Aurinkoplussaajat 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukkis*

Vieras
+ Adelaine 29v. 2 lasta, Länsi-Suomi (+ 30.10.05)
Hamada 21v ensimmäinen, Tampere
+ Heaven 25v. yksi lapsi, Lahti (+ 10.5.06)
+ Kassu 29v. ensimmäinen, Pirkanmaa (+ 10.1.06)
+ Katrina 25v. 1 lapsi, Pohjois-Savo (+ 7.3.06)
+ Kukka 25v. ensimmäinen, Etelä-Karjala
Kukkis 31v. ensimmäistä yritetään, Lounais-Suomi
+ Mama2 29v. 2 lasta, Pohjois-Suomi
+ Marika 28v. Turku (+ 8.5.06)
Marissa 27v. Lahti
+ Metis 30v. 1 lapsi, Pirkanmaa (+ 22.01.06)
+ Milla 27v. Yksi lapsi, Etelä-Suomi
+Onneli, 29 v. ekavekara, Etelä-Suomi (+3.7.2006)
+Polkkis 30v. ensimmäinen, Lappi (+28.6.06)
+ Punatulkku 24v. 1. haaveissa, Lounais-Suomi (+ 6.4.06)
Safiiri 34v. 3 lasta, Keski-Suomi
Tehotyttö 34v. 3 lasta Lounais-Suomi
+ Tessa 24v. ykkönen haaveissa, Lahti (+ 29.5.06)
+ Vilhelmi 31v. 1 lapsi, Länsi-Suomi (+ 06.12.05)

Uusi ketju, uudet kujeet! :)

Mulla oli lämmöt hiukan laskenut, joten se tais olla tässä taas.. Ei kyllä vielä sais täti tulla, kun oviksesta on vasta viikko! :/ No, voihan noi lämmöt heitellä muutenkin, mut mun kohdalla se tähän mennessä on aina ennakoinut menkkoja.

Kauhee kiire töissä kun pari päivää oli pois. Jatkan juttua myöhemmin..

Huomenet!

Mä näköjään kirjottelenkin tässä ketjussa ihan yksikseni...

Mites Safiirin "kroppa kuntoon" -projekti on lähtenyt käyntiin? Tsemppiä vaan kuntoiluun!

Aamulla oli lämpö taas kohonnut eilisestä, että ota tästä nyt selvää?! No, kunhan ei ainakaan ennen lauantaita kurvaisi täti paikalle. Sillon olis l-vaihe 12 päivää.

Menin sit eilen (siipan avuksi) vetelemään vesieristettä saunaan ja pesuhuoneeseen ja nyt on selkä taas huonompi :/ Ei sais riekkua tollain, mut pakko tehdä että tulee joskus valmistakin. Tänään pitäis vetää toinen kerros ja sit saakin soittaa kaakelointipojat paikalle, jipii! Kaverilla on saneerausfirma ja lupas tulla kaakeloimaan, käy varmaan pikkasen näppärämmin, kun meiltä.. Elikkäs alkaa olemaan remontti jo loppusuoralla! :) Tai meneehän siinä vielä muutama viikko mut kuitenkin!

Työt kutsuu..

Heippa pitkästä aikaa. Safiiri ei sitten tainnutkaan plussata :/ Täytyy käydä lueskelemassa vanhasta ketjusta, mitä tapahtui. Viimeksi kun täällä vierailin, niin oli varsin jännittävät ajat.

Itsellä näköjään kierto venyy, tänään 35/33(?). Mulla on viime torstaista lähtien ollut aika ajoin todella outoa painostavaa kipua oikean munasarjan taikka sitten umpisuolen kohdalla, en oikein tiedä, että missä se tarkalleen on. Ei siis todellakaan mitään repäisykipua, vaan se alkaa sillai hiljalleen ja voimistuu ja menee sitten vähitellen pois. Vähän pelottaa, että onko umpisuoli nyt sanomassa sopimusta irti, äidiltäni se aikoinaan on aika nuorena poistettu.

Tsemppiä kaikille.

Meinasin jo hätääntyä että missä meidän ketju on, mut oltiinkin pudottu toiselle sivulle. Oli eilen niin kiireinen päivä töissä etten tännekään kerinnyt aamun jälkeen.

Hamadallakin näköjään jännät ajat menossa! Vai umpisuoli.. ettei vaan olis pullat uunissa siellä?! ;) Onko mitään muita oireita havaittavissa?

Mulla vihloo ja välillä kouraisee oikein kunnolla tuolta alavatsasta. Kun nyt ei vaan tulis täti ennen aikojaan.. :/

Kukkis, täällä vähän samat vihlaisut ja kouraisut menossa..tai oli tossa maanantai-tiistain aikana. Nyt on 8.pv ovisplussasta, mikäs vaihe sulla menossa? Pidän peukkuja sulle!!

Omppu, mehän taidetaan jännätä samoihin aikoihin! Tänään on 9. päivä oviksesta. Yleensä mun menkkakipuilut alkaa aikasintaan päivää ennen menkkoja, joten nää kouraisut tuntuu vähän oudoilta. Ja nythän mulla on ihan luomukierto eli ei voi laittaa clomienkaan piikkiin. Pelottaa vaan, että täti se siellä kolkuttelee ennen aikojaan..

Koska sä odottelet tuhruja/menkkoja? Tai tietenkin toivotaan, ettei niitä tuliskaan. Peukkuja!! :)

Mulla tuo lugekuuri loppuu loppuviikosta, mutta viimekshän lugejen kanssa tuhrut (ja eka plussa..)tuli 10 pv. ovisplussasta eli 8:n lugepäivän jälkeen. Nyt otan kyllä isompaa annosta kuin viimeksi. bd!!

Häh? Minnehän mun illalla kiireen vilkkaa väsäämäni kirjotus on hävinny??? No, asiana oli se että koulussa on tällä hetkellä niin hirvee kiire ettei kerkeä täälläkään vierailla ollenkaan. Näyttö pukkaa päälle...

Safiirille tsemppiä näyttökokeeseen!! Ja kouluhommiin muutenkin!

Omppu, jatkatko lugeja pidempään, kuin sen 10 päivää? Jos siis plussa pärähtää. Vai meinaatko testata heti?

Pakko kai tuo on hetimiten testailla, en viitti turhaan kiertoa pitkittää...mutta jos, siis JOS, plussaa näyttää, niin jatkan ainakin siihen, kunnes pääsen ekaan ultraan viikolla 6+ (neuvolan kautta). En vaan sit yhtään jaksa uskoa plussaan...

Omppu, en mäkään yhtään siihen plussaan jaksa uskoa, kun ei sellasta ihmettä ole kertaakaan tässä vuoden ja 3 kuukauden aikana tapahtunut... No kerta se olis ensimmäinenkin eli ei heitetä kokonaan toivoa vielä! Ja sulla kun on todistettavasti mahikset plussaan, niin älähän vielä heitä kirvestä kaivoon!

Mulla jatkuu alavatsan kouristelut ja vihlonnat.. kunpa tää nyt oliskin jotain muuta ku tädin kolkutteluja!

Mites hamadan tilanne?

*puuuhh* Plussapuhureita puhaltelee Kukkis

Mää se oon sitte täällä hännänhuippuna jännäyslistalla. Olikohan nyt vasta koopee viis? Höh, sitähän asutaan jo uudella paikkakunnalla sitte kierron lopussa. Sitte tunnetusti netti ei toimi pitkään aikaan, joten tänne pääsee taas millon lie. Varmaan pakko pistäytyä vaikka kirjastossa vilkuilemassa teikäläisten kuulumisia.

Plussatuulia puhaltelee tämäki!

Safiiri, koska se sun koulu loppuu? Meinaan että paljonko joudut etänä suorittamaan?

Hamadalle peukut pystyssä edelleen! Sullahan alkaa käydä tosi jännäksi tilanne..

Täällä ei tilanteessa juurikaan muutoksia. Vihlonnat ja kouristelut jatkuu. Aamulämmöt edelleen hiukan koholla, mut ei missään huippulukemissa, joten aika varmasti se p*keleen täti sieltä on tulossa :/ Jos mennään mun "normaali"kierron mukaan, niin menkat alkais huomenna (l-vaihe 10 päivää). No, onhan mulla ens kiertoa varten clomi ja tero reseptit, mut olis hienoa jos ihan luomumeinigillä eli vyöhyketerapialla sais tän kierron toimimaan niinku pitää!

Meillä on täällä konttorissa ihan törkeen kylmää, +18 astetta, koita tässä sit istua paikallas ja näpytellä, kun sormetkin on ihan jäässä..hrr.. Pakko lähtee liikkeelle välillä, et lämpeis!

Ei mulla jää onneks ku reilu kaks viikkoa etää. Hankalinta on tulla takas viimeseen näyttöön. Täytyy lähteä joskus aamulla viiden kuuden välillä ajeleen.

Mikä kp Hamadalla onkaan? Kuulostaa melkosen jännältä nuo oireet :)

Saapa nähdä Kukkis, tuleeko täti huomenna. Toivottavasti ei!!!!!!!!!

Naiset, me ei taidettu keretä mukaan Aurinkoplussaajien odotusketjuun. Tai ainakaan mää. Siellä ollaan jo niin pitkällä. Paitsi että teillä Kukkis ja Hamada on vielä hyvät mahkut. Koittakaa nyt säntäillä sinne puolen pitämään ketju pystyssä!!

Mulla tänään kp 37... eli aika pitkällä ollaan, viimeksi venynyt elokuussa jonnekin 38-40 tienoille, kun oli kauheeta stressiä ja sama muuton aikaan viime vappuna. Mutta nyt ei mitään ihmeempää stressiä ole ollut, vähän säätöä koirien kanssa, mutta ei muuta.

Hamada, koska meinaat testata? Tuohan kuulostaa jo TOSI lupaavalta! :)

Sitä mä jo tossa syksyllä sanoin, etten varmaan kerkee meidän plussaketjuun liittymään ennen kun sieltä on kaikki jo siirtynyt vauvan hoito -puolelle. Ja tälläkään kierroksella en sinne mitä luultavimmin pääse, oli meinaan heti aamulla ihan perinteiset menkkajomotukset eli täti tulee viimeistään huomenna :( On se nyt yks perkele, kun ei millään tärppää! :´(

Ens keskiviikkona menen taas vt:aan ja seuraavalla viikolla on myös aika. Lisäks on ne clomit+terot, et katotaan miten toimii... Se vt sanoi, ettei mitään haittaa vaikka samaan aikaan popsin hormoneita. Sais kyllä ruveta plussia näkymään ennen kun joudutaan lapsettomuuspolille hoitoihin!

Sori vuodatus.. mä olen jotenkin tosi vittuuntunut tähän tilanteeseen just nyt.

Kukkis, älä luovuta vielä. Sitte vasta jos se typerä otus tulee kylään.

Hamadalla jännä tilanne. Koska meinaat testata?

Itselle soitti tänään se soveltuvuuskokeen järjestäjä. Mää kuulema oisin sopinu siihen työtehtävään tosi hyvin. Eli työnantaja todennäkösesti ois palkannu mut. Mukava uutinen. Nyt ku vaan sais siellä uudella paikkakunnalla yhtä hyvän työpaikan. Tämä, minkä testeissä kävin, ois ollu tosi mielenkiintonen.

Ostettiin eilen testi ja testasin sitten kun heräsin. Oli sellanen aconin 10mIU tmv. testi, jossa plussatulos tuli näkyä 3 min kuluessa, mutta voi näkyä jo minuutin kuluessa. Mulla pärähti plussaviiva noin viidessä sekunnissa ja kontrolliviiva tuli sitten vähän myöhemmin. Eli näyttää siltä, että raskaana ollaan.

Hamada, tervetuloa tuonne ketjuumme odottajien puolelle! Onneksi olkoon!!!
Kukkis, pidän peukkuja sulle, että Hamada imasis sut mukaan. Ja tietysti kaikki muutkin täältä :)

Hamada, ÄLYTTÖMÄN SUURET SUPERMEGAJÄTTI ONNITTELUT positiivisesta tuloksesta. Olihan jo aikaki. MAHTAVAA!!!!!!!!!! Rutkasti onnitteluhalauksia lähettelen täältä. Voi että sentään, ihan menee kylmät väreet joka paikassa :)

Nyt odotellaan, tuliko Kukkikselle kylävieras vai ei. Toivottavasti ei!!! Ei haittais yhtään (no ehkä ihan ihan vähän ;) ) jos mää jäisin tähän ketjuun puhelemaan itsekseni. On näitä plussatuloksia niin kauan odoteltu että ois Kukkikselleki aika sellanen tulla tikkuun. Mää peukutan kovasti!