B
Brogan*
Vieras
Hienoa, onnittelut aamu-unista JB. Ennenkaikkea itse arvosta noissa taloasioissa niitä vanhojen talojen tontteja ja pihoja. Mä en halua muuttaa sellaiselle kaavoitusalueelle, missä on isoja taloja pienillä tonteilla, vieri vieressä. Sama asua rivitalossa siinä vaiheessa. Vanhoilla pihoilla on tosiaan ihania isoja puita ja pensaita, tontit oli varsinkin 70-luvulla isoja ja niin edelleen. Tosin 70-luvun taloissa on se pieni tasakatto-ongelma
Ihana olisi esim 60-luvulla rakennettu, jossa oisi vanhanajan kakluunit tms. Mä en Jellis muuten pääse tuosta sun toisesta linkistä muualle kuin kiinteistömaailman hakusivulle. Mä haaveilen, että ostaisimme ison tontin, jonne Jäärä sitten omin pienin kätösin mulle rakentaisi talon 
Mitäs viikonloppusuunnitelmia Elleillä on? Mä odotan ku hullu, että mulle tulis tänään jotain kivaa postissa, mulla on vaikka kuinka monta tilausta netistä tulossa. Mutta taitaa odotuttaa ensi viikkoon. Vaatteita ym.
Hyvää viikonloppua mikäli en tänne enää tänään ehdi osua.
Mitäs viikonloppusuunnitelmia Elleillä on? Mä odotan ku hullu, että mulle tulis tänään jotain kivaa postissa, mulla on vaikka kuinka monta tilausta netistä tulossa. Mutta taitaa odotuttaa ensi viikkoon. Vaatteita ym.
Hyvää viikonloppua mikäli en tänne enää tänään ehdi osua.