Ei kunnon seksiä enää ikinä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erotako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erotako?

Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 5 vuotta. Meillä on 4-.vuotias tyttö. Ihan ensialkuun oltiin rakastuneita ninnkuin kaikki. Vuoden päästä oli jo tulossa jälkikasvua, se oli vahinko. Meillä on ekan puolen vuoden jälkeen ollut takkuinen parisuhde ja varsinkin seksi hiertää.

Miehellä on kauhea libido, hän haluaisi koko ajan seksiä. Alkuun se menetteli, mutta aika pian alkoi ärsyttää ettei edes suihkussa tai saunassa voinut käydä ilman panoa. Joka ilta oli pakko antaa, kun muuten mies olisi näyttänyt pitkää naamaa.

Seksi on ollut alusta asti myös huonoa. Mies ei mielestäni osaa tyydyttää. Ei halunnut, ainakaan aluksi. Mun piti jotenkin ansaita oma orgasmini ja olin outo kun en saanut yhdytäorgasmia. Meidän seksi oli pääasiassa mihen tarpeiden tyydytystä ja mua se alkoi tökkiä tosi pahasti.

Nyt on mennyt 3 vuotta silleen, ettei tee mieli yhtään. Haaveilen muista miehistä aina joskus, mutta omaani en halua. Yritin tänään saada asiaan korjausta puhumalla miehen kanssa. Yritin sanoa sille, että homma täytyy aloittaa jostain muusta kuin housujen nilkkaan vetämisestä ja olla jotain muuta kuin pikapanot.

Mies alkoi väittämään, että olen passiivinen enkä tykkää seksistä, joten vika on mun, ei hänen. Kerroin, että mulla on enennen häntä ollut oikein tyydyttävä ja hyvä seksielämä monen miehen kanssa. Tästäpä hän loukkaantui ja juttu kääntyikin niin, että meillä ei sekstailla ennen kuin mä annan hänelle ekan kerran oikein kunnon hyvää seksiä.

Tämän jälkeen ei olla juteltu. Miten tästä pitäis edetä? Lapsi tietty estää päivisin paljon, en osaa rentoutua ja alkaa sekstaamaan, jos se on paikalla. Ei me saada niin pitkää rauhaa, että ehtisin siinä ajassa saada itse. Kahdestaan miehen kanssa me ei olla juuri koskaan. En halua olla ja vältän tilanteita viimeiseen asti. Viikko sitten oltiin ja yriitn oikein kertoa miehelle, että nyt mäkin haluan ja haluan hänet sisään sen jälkeen kun on hyväillyt mut orgasmiin. Juttu päättyi siihen, että mä otin siltä suihin eikä sitten enää tehnyt itellä mieli :(

En mä mitään päivittelyjä kaipaa. Kyllähän tuo mies vieläkin varmaan yrittäisi mua pitää paremmin, jos olisi mahdollisuuksia eli tilaisuuksia olla kahden ja haluaisin seksiä. Mut mun pitää ensin haluta ja se tulee vaan jos hän huomioisi mua enemmän. Luulisin.

Sähän voisit antaa sille vähän "käsittelyä" käsilläsi, mutta teet sen huonosti ja epäseksikkäästi, ja kun ei minkäänlaista nousua tapahdu, sanot että mä annan sulle saman tasoista tavaraa kun sulle. Hyvällä tuurilla se saattaisi jopa pikkiriikkisen ajatella asiaa myös sun kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
ehkä ette enää olis edes yhdessä jos teillä ei olis sattunut vahinkoa. Mutta töitä tuon eteen tarvii molempien tehdä. Kannattaisiko mennä ammattiauttajalle?

No ei todellakaan oltaiskaan! Tää on kyllä tiedossa. Ammattiauttaja ei kelpaa miehelle. Ei suostu, vaikka kuinka olen yrittänyt taivutella. Ennemmin kuulemma eroaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ehdotappa miehelle että antaa sulle alkuun suuseksiä niin kauan että saat, sen jälkeen vasta panolle.

Miten tää onnistuu, kun jaloissa pyörii se neljävuotias? Hän menee nukkumaan samaan aikaan miehen kanssa ja herää mun kanssa.

Mutta joo, sanoin tuonkin joku kuukausi sitten. Sen jälkeen mies laittoi kerran lapsen aikaisemmin nukkumaan ja me rakasteltiin. Se tuntui ihan hyvältä. Siihen se jäi silti.

Ehdota ammattiauttajaa ja sano että jos ei kelpaa, erotaan. Veikkaan että asiantuntija pystyisi auttamaan teitä löytämään kompromissin ja sovun tuossa asiassa. Miehesi saattaisi myös uskoa paremmin ulkopuolista ihmistä...paitsi ehkä hän ei sen takia suostu menemään terapeutille, kun pelkää kuulevansa totuuden...

Mä tiedän, että vikaa on mussakin. En edes halua suudella miestäni enää. Meidän ainoa fyysinen kontakti on se panoseksi. Sitä mä annan 3-5 kertaa viikossa, jotta saan pidettyä miehen edes jotenkin tyytyväisenä. Ne on lyhyitä sessioita, jotka onnistuu tytönkin ollessa tässä.

Tää on jotenkin niin surullista :(

Mitä jos miehesi hankkisi tekovaginan ja tyydyttäisi itseään sen kanssa enimmät viikon aikana ja jos haluaa sua, tekee sen hyväksi jotain, että sinäkin saat orgasmin?

Lainaa kirjastosta alan kirjallisuutta!

Ei mies suostu käyttämään edes omaa kättään itsetyydytykseen. Mä olen kuulemma sitä varten.

Onkohan ketään ollut tällaisessa tilanteessa ja päässyt siitä pois ja jatkanut suhdetta? Mä alan menettää toivoni itseni suhten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mies suostu käyttämään edes omaa kättään itsetyydytykseen. Mä olen kuulemma sitä varten.

Onkohan ketään ollut tällaisessa tilanteessa ja päässyt siitä pois ja jatkanut suhdetta? Mä alan menettää toivoni itseni suhten.

Älä anna. Jättää jos jättää

Ehdotappa miehelle että antaa sulle alkuun suuseksiä niin kauan että saat, sen jälkeen vasta panolle.

Miten tää onnistuu, kun jaloissa pyörii se neljävuotias? Hän menee nukkumaan samaan aikaan miehen kanssa ja herää mun kanssa.
Jos teillä onnistuu pikaset jokasella sauna- ja suihkureissulla, niin eiköhän se sunkin hoitelu onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:

Jos teillä onnistuu pikaset jokasella sauna- ja suihkureissulla, niin eiköhän se sunkin hoitelu onnistu.

Mulla kestää paljon pitempään tulla kuin miehellä.

Tuskin moinen itsekeskeisyys/itsekkyys rajoittuu pelkästään seksin alueelle. Jos joudut miellyttämään ja palvelemaan miestäsi muissakin asioissa koko ajan, käy se pidemmän päälle todella raskaaksi ja olet vaarassa sairastua itse.

Onko tossa suhteessa sitten jotain hyvää???

Paljon helpommalla pääsisit tytön kanssa kaksin.

Sitä paitsi oksettaa se ajatus, että teette sitä tytön ollessa hereillä.

Ensinnäkin, haleja sinne ja jaksamista, sitä tarvitset kyllä.

Sitten suoraan asiaan. Uskoisin että itse tiedät tasan tarkkaan mitä sinun tulisi tehdä, rohkeus vaan taitaa puuttua.

Yksi varma asia suhteissa on, mitään tulevaisuutta ei ole ikinä suhteella jos asioista ei pystytä puhumaan kunnolla, eikä kummatkaan / toinen halua etsiä terapia apua parisuhteelle jolla mahdollisesti saataisiin kommunikaatio avattua.

Tuntuu että nykyään on enemmän ja enemmän ihmisiä jotka eivät ymmärrä että tyydyttävä seksielämä ei ole vain purkautumista.

Väittäisin että suurimpia syitä tähän on se ettei oteta aikaa yhteisesti kahden kesken, sen pystyy tekemään jos haluaa, tähän vain keksitään aina sen mitä ihmeellisempiä tekosyitä.

Parisuhde on aika korkealla oltava arvoasteikossa jos haluaa sen kestävän, ei siinä auta selitellä "väsymys, lapsi, työ, kaverit, harrastukset". Suurin osa ihmisistä etsii parisuhdetta mikä kestäisi, jossain välissä elämäänsä ainakin, aktiivisesti tai sitten tyyliin: "en halua etsiä kun etsimällä ei löydä" blaa blaa blaa blaa, selitykset on monet kun saa kerta toisensa jälkeen pettyä maailmalla. Ei ole olemassa mitään kaavaa tai periaatetta millä ihminen saisi toimivan suhteen, suhde on aina kahden ihmisen muuttujien summa jos sallitte typerää matemaattista termiä käytettävän.

Tiedän varsin hyvin että ihmisellä on paljon velvoitteita ja monia asioita mitkä pitäisi hoitaa ja parisuhde ottaa monasti siinä osumaa ajan suhteen, mutta jossain välissä pitäisi ymmärtää että sitten pitää myös osata antaa vastaavasti enemmän aikaa parisuhteelle kun on hoitanut nämä "kauhean tärkeät muut asiat". Moni selittää että pitäisi olla yhteisiä harrastuksia jne mitkä vie kovasti aikaa... Minä väitän että paskapuhetta, jos oikeasti välittää toisesta niin se riittää jo että istutaan vierekkäin ja paijaillaan toisiaan jopa telkkaria katsoessa, huomion osoittaminen pyyteettä on tehokkaampaa kuin mikään keinotekoinen "yhteinen harrastus" toki harrastukset on hyvä asia ja niitä pitää vaalia jos sellaisen yhteisen asian löytää mistä molemmat tykkää, tämä ei vaan ole kauhean usein mahdollista.

Mitä vanhempana aletaan yhdessä olemaan sitä enemmän on historiaa ja opittuja tapoja ja omia mukavuustekijöitä ja odotuksia sekä olettamuksia parisuhteessa mukana, ne jotka kykenee heittämään kaikki romukoppaan ja aloittamaan nollasta oikeasti, ovat aika vahvoilla.

Harhauduin vähän mutta kommentoisinpa sitten alkuperäistä kirjoitusta enemmän.

Miehesi käytös on ylikompensaatiota siitä kun sinä olet haluton seksiin. Seksi nousee kohtuuttoman tärkeään osaan jokaisena teidän "yhteisenä hetkenä" tällöin. Mies mahdollisesti tuntee että hänen purkautumisensa on pääasiassa kun sinä olet mahdollisesti hänen silmissään jo "luovuttanut" teidän seksielämän suhteen.

Lapsi ei ole este seksielämälle, enemmänkin velvollisuuksien viidakko on tylsyttänyt sinun seksuaalisuuden arjessa, etkä enää tunne halua normaalissa kotioloissa mihinkään toimintaan kuin satunnaisesti, eikä mies ole osannut auttaa asiassa kun ei ymmärrä alun alkaenkaan miksi sinä et halua.

Kommunikaatio on avain, ja vasta alku asioiden selvittämiseen, saatatte onnistua tai ette suhteessanne vaikka puhuisitte, mutta mahdollisuutta edes suhteen kestämiselle ei ole jollette ala kommunikoimaan rehellisesti. Se sattuu varsinkin alussa, kun on pakko töksäytellä asioita, mutta kyllä se siitä jos molemmilla on paksu nahka ja halu olla yhdessä.

Moni mies ei tajua läheisyyttä tai mitä se oikeasti on. Ja tuska seksistä monasti ajaa kärsimättömään tilaan kun toinen on haluton riittävän pitkään suhteessa. Kun mies oppii läheisyyden ja naisen huomioimisen taidon, itsekkin sitä alkaa arvostamaan ja sille tulee myös tarve, seksikin tuntuu paremmalta tällöin, eikä ole vain pelkkää purkautumista....

Tuli hieman pitkä ja rönsyilevä, pahoittelen, toivottavasti saatte asianne paremmalle tolalle.

Alkuperäinen kirjoittaja erotako?:
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 5 vuotta. Meillä on 4-.vuotias tyttö. Ihan ensialkuun oltiin rakastuneita ninnkuin kaikki. Vuoden päästä oli jo tulossa jälkikasvua, se oli vahinko. Meillä on ekan puolen vuoden jälkeen ollut takkuinen parisuhde ja varsinkin seksi hiertää.

Miehellä on kauhea libido, hän haluaisi koko ajan seksiä. Alkuun se menetteli, mutta aika pian alkoi ärsyttää ettei edes suihkussa tai saunassa voinut käydä ilman panoa. Joka ilta oli pakko antaa, kun muuten mies olisi näyttänyt pitkää naamaa.

Seksi on ollut alusta asti myös huonoa. Mies ei mielestäni osaa tyydyttää. Ei halunnut, ainakaan aluksi. Mun piti jotenkin ansaita oma orgasmini ja olin outo kun en saanut yhdytäorgasmia. Meidän seksi oli pääasiassa mihen tarpeiden tyydytystä ja mua se alkoi tökkiä tosi pahasti.

Nyt on mennyt 3 vuotta silleen, ettei tee mieli yhtään. Haaveilen muista miehistä aina joskus, mutta omaani en halua. Yritin tänään saada asiaan korjausta puhumalla miehen kanssa. Yritin sanoa sille, että homma täytyy aloittaa jostain muusta kuin housujen nilkkaan vetämisestä ja olla jotain muuta kuin pikapanot.

Mies alkoi väittämään, että olen passiivinen enkä tykkää seksistä, joten vika on mun, ei hänen. Kerroin, että mulla on enennen häntä ollut oikein tyydyttävä ja hyvä seksielämä monen miehen kanssa. Tästäpä hän loukkaantui ja juttu kääntyikin niin, että meillä ei sekstailla ennen kuin mä annan hänelle ekan kerran oikein kunnon hyvää seksiä.

Tämän jälkeen ei olla juteltu. Miten tästä pitäis edetä? Lapsi tietty estää päivisin paljon, en osaa rentoutua ja alkaa sekstaamaan, jos se on paikalla. Ei me saada niin pitkää rauhaa, että ehtisin siinä ajassa saada itse. Kahdestaan miehen kanssa me ei olla juuri koskaan. En halua olla ja vältän tilanteita viimeiseen asti. Viikko sitten oltiin ja yriitn oikein kertoa miehelle, että nyt mäkin haluan ja haluan hänet sisään sen jälkeen kun on hyväillyt mut orgasmiin. Juttu päättyi siihen, että mä otin siltä suihin eikä sitten enää tehnyt itellä mieli :(

Tää on kyllä maailman tutuin vika. Te ette osaa keskustella ja kommunikoida. Keskustelu vei pattitilanteeseen. Molemmat haluu. En tiedä miten miehesi toimii, mutta mitäs jos kirjoitat sille kirjeen ja pyydät että se kirjottaa takasin.
On myös selvää että 4-vuotias lapsi ajaa siihen tilanteeseen, että sopivia hetkiä on paljon vähemmän kun mitä dinkseillä.