14-vuotiaana tarpeita? Kyllä. Seksuaalisuus oli hyvää vauhtia heräämässä ja olin juuri täyttänyt 15 vuotta kun harrastin ensimmäistä kertaa seksiä poikaystäväni kanssa,poika oli minua vuotta vanhempi. Mutta kyllä olisin juossu kiljuen karkuun,jos mua kymmenen vuotta vanhempi "ukko" olisi alkanut ehdotella ja lähennellä.
Täälläpäin pidettiin jo outona ja ällöttävänä sitä,kun ammattikoulun viimeistä luokkaa käyvät juipit pörräsivät viikset vipattaen yläasteen nurkilla autoillaan. Mun mielestä aikuisen pitää olla päästään hieman vajaa,jos tuntee syvää yhteyttä peruskouluikäiseen lapseen. Useimmat 24-vuotiaat tietävät jo mitä haluavat tehdä "isona",ovat opiskelemassa/valmistuneet,monilla saattaa olla jo pitkä työhistoria takana. Oma koti,oma talous,vastuu itsestään.
Ja mitä sillä 14-vuotiaalla on? Toivottavasti ainakin äiti ja isä,jotka pitävät kiinni siitä että viikonloppuna tullaan kotiin ihmisten aikaan ja että läksyt on tehty.
Tiedän mistä puhun,sillä olen itse 25-vuotias ja pikkusiskoni on 14,pääsee ripille tulevana kesänä. Jos tietäisin että joku ikäiseni aikuinen mies (oman mieheni ikäinen!!) häntä piirittäisi,olisi kirveelle töitä.