinkin reunoista, että se olisi niinku yksi merkki raskaudesta. Katsokaapas. Mulla nimittäin on se värillisen osan ulkoreuna todella tumma verrattuna minkä värinen se on pupilliin päin mentäessä. Ja tumma se on edelleen, että ei o mun silmät haalentunut, eli enpä taida raskaana olla

Tollaset on vaan aika mielenkiintoisia asioita.
Daisylle paljon tsemppiä ja onnentoivotuksia. Kuten kaikki muutkin on jo sanoneet, niin sulla ei o mitään hätää.
Ja Vilkulle paljon pupuilua. Ei kannataa liikaa tuijottaa tikkuja vaan antaa mennä vaan!
Niin ja kaikki muutkin tervetuloa ja jatketaan sitä haaveiluakin, kun täällä on noi mammat vallannut koko ketjun!