N
nyt ei ymmärrä
Vieras
Opiskelua olen kokeillut..En jaksanut..uuvuin siihenkin![]()
Mitä sinä sitten oikein JAKSAT??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Opiskelua olen kokeillut..En jaksanut..uuvuin siihenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä myös fyysistä;23000123:hmm..lääkärit helposti dg väsymyksen masennukseksi tai uupumuksesi vaikka voisivat ensin tutkia hieman muitakin vaihtoehtoja. Mulla tuli töissä jossain vaiheessa sellainen hetki, että jaksoin juuri raahautua sinne töihin ja tehdä ne, mutta vapaa-ajalla ja kotona en sitten jaksanutkaan enää yhtään mitään...mua olis toisaalta kyllä kiinnostanut mm harrastaa mutta voimia ei vaan yksinkertaisesti ollu. No, mitäs lääkäri tähän..masennuslääkettä määräsi ja sairaslomaa. Ja pah, ei mulla ollu mikään masennus joten en niitä ottanut, vaan hain luontaistuotekaupasta joitan kalanmaksaöljy e-epa kapseleita ja karnosiinia (kun luin että joidenkin näiden puute voi aiheuttaa fyysistä väsymystä. Ja kun söin niitä jonkin aikaa suht isoilla annoksilla niin kappas olo alkoi muuttua ja jaksoinkin muutakin kuin pelkän työssäkäynnin.
eli mun pointtini on että sullahan voi olla jaksamattomuuden ja sen ns uupumisen taustalla jonkun tai useammankin vitamiinin, hivenaineen jne puute. sellaisiakin hoitotahoja löytyy jotka osaa tutkituttaa sellaiset asiat verestä ja määrätä oikeat lääkkeet. Sinuna myös alkaisin popsia esim d-vitamiinia ja jotain monivitamiinivalmistetta.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt ei ymmärrä;23000170:Mitä sinä sitten oikein JAKSAT??
Anna se työpaikkasi nyt jollekin joka sitä TODELLA haluaa!!!! Näitäkin nimittäin on. Miksi kitkutat vaan sairauslomilla ja pidät työpaikkaa mihin et aio mennä kun voisit olla vaan kotona, vaikka loppuelämäsi jos se on sinulle helpompaa. Eihän kenenkään ole pakko töitä tehdä jos ei jaksa. jää kotiin, mutta sitä on turha odottaa, että kukaan siitä maksaa. omalla kustannuksella voi toki tehdä mitä haluaa!
Anna se työpaikkasi nyt jollekin joka sitä TODELLA haluaa!!!! Näitäkin nimittäin on. Miksi kitkutat vaan sairauslomilla ja pidät työpaikkaa mihin et aio mennä kun voisit olla vaan kotona, vaikka loppuelämäsi jos se on sinulle helpompaa. Eihän kenenkään ole pakko töitä tehdä jos ei jaksa. jää kotiin, mutta sitä on turha odottaa, että kukaan siitä maksaa. omalla kustannuksella voi toki tehdä mitä haluaa!
3kk SAIN olla töissä ennekuin uupumusväsy iski. Yritin olla siltikin töissä, mutta se olisi ollut vaarallista muille. Sitä on kuule aika epätoivoinen kun yrittää tässä yhteiskunnassa kantaa kortensa kekoon työelämässä ja sitten ei voikkaan... laiska en ole ..en vain jaksa. Et varmaan käsitä tunnetta kun ei jalka nouse tai kätesi ei kanna, kuoleman väsy iskee ja ajatus ei kulje. Näin se mulla iskee tuo uupumusväsy..Se ei ole helppoa ..ei todellakaan.
Onko sulta ap otettu kilpirauhasarvot ja tutkittu muut vastaavat vaihtoehdot pois? Mulla uupumus johtui kilpirauhasesta ja mua lääkittiin valitettavasti pitkään kaikilla muilla lääkkeillä. Olin niin huonossa kunnossa, kun asian todellinen laita selvisi, että toipuminen veikin sitten useamman vuoden.
Ja sitten tuli kans mieleen toi ravitsemuspuoli, mistä joku jo mainitsikin.
Kotini ja lapseni jaksan hoitaa..voimavarani ovat siinä
Niin ..odotan irtisanomista työnanatajan taholta..itse en aio irtisanoutua.
Työnantajani tietää sairastamiskoodini F ja hänellä on vapaat kädet irtisanoa minut jos haluaa.
Olet naurettava lusmu. Tiedät varmasti miten vaikeaa joissakin työpaikoissa on työntekijät noin vain irtisanoa? Esimerkiksi omassa työpaikassani sulle pitäisi saada kolme varoitusta että saisin sut meiltä pois ja mistä mä ne sulle saisin? Sairastumisen vuoksi en voi niitä sulle antaa vaikka miten tekisi mieli päästä tuollaisesta vätyksestä eroon. Meillä saisit varmaan vuosi ketkutella noin. No pitää olla onnelinen että ollaan saatu tällaiset tapaukset heti pois kotia makaamaan ja toipumaan uupumuksesta.
Millä perusteella hän sinut nyt sitten irtisanoaa?
Työnantajani tietää sairastamiskoodini F ja hänellä on vapaat kädet irtisanoa minut jos haluaa.
Hyvin tiedät, että tuon perusteella ei voi irtisanoa!