Ajatuksissa 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ajatuksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olipas mukava joulu! Oli ovis-aika, ja miehen kannalta taisi melkein olla helpompaa että oltiin pois kotoa eikä hommiin päästy kuin hiljaisesti aamuisin ja iltaisin. Kumia käytettiin kohtuullisen huolellisesti, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos kohtalo on päättänyt puuttua peliin… Eli ei tässä ihan huolettomasti menkkoja voi odotella. Hassua miten ei-oviksen aikoina pystyn ihan hyvin ajattelemaan että me odotellaan nyt pari kuukautta jne-soopaa, mutta oviksen aikana ainoa ajatus on että haluan tuon miehen spermat sisälleni ja heti.

Iltapäivällä on ehkä aikaa tulla kertoilemaan enemmän joulusta, ja sitten tie viekin alennusmyynneille!

Huh, joulu takana.
Taitaisi tulla ihan tositarpeeseen se anonyymien sokerinsyöjien kerho... :D No juu, suklaata kului, mutta huomattavasti vähemmän kuin ennen. Ja silti olo on kuin tankilla...

Jei! Nyt päästään jännäämään Neilikkaa! :D Peukutetaanko vaikka ihan vähäisen? *tosi pikkupirullinen ilme*

Se on kyllä hassua, ja kieltämättä todella rasittavaa tuo ovis-ei-vis -vaihtelu. Pitää miehen "kivasti" varpaillaan :D

Hih, tämä kuulostaa todella sekopäiselle, mutta voi että siitä tuli jotenkin ihanan seesteinen olo, kun sain ne spermat sisälleni. Vaikkakin oviksen jälkeen (?!? kai?!?)

Hihihii, ja piinailuviikko menossa, aikaisintaan menkat alkavat huomenna, tai sitten vasta viikon päästä.. Jotenkin tulee sellainen hassu epäilys, että mitä jos miehellä sattuikin ihan oikeasti olemaan sissitaitoisia simppoja tai että munis päätti leiriytyä odottamaan niitä viikoksi? Joo-o, todella todennäköistä... :) Minullako liikaa aikaa...? :D

Jee, alennusmyynteihin! Mutta äidin kanssa. Ja taas testataan punastumisnopeutta. Höh, miten kestän naama peruslukemilla lastenosastojen kohdalla?? Taidan läpsäistä itseäni poskille jossain välissä, mieli tekisi mennä ihan vaan katselemaan vaunuja, turvaistuimia jne jne jne...

Huoh, elämä olisi niin paljon helpompaa ilman hormoneja... Tai ainakin vähän vähemmillä hormoneilla.

Hesarissa oli taas juttua lapsettomuudesta. Voi ahdistus.

Täällä ollaan oltu taas unissaan niin raskaana niin raskaana. *huoh* Ja metsästetty epätoivoisesti hääpukua ebaysta päivää ennen häitä.... :S

Shoppailu meni yllättävän kivuttomasti, äiti kiersi ihan kiitettävän kaukaa kaikki lastenosastot.
Olenkohan alkanut nähdä näkyjä, vai tarvitsenko silmälasit tai jotain..? Eilen olin katselemassa jotain juttuja, niin saman pöydän ääreen tuli kolme (3) naista ihanien masujen kanssa. Siis ei ketään muuta ilman masua kuin minä. Emmekä todellakaan olleet missään lasteosastolla. Hmph

Iiiiih!
Nyt alkoi armoton sokerin ja rasvan välttäminen ja liikkuminen! Että kesällä mahtuisin tuollaiseen! Tai johonkin vastaavaan... :D Aina pitää olla porkkana :D
Toivottavasti näkyy oikein...

http://cgi.ebay.de/Edles-Luxus-Couture-Brautkleid-32-58-nach-Mass-NEU_W0QQitemZ260069481630QQihZ016QQcategoryZ130232QQrdZ1QQcmdZViewItem

Huraa Saana minne olet saanut suunnattua ajatuksiasi – häämekkoihin! Olipas kiva, kävin katsomassa. Mutta oli sillä mallilla ihan uskomattoman ohut vyötärö! Vai tekeekö puku kenestä tahansa tuollaisen kurvikkaan??? Onko teillä siis oikeasti tiedossa ensi kesälle häät?

Eilen (siis ekana arkipäivänä joulun jälkeen) syötiin kotona illalla kevyesti keittoa, mutta jo illalla teen kanssa kumpikin etsi kiivaasti kaappien perukoilta ”jotain kivaa”, vaikka kuinka oltiin päätetty vaihtaa terveelliselle linjalle… Siinä meni sitten suklaarasioista jääneet pahat konvehdit paremman puutteessa… No tänään menen kyllä uimaan. Eikä kait liian iso muutos mässäilystä laihdutukseen tee elimistölle hyvää (aika epätoivoisia aatoksia, vai mitä). No onneksi ensi viikonloppuna saa vielä herkutella kaloreita laskematta. Mutta olin kyllä lentää selälleni kun miehet täällä töissä lähti eilen ruokatunnilla pizzalle – kaipasivat kuulemma tavallista kotiruokaa! Minä söin silloin kyllä kiltisti salaattia…

Alennusmyynneistä löytyi kaikkea kivaa!!! Naureskelin yksien farkkujen kuvaukselle, joka oli ”weekend fit”. Tarkoittaako se, että niissä on vähän tilaa herkuttelulle??? Ostin sitten ”smart fitit”, jospa fiksuus vaikka tarttuisi!

Niinpä, se vyötärö on ihan uskomaton. Sen takia siinä onkin reilusti tavoitetta. Vaikka totuushan on, että jos saisin vyötärön kutistettua noin kapeaksi, tarvitsisin yläosaan reippaasti täytettä.... Mutta, ihan tosissaan nyt metsästämään sitä häipyvää vyötäröä :D Hih, kävin surffailemassa tsemppikerhossakin jo, tosin ihan vaan pikaisesti taustailemassa. Voihan olla, että tämäkin innostus kestää taas vain kuukauden. Uuden vuoden lupaukset kun eivät ole paras lajini. :)

Tätä menoa ei ole häitä tiedossa ainakaan ensi kesälle. Kumpikin ollaan nyt niin saamattomia kuin olla saattaa. Miehestä en tiedä, mutta itseäni ahdistaa niiden järjestämisen taloudellinen puoli. Itselläni ei olisi varaa isoihin häihin, mutta molempien puolelta olisi tulossa vieraita ihan liikaa. Aika kaukaisetkin sukulaiset ovat kyselleet jo, milloin on häät.. Ehdotinkin miehelle joskus puolitosissani maistraatissa käymistä. Ja tiedän, tämän ei pitäisi vaikuttaa, mutta äitini ei hyväksy miestä täysin. *huoh*

Täällä ei vielä ole kevyestä syömisestä tietoakaan. Jouluruokia kun on vielä jäljellä. Mutta kaitpa sitä uuden vuoden jälkeen nekin loppuu..
Uimahalli kutsuu täälläkin tänään. Jos menkat eivät ykskaks keksi alkaa.

Hauskoja kuvauksia farkuissa! Pitäisköhän käydä hakemassa fiksuusfarkut... :D

*huokaus* ihana prinsessamekko.. Liian prinsessamekkko?

http://cgi.ebay.de/Couture-Brautrobe-mit-Engelchen-Armeln-von-AVA-s_W0QQitemZ180066508009QQihZ008QQcategoryZ130227QQrdZ1QQcmdZViewItem

Vuoden viimeinen työpäivä!

Kävin taas Saana tsekkaamassa noi hääpuvut… Tuossa linkissähän näkyi kolme vaihtoehtoa, joten en nyt tarkkaan tiedä mitä niistä tarkoitat. Mutta ihania ne kaikki oli. Varsinkin sen vikan pitsihihat oli hienot, mutta kesähäihin kannattaa ehkä valita vähän hihattomampi. Ja muutenkin kun uimari olet, niin on varmasti käsivarsia mitä näytellä! Paljonko muuten yleensä uit kerralla? Mää uin kilsan, sekaisin rintaa ja selkää. Kyllä taas tänään tuntuu pikkuisen paikoissa eilinen polskinta. Mukavaa.

Tuun jutteleen limajuttuja iltapäivällä, nyt palaveri.

Se mikä on siellä ihan alhaalla, se sellainen jossa on irtohihat. Ei kovin käytännöllisen näköinen, mutta ihana :)

Juu, hihaton olisi ajatuksissa. Vaikka uin, ne käsivarret ei näytä niin kauhea hyville, treenausta siis lisää :D Pitäisi varmaan tehdä muutakin kuin uida...
1,5 kilsaa vähintään uin kerralla, yleensä vähän enemmin. Ja ihan vaan rintaa uin, kun en ole koskaan muistanut/jaksanut jne hakea uimalaseja. Inhoan kloorivettä silmissä :D Ihme, ei tunnu vielä eilinen vielä missään, eiköhän huomenna sitten tunnu pikkuisen :)

Surkeista surkein olo tänään. Menkat alkamassa kai, joten jo valmiiksi surkea olo. Ja tänään pitäisi käydä irtisanomassa vuokra. Se tuntuu niin inhottavan lopulliselle, vaikka sehän on vaan kämppä..

Tämä tyttö lähtee nyt sanomaan vuokran irti *hillitöntä parkumista*
On tämäkin hölmöä. Ensin en viihtynyt täällä, nyt en haluaisi pois..
Menkat menkat....

Voi Saana, sun on pakko saada äkkiä nettiyhteydet kuntoon. Tää ketju tarvii sua!!! Loppuuko sun työt jo nyt? Muistelin jotenkin, että olisit tammikuun vielä siellä. Muutatko nyt sitten miehesi luo? Nyt vain kylmää päätä kaiken muutoksen keskelle. Älä siis hermoile vaikka kaikki ei olekaan selvää, asiat järjestyvät parhain päin kun niiden aika on. Muistathan, että itse olin tämän vuoden kolme ekaa kuukautta työttömänä, sitten olinkin siellä kurjalla osastolla ja nyt vihdoin kaikki on hyvin! Niin että vertaistukea ja kannustusta löytyy täältä aina kun tarvitset. *voimahali Saanalle* Mää ymmärrän ihan hyvin tuon haikeuden kämpän irtisanomisesta – kaikki lähdöt on haikeita. Mutta jos ei välillä mene pimeään käytävään sokkona, ei voi myöskään avata uusia ovia!

Lupailin niitä herkullisia limajuttuja. Eli eilen (kp 22) bongasin selkeän verisen limaklöntin. Tuleeko kenelläkään oviksesta mitään klönttejä? Päivällä sumeni myös pari kertaa silmissä ja huippasi ja heikotti vähän. Niin että ihan hyvin voisi olla ovis. Mutta tosin olin jo kerran epäillyt että O olis ollut kaksi päivää aiemmin. Sitä ennen oli muutaman päivän oikein herkullinen limakausi, ja kun ne limat sitten loppui, niin päättelin että O oli ja meni. Mutta tulikin yksi välipäivä ja sitten seuraavana tuo yksi klöntti. (Liian aikaista siis kiinnittymisvuodolle, vai mitä!)

Jotta äklö-osuus ei jäisi näin lyhyeksi, niin olen toki testaillut limojen venyvyyttä. Mutta en sillain säännöllisesti aamulla niin kuin kuuluisi, vaan ihan satunnaisesti. Veeeeenyyyyyväääää oli tuohon kp 20 asti, ja eikö se niin ole, että kun limat ei enää veny, ovis on ollut. Eli mikä ihmeen klöntti se eilinen oli???

Kohta pääseekin kotiin, ja taas pitkä ihana viikonloppu edessä. Raketit on jo ostettu ja ruokalista tehty!
Oikein riemukasta vuodenvaihdetta kaikille, sekä onnea ja iloa vuodelle 2007!

Heippa vaan taas! Nyt olen takaisin nettipimennosta :) Joulu oli ja meni ja tuntuu että oon lihonut 1000 kg. Olin jouluaattona vielä kipeä, mutta sitten joulupäivänä rupes jo helpottamaan, ja enää ei kun pikkusen vaan yskittää. Ehdin käydä shoppailemassakin tässä välipäivinä, ihan kuin tää joulukuun rahatilanne muutenkaan kaipais mitään ylimääräsiä tuhlailuja...

Kiva että on useampi mitä saa jännätä... Mulla on varmaan heti vuoden vaihteessa tai ekoina päivinä se ovis, niin täytyy saada mies vaikka krapulassa puuhailemaan "varovattomasti". :) Mä oon viimeks toissapäivänä pidelly sellasta puolitoistaviikkoista vauvaa sylissä, joten vauvakuume käy jo aika ylikierroksilla. Hehe, ja miehellä on vauvakuume kans, vaikka ei voi sitä myöntääkään. Kyselin jo kun mies hymyili onnellisesti veljen pojan haliessa sitä et milloinkas ruvetaan tekemään serkkua (ajattelin et se ois hyvä hetki kysyä) mut en saanu vastausta... Eli tuskin se yritys aikaistuu tästä millään. No täytyy vaan kärsivällisesti odotella tonne kesään, kai se aika menee nopeasti.

Mitäs uudenvuoden suunnitelmia teillä on? :)

Tässä on menny rytmit ihan sekasin kun nukkuu niin myöhään kun on loma... no, jaksaapa sitten juhlia pitkään uudenvuodenpippaloissa.

Mä en oo ihan lopullisesti tajunnut niitä limajuttuja vaikka siellä Billings-sivulla oon käynykkin. Eli mistä tunnistaa ovulaation. Onks se sillon kun lima on sellasta sitkeetä ja venyvää? Viime kierrossa kun tutkailin niin mielestäni limat oli just sellasia silloin kun oli harrastanu seksiä eli siis oli jotenkin "kosteena". Ja oliks se sillai et jos sitä limaa on useampana päivänä niin se vika niistä ois ovulaatio..? No, nyt ei kyllä oo vielä mitään limoja, ihan kuivat paikat :) Mutta kun menkat alkaa yleensä 18. tai 19. pvä joka kuukaus, niin aina kuukauden ekat päivät on vissiin ne kun kannattaa puuhailla. (siis jos nyt sattuis lipsahtamaan...)

Toivottavasti pääset, Saana, kertomaan miten meni menkkojen kanssa! :)

Katsokaas kuka täältä tuli! Terve vaan kaikille!

Anteeksi etten ole päässyt käymään täällä aiemmin, mutta voin luvata, että jos mulla olis ollu hyviä uutisia kerrottavana, olisin pakolla hankkiutunut nettiin ja tullut kertomaan! Eli ei mitään. Nyyh. Menkat alkoi erittäin täsmällisesti ja toi mukanaan paljon itutusta ja huolia, voinkohan saada lapsia ollenkaan.

Nyt on taas kierron keskivaihe ja näihin aikoihin olin ovuloivinani viime kierrossa. Nyt siis vaan positiivisella asenteella eteenpäin. Pelottaa etten koskaan osaa ottaa tätä asiaa rauhallisesti..

Onneksi ensi vuonna olen enemmän netin äärellä ja saan teiltä tukea.

Tänne oli tullut taas niin paljon tekstiä, etten millään ehtinyt lukea kaikkea. mutta mitä tuossa vilkuilin, niin taitaa kaikilla olla hieman ajankohtaisuutta jännäilyissä! Joulu on saanut mielet varomattomiksi!

Neilikan tuohon limajuttuun en osaa sanoa kummempia. Minkä pituinen sun kierto yleensä on? Kuulostaa tosi myöhäiseltä tuo ovis 20. päivän tienoilla. Paitsi jos kierto on pidempi. Ite oon ihmetelly kun olin sen oviksen bongaavinani kp 11. Se taas on kovin aikaisin. Ehkä en vaan osaa bongata. Kummia juttuja nämä.

Mikäköhän se verinen klöntti sitten oli? Kiinnitymisklöntti? Onko tää jo lietsontaa? :)

Mä yritän päästä linjoille nyt taas hieman useammin. Nyt täytyy kuitenkin mennä.

Oikein riemuisat vuodenvaihteet ja vauvarikasta vuotta 2007 meille kaikille!

Heippa tytsyt,

pikaisesti pyrähdän vain toivottamassa oikein tapahtumarikasta ja plussaista uutta vuotta 2007!! tuun jossain välissä kertoilemaan kuulumisia enemmänkin, kun ehdin. vaikka eipä mitään ihmeempiä oo kyllä tapahtunu.. :/

mutta kuulemisiin. :)

Ei vieläkään mitään.. Hmm. ja nyt kp 33?!?
Testasin silloin illalla, ei mitään. Paitsi viivanpaikka clear bluessa? Mies oli ihan paniikissa *iso huokaus* Ilmeisesti siis edelleen olisi maailmanloppu.

Illalla nosti kuumeen, joten itutuskäyrä on huipussaan. Sain vielä töihin "uuden koneen" avasin sitä ensin tunnin, jokaisen nettisivun lataaminen kestää pari minuuttia. Siis pienten sivujen. Mitähän tapahtuu, kun yritän avata isoja tiedostoja?!? *hirveää kiroilua

Mielenkiintoinen tuo Neilikan limajuttu. Ei täällä kyllä verisiä klönttejä ole ollut. Jospa se oli se kiinnittymisklöntti? ;D

Voi Sella, halitus*

Oikein onnellista uutta vuotta tytöt!
Tuo Meean toivottama tapahtumarikas vuosi kuulostaisi kivalta!

Iso lohtuhalaus Sellalle. Varmasti tuntuu pahalta, että heti ei tärpännyt, vaikka ette edes hampaat irvessä yrittäneet ja laskelmoineet ja tikuttaneet jne. Nyt vain avoimin mielin uuteen kiertoon – pitäkää hauskaa ;)

Kylläpä Saana pitää meitä jännityksessä! Eipä auta kuin odottaa ja jännittää. Enempää jännitystä lietsomatta totean vain, että eikös aika monesti raskauden alussa ole kuumetta ja flunssailua… Saas nähdä miten tytön käy! Mutta jos kyseessä on muu kuume ja kipuilu, niin parane pian!

Mitenkäs Minnin krapula-aste? Ja muutenkin, mitenkäs kaikkien uuden vuoden juhlat sujui?

Täällä ei enää klönttejä ole näkynyt, mutta jatkuvasti aivan pientä veristä vuotoa? No katsellaan nyt hötkyilemättä, tämä on kuitenkin vasta kolmas luomukierto. Olen kyllä varma että meillä vahinko olisi molempien mielestä lottovoittoa parempi (mies ei enää ole ylivarovainen hommailuissa, mutta kyllä me sentään vielä on aina keskeytetty) (ja itse yritän vähän toppuutella oviksen aikoihin). Miksi ihmeessä me ei sit yritetä kun molemmat haluttais??? Kai tää on joku henkinen valmistautumisjakso. Katsotaan minne asti jaksetaan odotella. Tavoite vapussa.

Meillä oli sukulaisia kylässä vuoden vaihtuessa, ja yhden kuoharipullon ja valtavan herkku- ja rakettimäärän avulla otettiin tämä vuosi vastaan. Eilen maattiin suurimmaksi osaksi sohvalla.

Kylläpäs on jännät paikat, Saana! bd

Mulla ei ollut oikeestaan krapulaa eilen, olin vaan väsynyt. En jaksanut oikeesti juoda edes hirveesti, jotenkin ei tehny ees mieli. Join pari lasia viiniä ruoan kanssa, ja tietty sit lasi skumppaa puolenyönaikaan, mut sit lipitin vaan limsaa. Jossain vaiheessa sitten "painostettiin" ottamaan yks shotti, ja vetäsin sen sitten ihan seuran vuoksi. Mutta outoa ettei maistunut vaikka sitä juotavaa oli tullut ostettua aika paljon, ja poikaystävä bailas. Ehkä musta on tullut liian vanha.... Toisaalta ne kenen kanssa oltiin oli enimmäkseen puolituttuja, niin ehkei se bilegeeni sit päässy valloilleen. Mut tuli sellanen olo, et voi kun melkein ois raskaana niin ois tekosyy olla juomatta. Mut tuli kumminkin valvottua myöhään ja oltiin kans eilinen päivä sohvalla.

Puh, eilen oli TAAS vauva-keskustelu. (en voinut taaskaan pitää kitaani kiinni...) No, ainoa uusi asia joka kävi ilmi oli että mies totesi ettei hän ikinä ennen ole ollut niin valmis kuin nyt parin viime kuukauden aikana, mutta ei ihan vieläkään ole ihan valmis. Sanoo että sit kun on valmis niin tulee vaan töistä kotiin ja sanoo et tehdään vauva. LUULISI että olis valmis ennen häitä tai pari kuukautta ennen. (ja sitten vollotin). Syy: haluaa että kaikkia asiat on "tasapainossa" (työ, asunto, jne)

Toisaalta, eilen puuhailtiin kaksikin kertaa, keskeytetyllä menetelmällä. Toisen kerran jälkeen kysyin että pesitkös vehjettäs ekan kerran jälkeen, johon mies vastas et ei. Sanoin et siinä voi olla kuitenkin spermaa jälkellä, johon se taas kohautteli olkapäitään. Sanoin vielä et kai se tiedät että kun me tehdään näin niin siin on mahdollisuus tulla raskaaks. Ja taas se kohautteli olkapäitään. Ota nyt sitten selvää!!!

Jihuu!! Sain "oman" koneeni uudelle paikalle :D Nyt taas toimii :D Oli kyllä mielenkiintoinen se kone. Ikinä ennen en ole nähnyt yhtä hidasta ja omituista konetta! En edes 90-luvun alussa... Mikäli nyt oikein sitä aikaa muistan ;)

Höh, mittasin äsken kuumeen, 37,3. Kun normaalisti olisi asteen vähemmin. Eikä edes ole kurkku karhea tai nuhaa tulossa. Höh. No toisaalta nuha ilman kuumetta on vielä inhottavampaa, se kun ei lähde millään pois. Mutta ei tämäkään kyllä kivaa ole, joillekin tuo vähän päälle 37 ei ole mitään, mutta mulle se alkaa olla jo hourailujen rajoilla. Onneksi työkaverit eivät vielä ole töissä, en tiedä mitä suustani päästän :P

Me ei edes lähdetty juhlimaan sitä uutta vuotta. Oltiin vaan liian väsyneitä. Syötiin ja juotiin pari lasia viiniä sen negan jälkeen, niin olin ihan sammumispisteessä. Ei viitsitty lähteä edes raketteja katsämaan, kun satoi.. Toisaalta, eipähän tullut krapulaakaan :D

Minni, miehet on hankalia ja outoja, joskus tai siis aika usein mahdottomia ymmärtää! :) (Ja sitähän me naiset emme koskaan ole... )

Miten sitä vauvakuumeisena huomaakin asioita, joita ei varmaan ennen olisi tullut ollenkaan huomanneeksi? Katselin eilen telkkaria, Aavekuiskaajassa oli vauvakuumetta, täydellisissä naisissa pieni suloinen... *huoh*