Ei musta ole siihen! En mä uskalla kysyä tai ehdottaa vaikka sitä asiaa vähän sivuttiinkin(lukekoon ken jaksaa mun juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja farkkupeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

farkkupeppu

Vieras
Siis sitä pano-kaveri juttua,meillä ollu muutama yö yhessä ja siis nyt menneenä viikonloppuna sivuttiin asiaa ja mies heitti et pitäskö joskus viikolla koittaa,ajatuksena siis se et ollaan selvinpäin vaikka kyllä me nyt la oltiin ihan järjissämme ja sunnuntaina sit kans oltiin.Mutta kun ei sovittu mitään eikä mulla ole sen numeroa tai no on tavallaan mutta se ei oo sitä antanu joten en kai voi soittaa ja sanoa et otin selvää sun numerosta.
Mutta enhän mä voi sille soittaa tai tekstata kun en sit tiedä miten suhtautuu.Ei tullu tänää ees vastaan,asuu tossa lähellä et kotona kyllä oli,olisin muuten käyny juttelemassa jos olisi tullu kadulla vastaan ja ehkä uskaltanu kysyy asiaa.
Täytyy kai uhrautua ja lähteä taas tulevana lauantaina ulos et jos tulis baarissa vastaan,tuolla kyseisessä paikassa se aina on jos on liikenteessä et sit viimestään vois kysyä...

Miten tää ees toimii?! mä en halua harraastaa yhen yön juttuja mut tätähän ei sit voi sellaseksi kutsua ja voiko muutenkaan kun ollaan oltu yhessä useempi kerta.Ja minä kun olen ollut siihen vähä :p jo monta vuotta välillä kyllä unohtaen kun olen ollut suhteessa. Pitikö nyt sit tulla vuosien jälkeen taas vastaan ja saada mut sekasin ja kun ei siitä koskaan mitään tule. kun toinen ei halua suhdetta eikä lapsia tähän maailmaan.Toisin kuin minä.

nohda moinen mies. Siinä voi käydä niin että sinä rakastut ja haluat alkaa seurustella vakituisesti hänen kanssaan, mutta hän haluaa vain olla vapaa ja n*iskennella missä huvittaa. Särjet vaan sydämesi. Tuo nimittäin kuulostaa juuri siltä että niin tuossa tulee käymään.

[QUOTE="sande";25411307]nohda moinen mies. Siinä voi käydä niin että sinä rakastut ja haluat alkaa seurustella vakituisesti hänen kanssaan, mutta hän haluaa vain olla vapaa ja n*iskennella missä huvittaa. Särjet vaan sydämesi. Tuo nimittäin kuulostaa juuri siltä että niin tuossa tulee käymään.[/QUOTE]

Niinpä:( mutta sen tiedän et jos tulee vastaan yöelämässä niin kyllä mä lähen sen mukaan jos sellanen tilanne tulee.Tää on toisaalta ihan kauheeta mut toisaalta mä haluaisin koittaa.En todellakaan halua särkeä sydäntäni,se on rikki vielä exän jäljiltäkin! Mutta kun mä tiedän et jos olen ottanut ja nään sen ni kyllä siinä ei järki kulje niin kuin pitäs.Toisaalta iteppä soppani keitän ja kärsin seuraukset.

Tekstisi perusteella voi sanoa lähes varmasti, että tulee käymään huonosti.

Mutta asiaan. Fuck buddyksi harvoin ketään kysytään erikseen, siinä vaan käy niin. Naitte, tapaatte ja naitte taas. se siitä.

[QUOTE="vieras";25411457]Tekstisi perusteella voi sanoa lähes varmasti, että tulee käymään huonosti.

Mutta asiaan. Fuck buddyksi harvoin ketään kysytään erikseen, siinä vaan käy niin. Naitte, tapaatte ja naitte taas. se siitä.[/QUOTE]

Niin varmasti käykin...mutta kun ei ole itsekuria.ja jos se tulee seuraan niin siinä mä olen enkä pois lähde.

No noin me ollaan kyllä tavaallan tehtykin paitsi et sen lisäksi ollaan juteltu aivan älyttömästi kaikesta.En mä tiiä mitä tää on! Olin vuosia pois ja ei koko tyyppi ollu mielessäkään mutta kun pakosta piti tulla takas tänne ja törmäsin siihen ni heti lähin sen kanssa ja nyt tätä on jatkunut jo kuukausia niin et ollaan yöllä törmätty,ei nyt ihan joka kerta olla samaan osoitteeseen lähetty.
Paras olis unohtaa koko juttu!:(

Niin varmasti käykin...mutta kun ei ole itsekuria.ja jos se tulee seuraan niin siinä mä olen enkä pois lähde.

No noin me ollaan kyllä tavaallan tehtykin paitsi et sen lisäksi ollaan juteltu aivan älyttömästi kaikesta.En mä tiiä mitä tää on! Olin vuosia pois ja ei koko tyyppi ollu mielessäkään mutta kun pakosta piti tulla takas tänne ja törmäsin siihen ni heti lähin sen kanssa ja nyt tätä on jatkunut jo kuukausia niin et ollaan yöllä törmätty,ei nyt ihan joka kerta olla samaan osoitteeseen lähetty.
Paras olis unohtaa koko juttu!:(

Itse olin nuorempana vastaavanlaisessa tilanteessa, ja pakko myöntää, että nyt näin perheellisenä kun törmäsin tuohon tyyppiiin ihan ohimennen, sai vieläkin sydämen jättämään lyönnin välistä.. Mutta siinä kaikki, oma rakas mies on paras:)

Silloin aikanaan meidän juttu oikeastaan vain kuihtui kasaan. Vietettiin yhteisiä öitä silloin tällöin, välillä useamminkin, olin hurjan ihastunut, mutta tyyppi ei kaivannut muuta kuin seksiä. Otin minkä sain. Jossain vaiheessa sitten tapasin jonkun, joka halusi muutakin, ja siihen jäi meidän yhteiset yöt.

[QUOTE="vieras";25411551]Itse olin nuorempana vastaavanlaisessa tilanteessa, ja pakko myöntää, että nyt näin perheellisenä kun törmäsin tuohon tyyppiiin ihan ohimennen, sai vieläkin sydämen jättämään lyönnin välistä.. Mutta siinä kaikki, oma rakas mies on paras:)

Silloin aikanaan meidän juttu oikeastaan vain kuihtui kasaan. Vietettiin yhteisiä öitä silloin tällöin, välillä useamminkin, olin hurjan ihastunut, mutta tyyppi ei kaivannut muuta kuin seksiä. Otin minkä sain. Jossain vaiheessa sitten tapasin jonkun, joka halusi muutakin, ja siihen jäi meidän yhteiset yöt.[/QUOTE]

Mä olen tiennyt tyypin reilu 10 vuotta ja sen elämä oli tollasta jo sillon,omien sanojensa mukaan on tässä välissä seurustellut muutaman vuoden mut nyt taas ollu sinkku vuosia.Tuskin se muuttuu miksikään. Ehkä mä kaipaan vaan läheisyyttä kun se oma mies on nykysin ex ja mä niin kaipaan miehen syliä.
Tää pitää mua sylissä ja silittelee ja halailee.Silti tiedän et ei tuu mitään,on kertonut ihan avoimesti et ei halua suhdetta ja lapsia,sillä on ikääkin mua 10v enemmän. En mä itekään mikään nuori silleen enää ole,et kyllä mulla piti perhe jo olla tulossa mutta se juna meni kun toinen tuli ja vei miehen tai mies otti naisen,en tiedä miten päin.Taidan vaan sotkea asiani enemmän.Ääh ,onneks tässä nyt on muutto mielessä muutenkin,toiselle paikkakunnalle mutta kyllä mä siihen siltikin tulen törmäämään mutta ehkä vähemmässä määrin.

Yhteistyössä