Arvostele mun valinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomusokeri pohjalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tomusokeri pohjalla

Vieras
Lapsi oli 11k (nyt 1,5v) kun vein päivähoitoon, sillä sain työpaikan. Teen 5-10h (+2h työmatkoihin) päivää, jolloin lapsi 5-8h perhepäivähoitajalla, tämän jälkeen isänsä kanssa kotona tai isoäidillä hoidossa. Teen max 4 arkipäivää + viikonloput töitä, joten lapsi on hoidossa 2-4 päivää viikossa (viikonloput kotona isän kanssa). Vaapapäivinä pidän lapsen kanssani kotona.

Teinkö/teenkö oikein vai väärin? Mitä ja miksi?
 
Noh, palstalla on tapana teilata sekä kotiäidit että ura-äidit, joten ihan mielenkiinnosta kysyn että miten meihin "väliinputoajiin" suhtaudutaan :) Itse olen tyytyväinen kokonaistilanteeseen, 3-4päiväinen työviikko tarjoaa minulle omaa aikaa ja sosiaalisia kontakteja, mutta silti jää aikaa myös kotona ololle.
 
Jos olet itse tyytyväinen, ni mitä merkitystä on muiden mielipiteillä??

Itelläni on 3 alle 4v lasta (nuorin tasan 1v). teen 7h työpäiviä 2-4krt/vk ja sen ajan lapset ovat isänsä tai tätinsä kanssa. Tämä on ollu meille hyvä ratkaisu, kaikin puolin.

Äidille huokasu taukoa, avannu isän silmiä ja "irrottanu lapsia äidistä". Meil tähän asti lapset tottuneet että äiti on niiden kans 24/7 ja nyt kun ei olekkaan ni huomaa selvästi miten kelpaa isäki esim. tekemään iltapesuja tai päästetään äiti nurkan taakse ilman että seurataan koko ajan perässä
 

Yhteistyössä