I
itkupotkut
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja itkupotkut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja itkupotkut :Ja siis ei meillä ole tilanne mennyt siihen että seksiä olis vaan 2 kertaa kuussa, kyllä meillä sitä on vähintään kerta viikkoon... Mutta kun se ei aina riitä![]()
taitaa ongelma olla jossain ihan muussa ku pihtaavassa ukossa. :kieh:
Miten niin? Voi se olla niinkin toki, en sitä kiellä, juuri sen haluaisin tietää, että MISSÄ on vika. Mutta meitä on moneen junaan. Joku haluaa (ja tarvitsee ) seksiä kerran kuukaudessa, joku joka päivä. Molempia tyydyttävä kultainen keskitie tulisi löytää, eikö? Lisäksi sanoisin vielä että se että meillä on seksiä kerran viikossa ei tarkoita sitä, että mieheni HALUAISI minua. Sehän voi olla vain velvollisuuksien täyttämistä.
no mun mielestä toi määrä ei oo mitenkään epänormaalisen vähän. sun tarve vaan on isompi kuin miehen. joko et ymmärrä sitä ettei mies haluu aina touhuta tai sit ongelma on jossain ihan muualla ku sillä alueella. terapia vois olla hyvä idea. tommonen syyllistäminen ei ainakaan auta. voi olla hyvinkin rasittavaa jos yks vaatii ja syyllistää. menee loppujen lopuks fiilis koko hommaan.
Ymmärrän kyllä pointtisi. Ja juu, ei ole sinulle epänormaalin vähän, mutta mulle on. Jos aikaisemmin seksi on toiminut ja sitä on ollut riittävästi, niin kyllä se vaivaa jos asiat muuttuvat. Tiedän ettei se auta, tietenkään, johan tässäkin ketjussa jo aiemmin asiasta mainitsin. Mainitsin myös että tästä syystä mieheltäni on mennyt jo fiilis koko hommaan. Näitä asioita tässä yritetään korjailla... huono itsetunto on varmasti yksi syy tähän, en halua että minut torjutaan. Kaipa siihenkin ajan kanssa tottuu...