anteeksi, mutta mua v*tuttaa toi pihtaava ukko!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupotkut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja itkupotkut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja itkupotkut :
Ja siis ei meillä ole tilanne mennyt siihen että seksiä olis vaan 2 kertaa kuussa, kyllä meillä sitä on vähintään kerta viikkoon... Mutta kun se ei aina riitä :(

taitaa ongelma olla jossain ihan muussa ku pihtaavassa ukossa. :kieh:

Miten niin? Voi se olla niinkin toki, en sitä kiellä, juuri sen haluaisin tietää, että MISSÄ on vika. Mutta meitä on moneen junaan. Joku haluaa (ja tarvitsee ) seksiä kerran kuukaudessa, joku joka päivä. Molempia tyydyttävä kultainen keskitie tulisi löytää, eikö? Lisäksi sanoisin vielä että se että meillä on seksiä kerran viikossa ei tarkoita sitä, että mieheni HALUAISI minua. Sehän voi olla vain velvollisuuksien täyttämistä.

no mun mielestä toi määrä ei oo mitenkään epänormaalisen vähän. sun tarve vaan on isompi kuin miehen. joko et ymmärrä sitä ettei mies haluu aina touhuta tai sit ongelma on jossain ihan muualla ku sillä alueella. terapia vois olla hyvä idea. tommonen syyllistäminen ei ainakaan auta. voi olla hyvinkin rasittavaa jos yks vaatii ja syyllistää. menee loppujen lopuks fiilis koko hommaan.

Ymmärrän kyllä pointtisi. Ja juu, ei ole sinulle epänormaalin vähän, mutta mulle on. Jos aikaisemmin seksi on toiminut ja sitä on ollut riittävästi, niin kyllä se vaivaa jos asiat muuttuvat. Tiedän ettei se auta, tietenkään, johan tässäkin ketjussa jo aiemmin asiasta mainitsin. Mainitsin myös että tästä syystä mieheltäni on mennyt jo fiilis koko hommaan. Näitä asioita tässä yritetään korjailla... huono itsetunto on varmasti yksi syy tähän, en halua että minut torjutaan. Kaipa siihenkin ajan kanssa tottuu...

Lisäksi sanoisin vielä että se että meillä on seksiä kerran viikossa ei tarkoita sitä, että mieheni HALUAISI minua. Sehän voi olla vain velvollisuuksien täyttämistä.

Jos se onkin niin, että sun miehelle tuo 1x viikko on jo sitä kompromissia, eli useammin kuin mitä hän oikeastaan haluaisi. Ja siksi kokee ahdistavana sen, että sinä tahtoisit vielä useammin?

Koita miettiä jotain muuta, jolla saisit ajatuksesi seksistä pois joksikin aikaa. Ja kannattaa ehkä selvitellä, että onko sillä puolisolla stressiä, masennusta tai väsymystä, koska sellainen kuitenkin vaikuttaa.

No, minä en muista milloin on ollut viimeeksi seksiä..joo, muistankin, jouluna. Olisin tosi tosi iloinen, jos saisin seksiä kerran viikossa, riittäisi minulle aivan varmasti, vaikka aktiivisempi olenkin.
Miehelläni ei ole tehnyt mieli ainakaan kahteen vuoteen. On aina kovin yllättynyt, jos asiasta "valitan". Nytkö? Siis tänäänkö olisi pitänyt? On tässä vähän muutakin! Miten tässä nyt seksi tulisi mieleen?

Kyllä mä jotenkin koen, että tuo mies on outo ja epänormaali.

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
alkaa mietityttää että onko mussa joku vikana.. meinaa eipä ole seksiä tehnyt mieli/ei ole tullut harrastettua sitten kun viimeksi kun lapsi sai alkunsa. ja siitä aikaa :laugh:

Toivottavasti sulla ei oo miestä tai yhtä haluton mies, kun sua tää noin naurattaa.

nimim. vaimo, jolla on pihtaava mies, jota ei yhtään naurata

Ei sillä, että joka päivä tai toinenkaan pitäis olla hässimässä....mutta joku raja on ruinaamisellakin!

Loppuu into, jos pitää aina olla aloitetta tekemässä...helvata....tosin syitä eroamiselle oli muitakin, mutta tässä yksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hahhaa:
alkaa mietityttää että onko mussa joku vikana.. meinaa eipä ole seksiä tehnyt mieli/ei ole tullut harrastettua sitten kun viimeksi kun lapsi sai alkunsa. ja siitä aikaa :laugh:

Toivottavasti sulla ei oo miestä tai yhtä haluton mies, kun sua tää noin naurattaa.

ei ole miestä enkä sellasta edes tarvi.. :D

Tossa se rötvää sohvalla, mä koitin sitä TAAS kerran lämppää, mutta ei. Ei se lämpene mulle. Enkä ymmärrä miksi, yhtä hyvännäköinen ja samankokoinen oon kuin oon ensitapaamisesta lähtien ollut (muutamaa notkahdusta lukuunottamatta ). Vi*tu että v*tuttaa. Ja mähän en jaksa ruinaa yhtään.

Ja mä kun niin rakastan ja haluan sitä, että pahaa tekee. En halua omaa kättä, en halua dildoa, en halua ketään muuta miestä, haluan vain ja ainoastaan tota ihanaa miestä joka tossa haisee ja rapsuttaa mahaansa. Ja sit haluisin vaan että sekin haluais mua :(

Mulla oli tällanen äijä..kaiken muun ajan oli sitten tietokoneella. Jätin sen ja olen ollu tyytyväinen omaan valintaani. Ilmoitin hänelle että mulla on tarpeeni ja asia ei muutunu,on edelleenkin yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hahhaa:

ei ole miestä enkä sellasta edes tarvi.. :D

Hyvä. No et varmasti tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja pummi:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja pummi:
Anna-Leena Härkönen on kirjottanu hyvän kirjan aiheesta. :) Ihan näin off topic...

Mitäs jos sanoisit sille ukolles ton mitä kirjotit? Ton viimesen kappaleen.

Mikäs kirja??

Mut joo... täällä vähän sama ongelma.... mä haluisin useemmin kun tuo ukko :/

Kirjan nimi on Ei kiitos. Tykkäsin kovasti.

tää se oliki mikä miun piti seuraavana lukea. kiitti ku muistutit!

ja juu, samaa ongelmaa ollu täälläki exän kanssa. vitutti ku suoraan sanon.

Mitä pihtaavat miehet ovat sanoneet teille pihtailun syyksi? Oletteko kysyneet?

Meillä syynä ovat mm. ei tullut mieleen, nyt koskee mahaan, stressaa, stressaa kun tietää että pitäisi sekstailla, epäsopiva aika/päivä, huono ilmapiiri, riita, kina, ei oikein tiedä miten olisi, viime viikkoinen riita...

Hohoijaa.

Tossa se rötvää sohvalla, mä koitin sitä TAAS kerran lämppää, mutta ei. Ei se lämpene mulle. Enkä ymmärrä miksi, yhtä hyvännäköinen ja samankokoinen oon kuin oon ensitapaamisesta lähtien ollut (muutamaa notkahdusta lukuunottamatta ). Vi*tu että v*tuttaa. Ja mähän en jaksa ruinaa yhtään.

Ja mä kun niin rakastan ja haluan sitä, että pahaa tekee. En halua omaa kättä, en halua dildoa, en halua ketään muuta miestä, haluan vain ja ainoastaan tota ihanaa miestä joka tossa haisee ja rapsuttaa mahaansa. Ja sit haluisin vaan että sekin haluais mua :(

entäs jos mies haluaa ilmasta sillä, että vaimo menisi vieraisiin

Tee sellainen koe, että mene sinne sohvalle ja avaa äijän housut röhnöttää sohvalla ja ota kikkeli suuhun. Sitten sanot suoraan että mennään panemaan. Jos tosta ei mies tajua, niin homo on.

Ihana kuulla että ihmisillä on sitä läheisyyttä. Sitä minä kaipaan; meillä kun ei semmosta. Ainoastaan seksiä. Ihan hyvää seksiä joo, mutta niin paljon kaipaisin sitä läheisyyttäkin ja pusuttelua ees joskus. Jotain meidän suhteesta puuttuu, koska me ei vaan tunneta sellaista läheisyyttä. Muistan edellisessä suhteessani että vaikka oltiin oltu jo vuosia yhdessä ja seksiäkin oli harvemmin, niin toisen lähellä halusi olla..vaikka ihan vaan sohvalla kyljessä kiinni. Mutta ei vaan tässä suhteessa..en tiedä miksi....

Tuntuu, että tää halujen kohtaamattomuus on ongelma tosi monilla. Molempien parhaiden ystävieni miehet pihtaavat. Itselläni taas se tilanne, että miehelle ei riitä muutama kerta viikossa, vaan joudun kuuntelemaan jatkuvaa syyllistämistä epänormaliudestani ja kestämään toisen mököttämistä. Seksiä pitäisi olla joka päivä ja minun pitäisi tehdä vielä aloite.

Hohhoi, täällä on sama. Tosin seksiä on ehkä kerran tai jopa kaksi kuukauteen.
Aina jotain pikapanoja. Siltikin jaksaa vitsailla siitä että "eukko ei anna tarpeeksi" ja motkottaa laadusta. Hänen mielestään minun pitäisi tehdä temput hänelle silloin kun vaan tulee fiilis, kun itse hyvä että uskaltaa koskea:/
Kyllä väittää että haluaa, mutta vaikea uskoa.
Muutamat riidat ollut aiheesta ja joskus yritettiin petrata, mutta väkisin hiipii mieleen että tätäkö tämä nyt on...

Täältäkin löytyy pihtaava mies, joka kiinnostunut enemmän tietokoneestaan, kun minusta. Sitten, kun sitä joskus kerran kuussa saa, niin sessio kestää sen kymmenen sekuntia :) Mitähän tää on kymmenen vuoden päästä?

Mitään syitä haluttomuudelleen ei ukko osaa sanoa. Jatkuva asiasta nälviminen tuskin auttaa, mutten osaa pitää suutani kiinnikään.

Omassa suhteessani se tuntuu olevan aina joko-tai, jompikumpi olisi tosi aktiivinen ja silloin taas toinen ei ole oikein ollenkaan. Seksiä kyllä on, mutta todella harvoin niin että molemmilla olis kovinkin himokas olo samaan aikaan.

Yhteistyössä