auttakaa naiset ihanaiset toista naista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tintti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on kyllä todellakin omituinen olo tämän jutun suhteen... tuntuu niin pahalta ajatellakaan että jos se onkin totta...en tahdo jäädä yksin kolmen lapsen kanssa ja selittää niille että isi lähti sellaisen tytön matkaan.. vanhin poika on jo 9 ja on itse ihastunut 12-vuotiaaseen tyttöön..tuntuu niin hullulta ajatella että mies tykkää vain kaksi vuotta vanhemmasta.. :( olen yrittänyt olla tenttaamatta...ja ei olla sellain asiasta sen yhden kerran jälkeen puhuttukaan..ja nyt mies tuntuu olevan kuin tulisilla hiilillä,vaikken mitään pahaa itse tarkoittaisikaan..

[QUOTE="tintti";24408522]oikeessa oot kyllä... voisinkohan mä kehdata jutella sille tytölle tästä,vai nolaanko mä vain itseni sillä?[/QUOTE]
Nolaisit itsesi ja se ei olisi muutenkaan oikein. Ei teinityttöjä pidä sekoittaa aikuisten suhde- ja ikäkriiseihin, jos siinä nyt ylipäätään mitään edes on tapahtunut. En usko, että mies oikeasti on juuri tytöstä kiinnostunut, mutta kaikkia tyhmiä ihastumisia voi tapahtua silloin kun on omassa elämässä jotakin kriisiä, stressiä tai masennusta meneillään. Olette hankkineet perheen nuorena ja miehellä alkaa kolmekymppiä lähestymään, niin jotakin sellaista voi tulla (toki tietysti kenelle vaan). Tyttö ei ole kuitenkaan syy mihinkään (eikä häntä voi syyttää mistään) vaan oire jostakin ja teidän pitää selvittää asiat pelkästään keskenänne.

Kyseessä on lapsi, miehesi ei uskaltaisi varmaankaan lähestyä häntä,kiusalliset olisi seuraamukset jos vaikka tytön vanhemmat kuulisivat tms. Se, että olisi ihastunut häneen, on täysin mahdollista niin sairaalta kuin se kuulostaakin. Sellaista tapahtuu..

Ei auta muu kuin kuulostella. Onko suhteenne/miehesi sellainen että uskaltaisit avata tästä asiallisen keskustelun, että olet huolissasi? Ilman mitään syyttelyjä tai vetoamisia hänen puhelimesta löytämiisi johtolankoihin?

Itse olin 14- v ja mies 24- v aloimme seurustella. eli se siitä lapsesta! Menimme naimisiin ja lapsiakin. Ja erosimme. Näin aikuisena jälkeenpäin ajateltuna ihan sairasta, mutta silloin tuntui niin aikuiselta...

olen monta kertaa yrittänyt keskustella asiasta ja olen sanonut että ihastumisia voi tulla,tiedän sen itsekin..myös omalta ja muiden kohdalta.. mies vain väittää että ei ole mitään ja alkaa siitä kauhean riidan ja alkaa väittämään että minä petän häntä.. haluisin selvittää asian,mies ei..

Yhteistyössä