V
vieras
Vieras
Kaksi vuotta sitten tapasin mieheni ja alle kuukauden seurustelun jälkeen tulin raskaaksi, kun pillerit petti. Olin juuri eronnut väkivaltaisesta miehestä, lapset olivat pieniä ja uutta miestä en kunnolla edes tuntenut. Ensimmäinen viikko positiivisen testin jälkeen meni pilvissä leijuen, olin onnellinen. Sitte iski paniikki, mitä jos eroamme, kuinka jaksaisin yksin. Soitin lääkäriin, joka heti ohjasi minut polille. Muutaman tunnin aikana päätin että teen abortin, kävin polilla ja sain lääkkeet, jolla abortti alkoi :´( Jos olisin saanut nähdä ultaran, saanut edes vuorokauden miettimisaikaa en olisi koskaan tehnyt aborttia.
Kun menin sairaalaan seuraavana päivänä itkin ja tärisin... Abortin jälkeen alkoi kohtutulehdusten ja kaavintojen putki, joka kesti melkein vuoden
Mä kadun tuota päätöstä joka päivä, varmaan koko loppu elämäni. Luulen, että moni päättäisi pitää lapsen, jos saisi nähdä ultran ja sen jälkeen voisi olla vuorokausi miettimisaikaa ennen pillereiden ottoa.
Mä en kaipaa haukkuja, enä toisaalta sääliäkään. Rankaisen itseäni ihan tarpeeksi. Halusin vain kertoa jollekin, kun ei ole oikein ketään jolle kertoa :/
Kun menin sairaalaan seuraavana päivänä itkin ja tärisin... Abortin jälkeen alkoi kohtutulehdusten ja kaavintojen putki, joka kesti melkein vuoden
Mä kadun tuota päätöstä joka päivä, varmaan koko loppu elämäni. Luulen, että moni päättäisi pitää lapsen, jos saisi nähdä ultran ja sen jälkeen voisi olla vuorokausi miettimisaikaa ennen pillereiden ottoa.
Mä en kaipaa haukkuja, enä toisaalta sääliäkään. Rankaisen itseäni ihan tarpeeksi. Halusin vain kertoa jollekin, kun ei ole oikein ketään jolle kertoa :/