meneppä maanantaina sinne pomon luo ja täytä siellä tai riittää kun sanot, että sä otat lopputilin nyt. sinä olet selvästi ihan väärällä alalla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kassaneiti minäkin:Osuitpa naulan kantaan alkuperäinen..
Kyllä se vaikuttaa työmotivaatioon, miten asiakas käyttäytyy, jos asiakkaalla on paha päivä niin miksi ihmeessä se pitää purkaa juuri kassalla???
Ollaanko me syyllisiä siihen, että asiakkaalla menee huonosti jne...
Minä ainakin pyrin palvelemaan asiakkaita hymyissä suin, vaikka itselläni ei olisi niin hirveän hyvä päivä. Kotiasiat kotona ja työasiat töissä motolla töissä.
Ikävä kyllä näitä kuspäisiäkin asiakkaita on palveltava, hammasta purren,itku kurkussa ja joskus jopa naama peruslukemilla..
Minua ei hirveästi haittaa nuo pikku hiluilla maksajat, jos ei ole hirveän pitkät kassajonot, muuten kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:meneppä maanantaina sinne pomon luo ja täytä siellä tai riittää kun sanot, että sä otat lopputilin nyt. sinä olet selvästi ihan väärällä alalla
Alkuperäinen kirjoittaja Kassaneiti minäkin :Jos asiakas saa huonoa palvelua kaupassa, niin miksi eivät anna siitä palautetta saman tien, vaan kävelevät tuppisuuna kaupasta ulos ja ensi kerralla kun tulevat kauppaan ovat niin ovat kuin persuuksille ammuttuja.
Olisipa mukava antaa perille "vakio" asiakkaalle hieman palautetta heidän käytöksestään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asiakas voi ja saa kysyä,mutta niin typerää kysyä: TIEDÄTKÖ onko teillä!!Tottakai mä tiedän, kun olen siellä herrajumala töissä!Ja pakkohan mun on tietääkin just sen takia kun asiakkaat sitä kysyy.. Enkä tarkoittanut mitään vanhuksia tuolla tekstilläni vaan ihan yleensäkin..Tiedän kyllä että ihminen menettää toimintakykyään vanhetessaan ja varsinkin kun vanhoille eurotkin on markkoja ja sentit on pennejä sen,huomaa kyllä..Onneks alkaa kohta kesäloma: Ei tarvi asiakkaita katella!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asiakas voi ja saa kysyä,mutta niin typerää kysyä: TIEDÄTKÖ onko teillä!!Tottakai mä tiedän, kun olen siellä herrajumala töissä!Ja pakkohan mun on tietääkin just sen takia kun asiakkaat sitä kysyy.. Enkä tarkoittanut mitään vanhuksia tuolla tekstilläni vaan ihan yleensäkin..Tiedän kyllä että ihminen menettää toimintakykyään vanhetessaan ja varsinkin kun vanhoille eurotkin on markkoja ja sentit on pennejä sen,huomaa kyllä..Onneks alkaa kohta kesäloma: Ei tarvi asiakkaita katella!![]()
Pakko sanoa että jos multa tullaan kysymään tiedätkö onko teillä esim kipsiruuveja ni mun on PAKKO soittaa osastolle ja kysyä koska en millään voi TIETÄÄ mitä meidän kaupassa sillä hetkellä on ko lääniä yli 3000m2.Alkuperäinen kirjoittaja mummo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asiakas voi ja saa kysyä,mutta niin typerää kysyä: TIEDÄTKÖ onko teillä!!Tottakai mä tiedän, kun olen siellä herrajumala töissä!Ja pakkohan mun on tietääkin just sen takia kun asiakkaat sitä kysyy.. Enkä tarkoittanut mitään vanhuksia tuolla tekstilläni vaan ihan yleensäkin..Tiedän kyllä että ihminen menettää toimintakykyään vanhetessaan ja varsinkin kun vanhoille eurotkin on markkoja ja sentit on pennejä sen,huomaa kyllä..Onneks alkaa kohta kesäloma: Ei tarvi asiakkaita katella!![]()
Vaihda alaa ja pian! Kerran täällä vaan eletään..
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:siis jos teillä ei ole tes:sin mukaisia taukoja,niin kehottaisin kääntymään liiton puoleen..Kassalla istuva työntekijä taitaa olla aika sokea,jos ei nää tuotteita mitä skannailee..todennäköisesti ne tuotteet löytyy sieltä oman työpaikan hyllyistä![]()
Musta huvittavin kysymys on;oletko henkilökuntaa?joskus tekis mieli vastata,en ole..musta vaan tän firman työpaita on niin ihana,että haluan käyttää sitä muuten vaan..