T
tomusokeri pohjalla
Vieras
Lapsi oli 11k (nyt 1,5v) kun vein päivähoitoon, sillä sain työpaikan. Teen 5-10h (+2h työmatkoihin) päivää, jolloin lapsi 5-8h perhepäivähoitajalla, tämän jälkeen isänsä kanssa kotona tai isoäidillä hoidossa. Teen max 4 arkipäivää + viikonloput töitä, joten lapsi on hoidossa 2-4 päivää viikossa (viikonloput kotona isän kanssa). Vaapapäivinä pidän lapsen kanssani kotona.
Teinkö/teenkö oikein vai väärin? Mitä ja miksi?
Teinkö/teenkö oikein vai väärin? Mitä ja miksi?