Alkuperäinen kirjoittaja häiriintynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja häriintynyt:
Minä nypin lapsena itikoilta jalkoja yksi kerrallaan, koska ne satuttivat minua ja siksi minä heitä. Tämä vaihe kesti yhden kesän ja olin kutakuinkin tämän tapauksen lapsien ikäinen, tai ehkä vuoden nuorempi.
Ensimmäisellä luokalla ollessamme teimme kuolleille eläimille ruumiinavauksia kaverini kanssa. Sekin oli välillä aika hurjan näköistä touhua. Kaverini oli rohkeampi ruumiinavauksissa ja saatto podottaa kuolleen eläimen päälle jopa ison kiven, jotta eläimen iho menisi rikki (sitä minä en pystynyt katsomaan).
Yäk. Mee hoitoon.
Tiedätkö mitä?

Seitsemännellä luokalla meidät jopa pakotettiin koulun biologian tunnilla ruumiinavauksiin. Oli kaloja ja nisäkkäiden ruumiinosia

Ehkä koko opetustoimen pitäisi mennä hoitoon?
Ne eläimet oli varmaan valmiiksi kuolleita, kun avasitte ne? Oletan myös, ettei niitä oltu tapettu kiduttamalla vaan esimerkiksi kloroformilla? Eli puhut vähän eri asiasta kun siitä, että lapsi kiduttaa eläintä, koska on henkisesti häiriintynyt.
Sun logiikkasi mukaanhan lääkäreitten vasta pitääkin olla täyspimpoja. He kun ovat olleet mukana jopa ihmisten ruumiinavauksissa.