K
Keittiönoita
Vieras
Tuli tuosta keittiöremppaketjusta mieleeni.... meillä kävi tänään se kylppäreiden kuntotarkastaja ja rauhassa saan olla vielä pari vuotta. Tuli siinä juttua ja tää mies ihmetteli, kun sanoin, että saunaa on käytetty viimeksi noin 5 vuotta sitten. Kerroinkin, että mulla olisi haaveena purkaa koko sauna sitten, kun teen keittiörempan ja laajentaa siis keittiöni sinne saunaan asti. Tää tyyppi nauroi ja sanoi, että ihan hyvä idea, mutta nykyään sauna on aika ehdoton rivitaloasunnoissa ja asunnon arvo laskee, jos niin teen. Samaa olen miettinyt monesti itsekin
MUTTA.... jos mä sitten parin vuoden päästä päätän, että en pistäkään tätä myyntiin vaan jään tähän yksin asumaan, niin sitten asun tässä siihen asti, kun mut kärrätään joko vanhainkotiin tai hautausmaalle. Eikö sen jälkeen ole oikeastaan aika yhdentekevää, onko tässä aunnossa saunaa vai ei? Kloonit joutuvat myymään tämän halvemmalla, mutta onko sillä mitään väliä?
MUTTA.... jos mä sitten parin vuoden päästä päätän, että en pistäkään tätä myyntiin vaan jään tähän yksin asumaan, niin sitten asun tässä siihen asti, kun mut kärrätään joko vanhainkotiin tai hautausmaalle. Eikö sen jälkeen ole oikeastaan aika yhdentekevää, onko tässä aunnossa saunaa vai ei? Kloonit joutuvat myymään tämän halvemmalla, mutta onko sillä mitään väliä?