Asioiden tekeminen pelkästään tilapäivitys mielessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oijoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oijoi

Vieras
Ystävääni seuranneena olen huomannut, että hänen tekemisensä liittyvät facebookin häiritsevän paljon. Muuten laiskanpuoleinen ihminen mutta jos alkaa tekemään jotain, niin sataprosenttisella varmuudella tekee facebook päivityksen aiheesta. Onko ihan tervettä enää?

Mulla on myös muutama tällainen kaveri, jotka tekev ät asioita siksi, että saisivat otettua niistä kuvan facebookiin.

Siis kyllä täytyy olla köyhä elämä.Ja myöntää tämän ihan suoraan, että otetaan kuva tästä että saadaan se facebookiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;28538145:
Mulla on myös muutama tällainen kaveri, jotka tekev ät asioita siksi, että saisivat otettua niistä kuvan facebookiin.

Siis kyllä täytyy olla köyhä elämä.Ja myöntää tämän ihan suoraan, että otetaan kuva tästä että saadaan se facebookiin.

Köyhä elämä nimenomaan. Loppupäivä meneekin kurkkiessa onko tykätty ja kommentoitu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miettivä;28538154:
Siis mistä ihmeestä te tiedätte että tekevät asioita VAIN jotta pääsevät kertomaan siitä?En nyt ymmärrä!

No kyllä se paistaa läpi. Ja jos vielä sattuu olemaan hänen seurassaan silloin, kun operaatio alkaa.

Yhteistyössä