(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 34v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
työnnän montaa sormea sinun kosteaseen pilluun ja nussin sinut kädelläni, nuolen samalla sinut ja kuulen kuinka ääntelet ja kiemurtelet…iniset anna lisää..lisää…jos hän herää niin anna kirja hänellä mutta ollaan hyvin hiljaa sängyssä ettei hän vaan herää…

Niin nautimme toisistamme ja kerrotaan että ovat aikuisten leikkejä…olen niin äärettömän kiimainen ja sanon sinulle tule päälleni ja ota minut…nouset ylös ja tulet hajareisin päälleni istumaan. Ohjaan kaluni sinun pilluun ja tulet alas hitaasti.. huohotat kun tunnet kuinka kaluni täyttää pillusi ja voihkit sanoen ihanaa saada vieraan miehen kalua…mmmm

huomaan kuinka nautit kun istut päälleni, aloita ratsastaa kovemmin ja minä hieron ja puristan sinun kauniita rintojasi..tuntuu niin hyvältä...nojaat minuun niin että voin suudella rintojasi joka keinuu niin ihanasti tahdissa.. kuiskaan sinulle haluatko ottaa minut?
Niin, näin hän ei todellakaan huomaa kun istut päälleni.

hieron alapäätäni sinun kaluasi vasten keinuen, samalla suutelet ja hierot rintojani olemme alastomina tosi lähekkäin, jotenkin jännittävää kun likka autuaan tietämättömänä köllöttelee vieressä

otan otteen sinun lantiosta ja keinutan sinut kovemmin, suutelen kiimaisesti sinun rintoja ja sinä liikutat lantiosi nopeammin ja nopeammin…huohotat...tuntuu taivaallisen ihanalta tuntea sinun vartaloa minun vasten..tunnen kuinka sinun pillusi sykkii ja kysyn haluatko että otan sinut nyt?
Se on erittäin jännittävää kun toinen nukkuu siellä vieressä että koskaa herää.

Naidaan kunnolla ja huohotat haluan sinua, haluan sinua, ota minut täytä minut. Kovemmin ratsastat päälleni ja liikutan lantiosi, kaluni liukuu syvälle sisään ja tunnen kuinka pillusi supistelee voimakkaasti…voihkit että et kestä kohta…ota minut…ota minut huohotat täytä pilluni…ihanaa vieraan miehen kalua…ja minä nussin sinut kuin villi ja tunnen kuinka sinä räjähdät, painat lantiosi tosi tiukasti minuun ja huudat aaaaaaaaaahhhhhhh….samaan aikaan laukean itse ja täytän pillusi spermalla ja kaikki menee syvälle sisään…

Huomaan kuinka hän siellä leikkii iloisena ja touhuaa omiaan

vaimo soitti äsken ja kyseli miten aamupäiväni on ollut…ilmoitti että on kohta tulossa. Kunpa vaan hän tietäisi…Täällä istun vaan stringit jalassa ja kaluni ei edes pysyy sisällä ja on pakko koskettaa sitä…

Minkälainen olo sinulla nyt on sitten? Vau..mitäs jos noseteln sitä mekkosi...ja näytät kosteaa pillusi...

Minun on kohta mentävä. Kiitos sinulle tästä ihanasta hetkestä, oli niin ihanaa ja mielessäni olet. Iloista viikonloppua.

Kuulostaa tosi mukavalta olla rannalla ja tyttö varmasti oli iloinen siitä, ihan varmasti. Siinä olisi ollut ihanaa olla sinun lähellä kun kuuma aurinko paistaa ja tuntea sinun kuuma ihosi…

Yhteistyössä