V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaurapohjainen vaniljakastike on herkkua (voi vatkata) ja soijavanukas esim. vaniljan makuisena.
Tätä just tarkotinkin...Ehdit vastata
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaurapohjainen vaniljakastike on herkkua (voi vatkata) ja soijavanukas esim. vaniljan makuisena.
Alkuperäinen kirjoittaja Huonoemäntä:Esim. maidotonta suklaata on ihan haaste löytää. Ja onhan se kiva, että kaupassa on gluteenitonta ja maidotonta piirastaikinaa. Kokeilin sitä kerran ja laitoin täytteeseen kermaviilin sijaan soijaruokakermaa. Ja taas oli kamalan makuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Huonoemäntä:Huoh... Kun ei se kaurapohjainen vaniljakastike on viljapohjaista, ei käy.
Vaniljanmakuista soijavanukasta käytin jossain tortussa viime kerralla täytteenä. Ei ollut hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Alkuperäinen kirjoittaja **:unelmakääretorttu maistuu varmasti kaikille. Pohja tehdään perunajauhoista ja väliin tulee voikreemi. Meillä laitetaan myös aplarimarmeladia ohut kerros, tulee tosi hyvää.
aivan!
ja KahviKaisalle huomautus että jos tämä vieras on maidolle allerginen niin laktoositon ruoka ei sovi hänelle. Laktoositon tuote käy vain ihmiselle jolla on sairaus nimeltä laktoosi-intoleranssi. Maidoton täytyy olla kokonaan jos on maitoallergia.
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-:Siis mä en näkis noin paljoo vaivaa yhden kaverin vuoks...jos se on TOLLANEN NARISEVA JA HUONOKÄYTÖKSINEN!!
Kelaatkaa nyt hei!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huonoemäntä:Mitenkäs wienernougatilla korvaat suklaan vaikka mokkapaloissa?
Täytyy etsiä joku suolainen piiras, johon ei tule maitotuotetta täytteeseen. En ole sellaista vielä löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Huonoemäntä:Siis mä olen vaan NIIN kyllästynyt noihin allergiapelleilyihin. Ehkä enskerralla laitan tälle ongelmatapaukselle tarjolle vaan sitä tofujätskiä, sipsejä, jotain porkkanatikkuja ja jotain kaupan allergikkokarjalanpiirakoita. Mariskoon sitten minkä marisee.
Se vaan, kun sen ihmisen naamastakin sitten jo näkee, että se ei ole tyytyväinen niihin tarjottaviin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huonoemäntä:Mun mokkapalojen kuorrutteeseen tulee suklaata. Se on parempi kuorrute. suklaata, tomusokeria ja kahvia.
En käytä muutenkaan kaakaojuomajauheita leivonnassa.