Audi-mies puhui 80% täyttä asiaa. Miksi kaikki mursuviiksiset, huono itsetuntoiset feministit on nyt suuttuneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ai on rikas jos on Audi autona, salli mun nauraa. Autostahan rikkaus on kiinni. Useammalla on niistä perse täynnä velkaa tai leasing auto.

No ajatellaan asia niin, että on aika naurettavaa ajaa 40 000 ? autolla ja asua jossain vuokralla, eli kyllä ne yleensä menee vähän ees samassa suhteessa.

Ja toiset asuvat vuokralla vaikka on velaton auto. Aina ei elämäntilanteeseen sovi omistusasunto.

Aika harvalla on 20 000-70 000 ? auto velaton heti.

Harvalla - mutta poikkeuksia on, kuten Audi-mies sanoi johtajanaisistakin ;)

Ai on rikas jos on Audi autona, salli mun nauraa. Autostahan rikkaus on kiinni. Useammalla on niistä perse täynnä velkaa tai leasing auto.

No ajatellaan asia niin, että on aika naurettavaa ajaa 40 000 ? autolla ja asua jossain vuokralla, eli kyllä ne yleensä menee vähän ees samassa suhteessa.

Ja toiset asuvat vuokralla vaikka on velaton auto. Aina ei elämäntilanteeseen sovi omistusasunto.

Sä olet tiedustellut jo auton velkatilanteenkin 'haluansutmutenseurustella'-mieheltäsi? Ai miten niin et juokse rahan perässä eikä se sua yhtään kiinnosta ihmisessä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sä olet tiedustellut jo auton velkatilanteenkin 'haluansutmutenseurustella'-mieheltäsi? Ai miten niin et juokse rahan perässä eikä se sua yhtään kiinnosta ihmisessä...

Voi sinua.. kun tutustuin häneen, en edes tiennyt onko miehellä autoa. Se on sitten toinen tarina, miten jotkut asiat ovat käyneet ilmi. En esim. ala erittelemään tässä sitä millä alalla hän on töissä tai on ollut, joka osaltaan vaikuttaa autonhankintaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minkä takia se hyvännäköisyys on naisessa aina joku itseisarvo? Miehen katsotaan kumminkin olevan möhömahaisenakin ihan yhtä arvokas.

Miksei nainen saisi näyttää hyvältä, siinä missä vaatia sitä mieheltäkin. Ja eipä nuo möhömahaiset miehet ole haluttua tavaraa yleisellä tasolla, paitsi niitten naisten keskuudessa jotka ovat sitten enemmän kiinnostuneita lompakosta - tai sitten, jos nainen itsekin on möhömahainen. Ja tällöinhän mikään vaatimus ei ole keltään pois, jos vaatimukset menee tasan ja kaltaisensa pariutuvat keskenään.

Onko oikeasti tällaisia ihmisiä? Minusta ulkonäkö on vain se lisäripaus mieheen. Jos on aivan huikean upea tyyppi, ei haittaa yhtään miltä mies näyttää. Ja oma rakas aviomieheni saisi muuttua hirviön näköiseksi ja rakastaisin häntä silti. Minusta ihmisen sisin on se tärkein asia.

Jos haluaa välttämättä hyvännäköisen miehen, on se vain oman itsetunnon pönkittämistä. Hyvän elämänkumppanin kohdalla ei ulkonäöllä ole merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joku vaan:
Minkä takia se hyvännäköisyys on naisessa aina joku itseisarvo? Miehen katsotaan kumminkin olevan möhömahaisenakin ihan yhtä arvokas.

Miksei nainen saisi näyttää hyvältä, siinä missä vaatia sitä mieheltäkin. Ja eipä nuo möhömahaiset miehet ole haluttua tavaraa yleisellä tasolla, paitsi niitten naisten keskuudessa jotka ovat sitten enemmän kiinnostuneita lompakosta - tai sitten, jos nainen itsekin on möhömahainen. Ja tällöinhän mikään vaatimus ei ole keltään pois, jos vaatimukset menee tasan ja kaltaisensa pariutuvat keskenään.

Onko oikeasti tällaisia ihmisiä? Minusta ulkonäkö on vain se lisäripaus mieheen. Jos on aivan huikean upea tyyppi, ei haittaa yhtään miltä mies näyttää. Ja oma rakas aviomieheni saisi muuttua hirviön näköiseksi ja rakastaisin häntä silti. Minusta ihmisen sisin on se tärkein asia.

Jos haluaa välttämättä hyvännäköisen miehen, on se vain oman itsetunnon pönkittämistä. Hyvän elämänkumppanin kohdalla ei ulkonäöllä ole merkitystä.

Helppohan se on puhua, mutta harva todellisuudessa kiinnostuu ihmisestä, joka ei yhtään miellytä silmää. Ja elämäntavat ovat minulle tärkeitä, joten sekin näkyy ihmisen ulkoisesta olemuksesta ja muodosta. Jos ne eivät ole yhtenäisiä, ei homma toimi. Se on aivan eri asia, jos ihmisen ulkonäkö vuosien varrella myöhemmin muuttuisi itsestään riippumattomista seikoista, koska sille ei voisi mitään itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Joku vaan:

Mä väitän kyllä kiven kovaa että jokainen katsoo jossain vaiheessa ulkonäköä ja se vaikuttaa parin valintaan. Onhan jokaisella se oma makukin. Jos haluaa hyvännäköisen miehen pitää olla jo hyvä itsetunto, ja ehkä joku sitä pönkittääkin sillä valinnallaan.

Jos joku nainen olisi julkisuudessa lauottuaan miehiä esineellistäviä / alentavia lausuntoja, koko miessukupuoli tuomitsisi akkojen höpinäksi: puutteesta tai pms:stä tai vaihdevuosista johtuvaa sekopäisyyttä. Jos yksikään mies uskaltaisi myötäillä naisen mielipidettä muut ukot nauraisi tän miehen ämmämäiseksi ja ostais sille hameen kimpassa.

Naiset taas, kun mies esineellistää, tekee kuten ketjussa nähdään. Ei ihme, että miehen euro on naisen 80 cnt. Ei ihme, että naisen on vaikeampaa edetä. Nainen on naiselle susi.

Emilyn, sä olet monessakin asiassa huolestuttavan yksioikoinen ajattelultasi, mutta nou hätä, niin on moni muukin.

Sä yrität selvästi kuulua johonkin pieneen vähemmistöön, mutta yrittäessäsi aika moneen väliin tuoda näitä vähemmistötapauksia, vaikutat vaan melko yksinkertaiselta tapaukselta. Mutta, kunnes toisin todistetaan...

Ulkonäöstä yleisesti sen verran, että ei ole olemassa vain yhtä prototyyppiä (esim. pyykkilautavatsa) vaan se on näiden valopäiden omaa kuvitelmaa. On monenlaisia kauneuskäsityksiä, esim. mun silmää ei hivele yhtään nykyajan nuorten miesten tyyli, kuten esim. katsoin BB-mainoksessa olevan taas näitä tinttitukkia vähän jokaisella jätkällä. Vaatetuskin on karsean näköistä.

Jos joku nainen olisi julkisuudessa lauottuaan miehiä esineellistäviä / alentavia lausuntoja, koko miessukupuoli tuomitsisi akkojen höpinäksi: puutteesta tai pms:stä tai vaihdevuosista johtuvaa sekopäisyyttä. Jos yksikään mies uskaltaisi myötäillä naisen mielipidettä muut ukot nauraisi tän miehen ämmämäiseksi ja ostais sille hameen kimpassa.

Naiset taas, kun mies esineellistää, tekee kuten ketjussa nähdään. Ei ihme, että miehen euro on naisen 80 cnt. Ei ihme, että naisen on vaikeampaa edetä. Nainen on naiselle susi.

Joo, vähän niinkuin, että jos jotain noi puheet loukkaa, niin osa naisista on sitämieltä, että ompas tosi pikkumaista. Osa naisistakin pitää naisia keskimäärin huonompina (itse ovat tietysti poikkeuksia siinä suhteessa, heh.)

Niin kauan kun bimbonaiset saavat enemmän ääntä kun älykkäät, niin onhan se niin, että on ajateltava naisten olevan enemmistönä typerämpiä kun miehet, joilla on hitusen enemmän tilannetajua, mutta puutoksia sitten muissa asioissa.

Nettipalstat ja naisvoittoiset työpaikat on oiva esimerkki, kuinka naiset on veemäisiä toisilleen, juonivat ja puhuvat peetä jatkuvasti, jengiytyvät jne.

Naisen mitta on mulle suoraselkäisyys ja rehellisyys, harva nainen sellainen on, vaan sitä selän takana puhumista kokemukseni mukaan enemmänkin...

harva nainen sellainen on, vaan sitä selän takana puhumista kokemukseni mukaan enemmänkin...

Itse olen havainnut, että kyllä miehetkin osaa puhua toisista pahaa selän takana ;) mutta kuitenkin, loppupeleissä, miehet pitää toistensa puolia jos kyse on miessukupuolta "uhkaavista" asioista tai kommenteista. Naiset vaan ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä allekirjoitan suurimman osan sen ukon lausunnoista.

Miksi joku ei haluais näyttää haluttavalle? Ja kyllä korkkarit näyttää jalassa paaaljon paremmalle, kuin lenkkarit. Köyhillä ei ole varaa Audiin, sehän nyt on ihan itsestäänselvyys. Ja kyllähän nainen antaa tunteiden sanella enemmän käytöstään, kuin järjen.

Mistä moinen kohu?

No iksi ihmeessä sä et elä niinkuin opetat? Et ollut luotu pitämään miehestäsi huolta ja olemaan haluttu, kun hän ei enää kanssasi ole? Vai oletsä nyt se mursufemakko? Vai mites tää nyt menee?

No iksi ihmeessä sä et elä niinkuin opetat? Et ollut luotu pitämään miehestäsi huolta ja olemaan haluttu, kun hän ei enää kanssasi ole? Vai oletsä nyt se mursufemakko? Vai mites tää nyt menee?

Minkäs mä sille voin, jos en silloin tajunnut, kuinka pitää mies tyytyväisenä?

:D Sen siitä saa, kun lapset rupee leikkiin kotia. Ei vain, meille olis ero tullu, vaikka ex olis kulkenu korkkareissa. Vääriä ihmisiä ei voi yhteen pakottaa.

En mä tiedä mikä oon, mutta en edelleenkään tajua, mitä pahaa/väärää Audiukon sanomisissa oli?

Minkäs mä sille voin, jos en silloin tajunnut, kuinka pitää mies tyytyväisenä?

:D Sen siitä saa, kun lapset rupee leikkiin kotia. Ei vain, meille olis ero tullu, vaikka ex olis kulkenu korkkareissa. Vääriä ihmisiä ei voi yhteen pakottaa.

En mä tiedä mikä oon, mutta en edelleenkään tajua, mitä pahaa/väärää Audiukon sanomisissa oli?

tuollaisiin lausahduksiin ei ole varaa yhdelläkään brändillä. Kiesi joutui eroamaan, joten ihmettelen suuresti, mitä/miksi sinä et ymmärrä, että nuo mielipiteet ei olleet yleisesti hyväksyttäviä?
Toki olet tehnyt selväksi, että olet hyvin asosiaalinen ihminen ja epäkorrekti, mutta kai nyt sentään sinne pumpulipallon sisäänkin tiedostat, että ei sitä nyt ihan kaikkia juttujaan kannata möläytellä julkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja onpas varsinainen ?:
tuollaisiin lausahduksiin ei ole varaa yhdelläkään brändillä. Kiesi joutui eroamaan, joten ihmettelen suuresti, mitä/miksi sinä et ymmärrä, että nuo mielipiteet ei olleet yleisesti hyväksyttäviä?
Toki olet tehnyt selväksi, että olet hyvin asosiaalinen ihminen ja epäkorrekti, mutta kai nyt sentään sinne pumpulipallon sisäänkin tiedostat, että ei sitä nyt ihan kaikkia juttujaan kannata möläytellä julkisesti.

Tiedostan, mutta maailmassa on oikeitakin ongelmia.

100% Tuki audimiehelle.

95% naisista haluaisi itselleen oman hellivän, lahjovan ja rakastavan audimiehen. Nainen haluaa käydä kerran viikossa kampaajalla, pari kertaa jumpassa jne. Naisen paikka on kotona järjestämässä juhlia, suunnittelemassa lomia ja matkoja. Nainen pitää huolen perheestä ja miehestä. Mies hoitaa tulot ja nainen menot. Näin sen pitää olla.

Alkuperäinen kirjoittaja audilla lujaa:
100% Tuki audimiehelle.

95% naisista haluaisi itselleen oman hellivän, lahjovan ja rakastavan audimiehen. Nainen haluaa käydä kerran viikossa kampaajalla, pari kertaa jumpassa jne. Naisen paikka on kotona järjestämässä juhlia, suunnittelemassa lomia ja matkoja. Nainen pitää huolen perheestä ja miehestä. Mies hoitaa tulot ja nainen menot. Näin sen pitää olla.

Miten se mies on sillon hellivä ja huolehtiva, jos naisen pitää sitä hoitaa niinku lapsia? :o

100% Tuki audimiehelle.

Näin sen pitää olla :)

100% Tuki audimiehelle.

Miten se mies on sillon hellivä ja huolehtiva, jos naisen pitää sitä hoitaa niinku lapsia? :o

Kaikki me tarvitaan rakkautta. Se, että mies on oikea tosimies ei tarkoita sitä, että se ei olisi hellä ja rakastava kotonaan. Ettei sitä pitäsi helliä ja siitä huolehtia.

Naisen kuuluu pitää huolta miehestään, itsestään ja lapsista. Se on naisen työ.

100% Tuki audimiehelle.

Kaikki me tarvitaan rakkautta. Se, että mies on oikea tosimies ei tarkoita sitä, että se ei olisi hellä ja rakastava kotonaan. Ettei sitä pitäsi helliä ja siitä huolehtia.

Naisen kuuluu pitää huolta miehestään, itsestään ja lapsista. Se on naisen työ.

No ei se mun työ ole ainakaan. Voin mä sitä halia ja pitää, mutta ei se ole mikään lapsi. Ja mun mielestä se, että mies tuo rahaa, ei ole mitään hellyyttä. Mä ainakin haluan ihan käytännössä sitä hellyyttä, niin, että mua pidetään sylissä. En mä halua kampaajalle joka viikko, mikä järki siinä on?

Sä et loukkaantunut koska sä satut olemaan samaa mieltä et nainen näyttää paremmalta korkkareissa ja et jos nainen pitää miehensä tyytyväisenä, pysyy mies naisen rinnalle. Moni nainen ei vaan ole tota mieltä. Mä väittäisin et sillä naisella vasta upeet sääret onkin kuka niitä voi esitellä ballerinoissa ja silti saa kehuja :p Mä väittisin et googlea käyttämällä, löytyy tuhansia kuvia jossa nainen ei todellakaan ole parhaimmillaan korkkareissa ja minihameessa ;)

Mutta mä esitän vuorostani väitteen joka olisi saattanut kolahtaa sinuun. Nainen ei oikeasti kykene nauttimaan seksistä. Nainen on luonnostaan haluton ja ilman seksuaalisia tarpeita. Kaikki naiset ovat todellisuudessa frigidejä ja lahnoja sängyssä. Ainoa syy miksi nainen suostuu alistumaan penetroitavaksi, on halusta miellyttää miestä. Nainen tietää, että ainoa tapa saada aitoa hyväksyntää mieheltä on aukaista jalkansa tai suunsa. Mikäli nainen onnistuu saamaan orgasmin seksiaktin aikana, johtuu se vaan siitä mielihyvästä jota nainen kokee voidessaan täyttää miehen tarpeet. Nainen, alistuessaan yksin nauttimaan miehen hyväilyistä, on itse asiassa vielä onnistuneesti aivopestympi kuin muut naiset jotka rehellisesti myöntävät etteivät nauti seksistä. Tällainen nainen on niin aivopesty miestään miellyttämään, että harhaisesti kuvittelee oikeasti tarvitsevansa myös orgasmia. Nainen jolla on useampi kumppani tuntee selvästikin tarvetta olla mieliksi useammalle miehelle ja alistumalla heidän käsittelyyn, saa sitä kaipaamansa hyväksyntää.

Ja ennen kuin sä väität vastaan, mä en tätä keksinyt vaan tällaista on todellakin eräs "tutkija" esittänyt. Ärsyttäisikö sua edes hieman jos julkisesti tällaisia väitteitä esitetään koskemaan kaikki naisia? Myös sinua? Että tästä lähin jokainen mies joka nussii sua, naureskelee samalla mielessään koska tietää et sä alistut siihen vaan ja ainoastaan sen takia et sä haluut se tykkää susta?

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Kyllä mäkin tykkään miellyttää miestäni :D

Eilenkin leivoin sille pullaa, mut munaa ei silti tullu :kieh:

Teen miehenä suurimman osan kotitöistä. Siivoan, laitan ruokaa, pesen pyykkejä ja silitän jopa itse paitani. Vien aamuisin isomman lapsista kouluun ja pienemmän hoitoon eli vaimo pääsee aika helpolla. Tästä huolimatta ei hänellä ole munaan kiinnostusta. Suunnittelen pikkuhiljaa häviämistä Audini kanssa hänen elämästään, koska uskon jonkun arvostavan enemmän paitansa itse silittävän hyvävartaloisen audimiehen kotitöitä ja naisen huomioimista. Eli, älä leivo enää.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
[

Nainen ei oikeasti kykene nauttimaan seksistä. Nainen on luonnostaan haluton ja ilman seksuaalisia tarpeita. Kaikki naiset ovat todellisuudessa frigidejä ja lahnoja sängyssä. Ainoa syy miksi nainen suostuu alistumaan penetroitavaksi, on halusta miellyttää miestä. Nainen tietää, että ainoa tapa saada aitoa hyväksyntää mieheltä on aukaista jalkansa tai suunsa. Mikäli nainen onnistuu saamaan orgasmin seksiaktin aikana, johtuu se vaan siitä mielihyvästä jota nainen kokee voidessaan täyttää miehen tarpeet. Nainen, alistuessaan yksin nauttimaan miehen hyväilyistä, on itse asiassa vielä onnistuneesti aivopestympi kuin muut naiset jotka rehellisesti myöntävät etteivät nauti seksistä. Tällainen nainen on niin aivopesty miestään miellyttämään, että harhaisesti kuvittelee oikeasti tarvitsevansa myös orgasmia. Nainen jolla on useampi kumppani tuntee selvästikin tarvetta olla mieliksi useammalle miehelle ja alistumalla heidän käsittelyyn, saa sitä kaipaamansa hyväksyntää.

Ja ennen kuin sä väität vastaan, mä en tätä keksinyt vaan tällaista on todellakin eräs "tutkija" esittänyt.

Varo vaan, kohta joku palstalaisista tulee näiden sanojaa puolustamaan henkeen ja vereen ja sanomaan, ettei me osata lukea. ;)

Yhteistyössä