F
farkkupeppu
Vieras
Siis sitä pano-kaveri juttua,meillä ollu muutama yö yhessä ja siis nyt menneenä viikonloppuna sivuttiin asiaa ja mies heitti et pitäskö joskus viikolla koittaa,ajatuksena siis se et ollaan selvinpäin vaikka kyllä me nyt la oltiin ihan järjissämme ja sunnuntaina sit kans oltiin.Mutta kun ei sovittu mitään eikä mulla ole sen numeroa tai no on tavallaan mutta se ei oo sitä antanu joten en kai voi soittaa ja sanoa et otin selvää sun numerosta.
Mutta enhän mä voi sille soittaa tai tekstata kun en sit tiedä miten suhtautuu.Ei tullu tänää ees vastaan,asuu tossa lähellä et kotona kyllä oli,olisin muuten käyny juttelemassa jos olisi tullu kadulla vastaan ja ehkä uskaltanu kysyy asiaa.
Täytyy kai uhrautua ja lähteä taas tulevana lauantaina ulos et jos tulis baarissa vastaan,tuolla kyseisessä paikassa se aina on jos on liikenteessä et sit viimestään vois kysyä...
Miten tää ees toimii?! mä en halua harraastaa yhen yön juttuja mut tätähän ei sit voi sellaseksi kutsua ja voiko muutenkaan kun ollaan oltu yhessä useempi kerta.Ja minä kun olen ollut siihen vähä
jo monta vuotta välillä kyllä unohtaen kun olen ollut suhteessa. Pitikö nyt sit tulla vuosien jälkeen taas vastaan ja saada mut sekasin ja kun ei siitä koskaan mitään tule. kun toinen ei halua suhdetta eikä lapsia tähän maailmaan.Toisin kuin minä.
Mutta enhän mä voi sille soittaa tai tekstata kun en sit tiedä miten suhtautuu.Ei tullu tänää ees vastaan,asuu tossa lähellä et kotona kyllä oli,olisin muuten käyny juttelemassa jos olisi tullu kadulla vastaan ja ehkä uskaltanu kysyy asiaa.
Täytyy kai uhrautua ja lähteä taas tulevana lauantaina ulos et jos tulis baarissa vastaan,tuolla kyseisessä paikassa se aina on jos on liikenteessä et sit viimestään vois kysyä...
Miten tää ees toimii?! mä en halua harraastaa yhen yön juttuja mut tätähän ei sit voi sellaseksi kutsua ja voiko muutenkaan kun ollaan oltu yhessä useempi kerta.Ja minä kun olen ollut siihen vähä