Aurinkoplussaajat (15)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukkis

Vieras
+ Adelaine 29v. 2 lasta, Länsi-Suomi (+ 30.10.05)
Hamada 21v ensimmäinen, Tampere
+ Heaven 25v. yksi lapsi, Lahti (+ 10.5.06)
+ Kassu 29v. ensimmäinen, Pirkanmaa (+ 10.1.06)
+ Katrina 25v. 1 lapsi, Pohjois-Savo (+ 7.3.06)
+ Kukka 25v. ensimmäinen, Etelä-Karjala
Kukkis 31v. ensimmäistä yritetään, Lounais-Suomi
+ Mama2 29v. 2 lasta, Pohjois-Suomi
+ Marika 28v. Turku (+ 8.5.06)
Marissa 27v. Lahti
+ Metis 30v. 1 lapsi, Pirkanmaa (+ 22.01.06)
+ Milla 27v. Yksi lapsi, Etelä-Suomi
+Onneli, 29 v. ekavekara, Etelä-Suomi (+3.7.2006)
+Polkkis 30v. ensimmäinen, Lappi (+28.6.06)
+ Punatulkku 24v. 1. haaveissa, Lounais-Suomi (+ 6.4.06)
Safiiri 34v. 3 lasta, Keski-Suomi
Tehotyttö 34v. 3 lasta Lounais-Suomi
+ Tessa 24v. ykkönen haaveissa, Lahti (+ 29.5.06)
+ Vilhelmi 31v. 1 lapsi, Länsi-Suomi (+ 06.12.05)

Laitoinpa uuden ketjun, kun vanhassa tuli 100 täyteen. Enkä vaihtanut nimeä, vaikka ulkona aikamoinen syysmyräkkä onkin!

Huomenna pitäis lähteä yhden kaverin kanssa naapurikaupunkiin shoppailemaan, joten toivotaan ettei tulis mitään kauheeta räntäsadetta huomiseksi vaikka vähän niin lupailikin. Ihanaa päästä törsäämään pitkästä aikaa! :) Kyllähän täällä kotikonnuillakin kauppoihin pääsee, mutta valikoima on aikalailla parempi tuolla suuressa cityssä.

No niin sitä innostuneesti kirjoteltiin tuohon edelliseen ketjuun ettei yhtään huomattu kuinka pitkä se jo oli. Tää on hyvä nimi, ei vaihdeta!

Nyt ei muuta. Oon istunu tässä jo yli puoli tuntia. Viikonloppuja!

Ja vielä oli pakko pistäytyä. Varasin vyöhyketerapian 15.11. Jännää! Nice näytti tuohon äskeiseen ketjuun vielä kirjottavan, että hänelläki oli just samanlai tuhruilua muutama päivä ennen menkkoja ku mulla.

Nostellaanpas tätä ketjua ja toivotellaan hyvää alkanutta viikkoa!

Tällä viikolla siis jännäillään Kukkista?

Itse täällä kans jännäilen omia tuntemuksia. Yritän tietysti olla etsimättä niitä oireita, mutta kun niitä tuttuja juttuja ilmaantuu, niin eihän sitä pysty kylmänviileenä olemaan :-) Oviskipuilut oli siis perjantaina. Koko viikonlopun oli vatsa kuin jalkapallo ja nyt kuumottaa poskia. Plääh. Enkä vieläkään silti usko, että tuo ovis oli noin aikaisin, saatikka että olisin heti raskautunut. Voihan tää kaikki olla vielä jotain keskenmenon jälkeistä juttua. Ja syysflunssaakin on liikkeellä, joten jäitä hattuun!Mutta tästä ja ensi viikosta on siis tulossa taas vaihteeksi keskittymiskyvytöntä ;-)

Maanatai, blaah.. Täällä satoi lunta aamulla, mutta nyt se on jo muuttunu vedeksi eli se ärsyttävä loska-aika on aluillaan :(

Shoppailureissukin meni ihan mukavasti, ei osunut räntäsateet meijän kohdalle. Vähän "kuivaksi" kuitenkin jäi reissu, ku en oikein löytänyt paljon mitään ostettavaa. Henkan ja maukan lastenosastolta kyllä olis löytynyt kaikkea ihanaa pientä! :) Kummilapselle ostinkin vaatteita ja yhden kaverin ensi kuussa syntyvälle vauvalle löysin myös tosi suloiset potkarit + jakun. Niin mielelläni ostelisin jo vaatteita omallekin vauvalle... 8)

Niin, mullahan on jännäilyviikko menossa, mutta mitään jännitettävää ei ainakaan vielä ole, kun ei ole minkään valtakunnan oireitakaan. Valkovuoto on ollut epätavallisen runsasta (yöks!), mutta yleensähän se lisääntyy just siinä ennen menkkoja. Toivottavasti vaan kierto ei ole entisestään lyhenemässä, kun kp28 olis vasta torstaina! Ja pientä tukkoisuuttakin on ilmassa, mutta niinhän sitä oli viime kierrossakin oviksen jälkeen eli voipi olla sitä Tehiksen mainitsemaa syysflunssaa pukkaamassa...

Nyt ruokikselle!

Heipparalla!! Tein 15minuuttia sitten testin ja heti pamahti 2 viivaa! Tärisen kauttaaltaan. En voi uskoa todeksi. Piti alkaa teille heti ilmottaan ku viime viikolla kertoilin tuntemuksia. Toivottavasti tätä onnea kestää,..

Olin tänään kotona potemassa syysflunssaa ja pääsin koneelle vasta nyt. Ja olihan uutinen luettavana. Huraa Sansan!!!!!! Vihdoinki tuli plussa tähän ketjuun. Nyt me kaikki päätetään pitää sut visusti tuolla toisella puolella!!!!!!!!!!!! Onnittelut vielä :)

Meidän jkp-taktiikka on toiminu ihan hyvin. Tai no siis niin hyvin, että ois tehny mieli jo monena päivänä tässä välilläki, vaan ei auta. Pakko pitää itsensä kurissa.

Vuokrattiin muuten viime loppuviikosta Rooma-dvd. Oon nyt siis täynnä ihanan historiallista tunnelmaa. Dvd on vissiin pakko ostaa ittellekki, oli se sen verran hyvä. Vaikka loppuki surullisesti/dramaattisesti. Millonhan siitä tulee kakkostuotantokausi??????

Nyt pitää koittaa palautua nykyaikaan ;)

Huomenta vaan kaikille!

Mulla on aamulämmöt huimassa nousussa, ettei vaan oikeesti pukkaa jotain syysflunssaa?! Jo kolmena aamuna lämpö on ollu korkeemmalla ku normaalisti oviksen jälkeen, mut sehän voi johtuu mistä vaan, joten pidetään ainakin ne jalat maassa edelleen...

Revittiin eilen saunan seiniä auki ja löytyi aika haperaa puuta sieltä, eli kyllä oli jo aikakin alottaa se remontti! Runkorakenteet näyttäis olevan kunnossa, joten toivotaan ettei niitä tarttis lähtee uusimaan, kun sit voi vähän venahtaa toi remonttiaikataulu. Innolla jo odotan kun pääsee uuteen saunaan saunomaan, mut taitaa tässä vierähtää muutama tovi ennen ku siitä pääsee nauttimaan ;)

Safiiri on sit ihan hurahtanut Roomaan ;) Mun täytyy tunnustaa, et yhtään jaksoa en ole sitä nähnyt kun aina on uni tullut jo alkuteksteillä...

Nyt on niin kauhee häslinki töissä et pakko jatkaa hommia!

Onnittelut Sansanille vielä kerran! Ja plussaonnea meille muille!!!

Pidetäänpäs nyt peukkuja Kukkis, että se lämpöily olis sitä itteänsä :-)

Onnittelut Sansanille, vautsi! Kuinka pitkään teillä ehti tuota yritystä tulla?

Täällä tuli sitten se syysflunssakin. Nyt voin olla ihan rauhassa ja laittaa kaikki oireet sen piikkiin... ;-) Joo, kunpa se oliskin niin helppoa. Nuo kipuilut ja poskien kuumotukset on ihan liian tuttuja, joten eipä ole helppoa olla ihan cool :-D

Täällä satelee nyt ensilunta, kiva kiva :-)

Palaillaan, nyt täytyy rientää.

Hei, kiitos onnitteluista..varovaisesti otan ne vastaan. heti plussauksen jälkeen tulee näitä pelkoja, että jos ei pieni kestä mukana etc. Meillähän yritettiin 11/05 lahtien. Aika lailla siis vuosi. Kukkikselle peukkuja pidän myös pystyssä! Tsemppiä kaikille!

Safiirille ja Tehikselle pikaiset paranemiset! Alkavan syysflunssan piikkiin mäkin nämä "oireet" laitan.. Ja tosiaan, pysytään coolina ;-P

Tänne lupas oikein lumimyräkkää täksi illaksi, mut se alkoi jo tossa tunti sitten, että saas nähdä missä kelissä joutuu kotiin ajelemaan :/ Mä kyllä tykkään, että tulee lunta, mut kun se sataa aina kauheessa viimassa poikittain ja sit sitä tulee kerralla metri ja kaikki paikat on tukossa! Ja kaikenlisäks huomenna (tai jo illalla) tämä kaikki lumi on loskaa :(

Peukkuja kaikille niin maan p**keleesti!! :)

Sansan, teillähän on saman verran yritystä takana ku meilläkin, olispa hienoa jos nyt samaan aikaan olis tärpännytkin! Just joo ja lehmät lentää... Hmm, jossain leffassa ne tais kyllä lentääkkin..! ;)

Heippa kaikille ja superonnittelut Sansanille.

Meillä käytiin siellä lääkärissä molempien voimin tänään. Verikokeista ei ollut ilmennyt mitään uutta, käy uudelleen otattamassa verikokeen progeja varten, kun viimeksi kuukautiset alkoivat samana päivänä.

Miekkonen tutkittiin ja sai lähetteen, multa ultrattiin munarakkulat ja yllätykseksi sieltä on ilmeisesti 2 puhkeamassa, oikeanpuoleisessa munasarjassa oli 11mm kokoinen kaveri ja vasemmassa 14mm, joten viikonloppuna pitäisi puhjeta... päätettiin sittenkin yrittää tässäkin kierrossa ja sitten vaikka siirretään häitä tmv. Ei voi mitään, mutta ihan pakko koittaa, että eikö tosiaan tärppää, vaikka nyt illalla hommailtiin ja sitten parhaimpaan aikaan perjantaista sunnuntaihin onnistuu, jolloin siis ovulaationkin pitäisi olla!

Jos vaikka tulis ne kaksoset... äiti kun on kaksonen ja on aina puhellut, että se hyppää sukupolven yli ja mä saan sitten ne kaksoset.

Voi vitsit Hamada. Johan on kumma jos teillä ei nyt tärppää. Ku kerta ihan kaks munista on tulossa.

Tehikselle kans paranemisia. Mää oon jo vähä voitonpuolella. Kuumetta ei enää oo, mutta olo on kuitenki vielä ku jyrän alle jääneellä. Kiva, päikkärissä on kuulema angiinaa liikkeellä. Mää tunnen heti kurkkukipua.

Hyvä että Kukkiksen remontti sujuu mukavasti. Toivotaan ettei veny.

Täällä ei muuta ilmotettavaa. Alavatsaa nipistelee siihen malliin että oili on lähestymässä. Limailuaki on havaittavissa. Tikutin hätäpäissäni jo tänään, muttei tullu ku se tuttuaki tutumpi haaaaaaaaaaaamu. Kannattaa vissiin uusia toimenpide vasta siellä loppuviikosta niinku ekaks aioin.

Karmee lumimyräkkä! Vartin verran sai aamulla kaivaa hankea, että auto löytyi. Sit olikin ite jo ihan märkä, kun polvii myöten kahlaa hangessa ja taivaalta tulee koko ajan lisää tavaraa, prkl! Mikään muu ei ärsytä niin paljon kun se, jos aamulla (minuuttiaikataulussa) joutuu putsaamaan autoa lumesta ja jäästä, kun samalla tuuli puhaltaa 20 m sekunnissa pyryä päin lärviä! Sori tää valitus.. ei lähteny mun aamu käyntiin mitenkään lupsakkaasti..

Hamadalla näyttäis olevan oikein tuplamahikset tässä kierrossa, hieno juttu! Nyt vaan lakanat pöllyämään!! ;)

Täällä ei oikeestaan mitään uutta. Rinnat on vähän arat, mut niinhän ne on usein ennen menkkoja.

Työt kutsuu..

Vautsi Hamadan tuplamuniksia, melkeinpä kateeksi käy ;-)

Kukkiksen jännäilyt jatkuu... Mikäs päivä ne menkat pitäiskään alkaa?

Tonne isompaa pesueeseen valitinkin tätä mun ihmeellistä kipuilua. Siis perjantaina jo luulin olleen sen oviksen, kun sitä tuttua kipua oli. Ja koko viikon oli jo jomotellut lupaavasti. No, ne kipuilut sitten vaan palas ja ma-ti aika kovinakin. Ja nyt on menkkakipuilut päällä, alavatsa "tulessa". Nyt siis kp 18. Ottaa tästäkin kropasta nyt selvää, arhg!!!

Tehis, eikös sulla ollu samanlaisia kipuiluja viime kierrossakin? Vai oliko niin ettei ne ollut mitään menkkakipuiluja? Olispa huippua, jos teillä tärppäis heti uudelleen!

Mulla on nyt kp27 eli perjantaina odottelen tätiä saapuvaksi.. Toivon tottakai ettei saapuisi, mutta toivot ei ole kovin korkeella.

Toivotaan nyt kummiskin Kukkis, että se Clomi-resepti auttais ;-) Eli ei tarttis popsia lainkaan...

Samanlaista kipuilua oli juu sillonkin. Mut eipä niitä nyt ihan tarkalleen muista, oliko tismalleen samaa... Mutta kyllä se taitaa olla niin, et se ovis vasta on nyt ollu ma-ke, kun limailutkin aikasmoisia. On se kumma, että vanha akka ei omaa kroppaansa tunnista ;-) En oikein tiedä, että kumpaa tässä toivois enemmän; plussaa vai pelkkää lyhyttä kiertoa. Toisaalta vähän pelottaa, jos heti tärppäis. Mut eiköhän se luonto hoida hommansa tässäkin asiassa :-) Nyt kipuilut muuten laantuneet vähitellen, että odottelukannalle siirrytään ilman oireiden etsimistä, heh. Tänään täytyy vielä mies vietellä, kun peuhuja ollu vaan pe, su ja ma. Mutta kyllähän toi pitäsi riittää ;-)

Mullaki on kipuillu muutaman päivän ajan aina sillon tällön. Ilman tikkuja en kyllä yhtään tietäis tarkkaa h-hetkeä. Tai oon aina luullu että se ois aikasemmin. Viimeksiki kipuilu jo loppu ku sitte tikkuun tuli vahva viiva. Varmaan nyt käy samanlai.

Terveisiä vielä loppuun kaikille lumisesta Keski-Suomesta :) Greyn anatomia ja Rooma (ai että) kutsuu...

Mullakin oli sama homma, eli tuntemusten perusteella luulin oviksen olevan aikasemmin, mut aamulämpömittailut mulle vasta kertoi totuuden. Kun ne ovistikutkaan ei oikein pelittänyt.

Aamulämmöt mulla jatkaa nousuaan edelleen?! Olen kyllä aika varma, että jonkun sortin syysflunssaa yrittää taas pukata, kun kurkkukin on vähän karhee. Mä tulen tosi harvoin kunnolla kipeeks, eli se tauti aina vaan yrittää tulla ja sit meneekin ohi ennen kun kunnolla alkoikaan. Ihan hyvä niin, mut häiritsevää varsinkin tässä piinaviikoilla! ;)

Jokos Tehiksen kipuilut on lieventyneet?

Jänskää on Kukkis :-) Toivottavasti on muuta kuin flunssaa!!!!

Juu, kipuilut meni. Semmosta pientä arkuutta enää alavatsalla. Nyt siis siirrytään vaan siihen jännäilyvaiheeseen ;-) Elelen nyt sen mukaan (olen taas tehnyt oman laskelmat), että tänään on 19/34 ja ovis oli siis eilen. Poskien punotukset viime viikon lopulla oli varmaan lähestyvää ovista. Nyt tuntuu sitä oviksen jälkeistä punotusta. Varmaan lämmöt kohoamassa. Ärsyttävää, kun itsensä tuntee nyt niin hyvin tässä asiassa, että tuota kuumeiluoloa tietysti jää väkisinkin tarkkailemaan. Ja on muitakin semmosia juttuja, joista kyllä raskauden tunnistan. Nyt vain jäitä taas iso läjä hattuun :-D