Audi-mies puhui 80% täyttä asiaa. Miksi kaikki mursuviiksiset, huono itsetuntoiset feministit on nyt suuttuneet?

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Mä allekirjoitan suurimman osan sen ukon lausunnoista.

Miksi joku ei haluais näyttää haluttavalle? Ja kyllä korkkarit näyttää jalassa paaaljon paremmalle, kuin lenkkarit. Köyhillä ei ole varaa Audiin, sehän nyt on ihan itsestäänselvyys. Ja kyllähän nainen antaa tunteiden sanella enemmän käytöstään, kuin järjen.

Mistä moinen kohu?

minua ei ole luotu passaamaan ukkoa. Siivooja saa siivota, saarioinen voi hoitaa ruuanlaiton, ukko lapset ja minä ... Minä kyllä ajattelen passaavani lähinnä vain itseäni.

Mutta olemme yhä samaa mieltä - sehän oli vain 80% täyttä asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Kyllä mäkin tykkään miellyttää miestäni :D

Eilenkin leivoin sille pullaa, mut munaa ei silti tullu :kieh:

Saat lainata mun miehen munaa, se on jääny vähälle käytölle viime aikoina ja mies kärsii. Se irtoo ihan ilman pullaakin.

Ja kyllä miestä voi passata ja palvoa,mikä sen kivempaa kuin hyvinpidetty tyytyväinen mies.
Ainoo mikä mua tossa jurppi oli ne korkkarit kun en voi pitää jännevamman vuoksi korkkareita.
Mut sehän taas ei ole audimiehen vika. =)

Ehkä sen 20% takia. No joo, mut siis toki jokainen haluaa näyttää hyvältä. Mutta jos se esitetään niin että hyvältä pitää näyttää miestä varten ja miehen toivomalla tavalla, niin menee minusta liian pitkälle. Jokainen saa tietty omalta ukoltaan kysyä mielipidettä että mitä laittaa päälleen ja miten tukkansa leikkaa, mut se et joku mies lehden sivulta julistaa että ylipäätään naisten tehtävä on MIEHIÄ MIELLYTTÄÄKSEEN pukeuduttava haluttavasti (ja epäkäytännöllisesti), mutisematta silitettävä ukon pyykit ja muutenkin toimittava kuin elävä pumpattava, on minusta ja varmaan monesta muustakin sovinistista ja tökeröä.

Siinä mies mun makuun.ON KUN TYÖNANTAJANI,NYT JO ELÄKKEELLä mainitsi että nainen ei mitään jos ei ole akateemista loppututkintoa.Venäläiset naiset olivat myös hänen makuunsa.

Tietysti naisen tulee pitää miehestä huolta, samoin kuin miehen naisesta.

[/quote]

Niinpä! On kiva jos molemmat haluaa pitää toista hyvänä!
Kyllä munkin mies usein on väsynyt, mutta silti jaksaa hyväillä mua ja hieroa.

En kyllä osannut suuttua sen sanoista, lähinnä nauratti jotkut kohdat. Mutta totta oli moni kohta.

Tämä on muuten ensimmäinen aiheesta avaamani ketju, onko ne muut taas "en minä ainakaan palvele ketään" - viestäjä pullollaan?

Alkuperäinen kirjoittaja luckyme:
Onneksi minua ei ole tarkoitettu paidansilittäjäksi. :)

Vaan meillä on tasa-arvoinen suhde, jossa molemmat pitävät huolta toisistaan ja omasta itsestään.
Olisko täs tasa-arvo huikkimises menty liian pitkälle? Miksi kaikesta tehdään tasa-arvokysymys, miksei voi vaan miellyttää toista?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
En kyllä osannut suuttua sen sanoista, lähinnä nauratti jotkut kohdat. Mutta totta oli moni kohta.

Tämä on muuten ensimmäinen aiheesta avaamani ketju, onko ne muut taas "en minä ainakaan palvele ketään" - viestäjä pullollaan?

Ovat ja ne, jotka ovat allekirjoittavat Kiesin lausunnon (siis naiset) ovat kuulemma nyrkin ja hellan välissä, kouluttamattomia kotiäitejä, jotka haluavat vain miellyttää miehiä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä allekirjoitan suurimman osan sen ukon lausunnoista.

Miksi joku ei haluais näyttää haluttavalle? Ja kyllä korkkarit näyttää jalassa paaaljon paremmalle, kuin lenkkarit. Köyhillä ei ole varaa Audiin, sehän nyt on ihan itsestäänselvyys. Ja kyllähän nainen antaa tunteiden sanella enemmän käytöstään, kuin järjen.

Mistä moinen kohu?

Noista korkkareisa en kyl oo samaa mieltä. Jos osaa kävellä niillä niin ok, mut jos tepsuttaa kuin pullopersesika ( niinku useimmat tekee), niin kandee pysyy lenkkareissa :)

Jos sanoisin että miehen täytyy pitää huolta naisesta ja mies on luotu naista palvelemaan, vaihtamaan lamput sun muuta niin ei se ketään haittaisi?

Juuri näin. Mutta kun tasa-arvo on nykyään sitä, että naiset haluavat nostaa itsensä miehiä ylemmäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Ovat ja ne, jotka ovat allekirjoittavat Kiesin lausunnon (siis naiset) ovat kuulemma nyrkin ja hellan välissä, kouluttamattomia kotiäitejä, jotka haluavat vain miellyttää miehiä :whistle:

Oh dear :D Pitää mennä kysymään mieheltä miksen mä nyt ole nyrkin ja hellan välissä vaikka sille aamupalaa tänään kysymättä teinkin ;)

No niinhän se väite meni:
"Nainen on tarkoitettu olemaan haluttu ja pitämään huolta miehestä."

Minut on ainakin tarkoitettu elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluan. Rakastamaan ja olemaan rakastettu. Minun ei tarvitse silittää mieheni paitoja saadakseni vastarakkautta.

Oh dear :D Pitää mennä kysymään mieheltä miksen mä nyt ole nyrkin ja hellan välissä vaikka sille aamupalaa tänään kysymättä teinkin ;)

Sinä elät alistettuna parisuhteessa! |O

Yhteistyössä