AUTTAKAA MIHIN SOITAN!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aika nopeaa toimintaa ollakseen totta....puolessa tunnissa ap oli jo saanut sosiaalitädin ja poliisin paikalle, sekä kerennyt käydä lasta rauhoittelemassa ja asunnon katsastamassa ja tänne raportoitua..hmm

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
aika nopeaa toimintaa ollakseen totta....puolessa tunnissa ap oli jo saanut sosiaalitädin ja poliisin paikalle, sekä kerennyt käydä lasta rauhoittelemassa ja asunnon katsastamassa ja tänne raportoitua..hmm

Onneksi!
Sosiaalipäivystyksestä tullaan heti, samoin kuin poliisista tai ambulanssista.
Numero kaikkiin kolmeen on siis kaikkialla suomessa sama 112. Eli siis sosiaalityöntekijätkin /vrk tavoitettavissa hälystyskekuksen kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Tää kyllä vaikuttaa jonkun huomionkipeen ihmisen sepustukselta.. Toki voi olla tottakin, mutta epäilen. Ja mitä tossa nyt ap:tä ylistämään.. Hohhoijjaa..

Ai mitä ylistämäänkö?!?!?!?!

Tuollaisista tapauksista tietää sadat ihmiset joka viikko, mutta saakeli vieköön, kun on niin paljon ihmisiä, jotka paskat välittää toisista, vaan antavat olla eivätkä ilmoita minnekään. Lapset kärsii vuosia ja seuraukset kamalia. Ap teki hienosti. Moni ei olisi välittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Onneksi!
Sosiaalipäivystyksestä tullaan heti, samoin kuin poliisista tai ambulanssista.
Numero kaikkiin kolmeen on siis kaikkialla suomessa sama 112. Eli siis sosiaalityöntekijätkin /vrk tavoitettavissa hälystyskekuksen kautta.

Näinhän se on että tosiaan on että ympäri vuorokauden pitää olla sosiaalityöntekijäkin jossain päivystämässä mutta harvemmin ne just kotinurkalla pyörii ja tulee HETI vaan kulkemiseenkin menee aikaa jne. Sori mut en edelleenkään usko että tää olis totta.

Siihen taas uskon, että valitettavasti lapsia jätetään yksin kotiin..

Ikuinen skeptikko tällä palstalla ja en tasan usko tähän juttuun, mut eipä sillä väliä, jos juttu on totta niin ap teki aivan oikean teon, kuten kuuluukin jokaisen kys. tilanteessa tehdä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei siellä todellakaan ollut ketään muutakuin se 3vuotias tyttö.Aika nopeasti tuli virkavalta paikalle,soittivat ovikelloa ja koputtelivat.Kävin sisällä sen verran että sain tytön rauhoittumaan(tunnetaan kun pihassa leikkiny mun lasten kanssa)Kämpässä oli hirvee röökin käry ja keittiö täynnä pulloja(tän illan ilmeisemmin)Saivat lehdestä naisen nimen ja jostain palvelusta sen numeron.Sosiaalitoimistosta tuli sinne joku ja äiti on ilmeisesti tulossa sieltä missä olikaan.Saa nähdä mitä paskaa tulee siltä ämmältä niskaan mutta JÙMALAUTA mua korpee,arvatkaa jos tulee rapussa vastaan tekeekö mieli vedellä päin näköä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LASTA EI JÄTETÄ YKSIN!Mulle tulee kutsu jonnekkin ilmeisesti vielä olen jonkin sortin todistaja.Vittu laps ressu.

Voi itku sentään mitä touhua että lapsi todellakin jätetään yksin!!!!
KIITOS, KIITOS ETTÄ SOITIT LAPSELLE APUA!!!!
Kiitos todella paljon lapsen puolesta! jotkut on nin sydämettömiä että ummistavat simänäsä ja korvansa naapureilta.
Mitä kaikkea maailmassa lasten täytyy kestää....

Ihanaa että on tuollaisa naapureita olemassa :hug: Liian usein saa lukea lehdestä kun pieniä löydetään yöpaitasillaa kaduilla etsimässä äitiään :'( Toivottavasti äiti ei lastansa takaisin saa. Lapsi on ansainnut paremman elämän.

Mulla menee kylmät väreet ja ihan sydämestä kuristaa kun ajattelen sen pienen ihmisen hätää kun ei olekaan ketään paikalla :'(

Tollaset "äidit" jotka jättää noin pieniä lapsia yksin sais ruoskia julkisesti :kieh:

Uusimmat

Yhteistyössä