Emme ole seurustelleetkaan!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei jos kolmessa vuodessa ei olla puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta, yhteenmuutosta tai ylipäätänsä mistään sitoutumisesta niin mies ei ole tosissaan. Ihmettelen naisia jotka jaksavat olla vierellä kyseenalaistamatta, kysymättä yhtään mitään, täytyy olla hemmetin kärsivällinen.

Minusta kanssa tuntuu oudolta että normaaleja asioita ei ole keskusteltu. Ilmiselvästi olet pelännyt tehdä ikäviä kysymyksiä. Pelkäämpä jopa että kun mies ottaa seuraavan kerran sinuun yhteyttä annat anteeksi ja päästät taas yöpymään muutaman yön. Tekeekö mies kentie matkatyötä, joten tälläinen lisänainen vieraalla paikkakunnalla ikävä kyllä tulee halvemmaksi kuin yöpaikasta maksaminen. Minä taas luin ekaviestistäsi että suhteenne suuria solmuja oli että mies oli huonosti kohdellut sinua sanallisesti, ei vastannut viitsinyt vastailla puhelimeen ym. jo nuo piirteet kertovat että ihminen ei ole tosiaankaan tosissaan kanssasi. Tyyyppi voi olla hyvinkin laskelmallinen. Ajaa hienolla autolla ja ajeluttaa sinua vain silloin kun naru alkaa kiristämään ja sinä pääset maalaismaiseman näyttämölle. Hieno mies vieraalta paikkakunnalta.. vaikka itkettääkin nyt niin älä enää kuuntele tuon miehen etkä muidenkaan kauniita sanoja. Mies oikeasti rakastaessaan tekee eikä vain puhu rakkaudentekoja. Voi kuulostaa tylyltä, mutta kun muutat käyttäytymistäsi, muutkin alkavat kunnioittamaan.Mieheltä voi vaikka ekailtana tiedustella minkä lainen on. Minä ainakin kysyin heti ekailtana mieheltäni että kun itse olen tämmöinen seurusteluun taipuva ja jos kemiat kohtaa niin olisi ihana löytää samanlainen. Mies vastasi siihen heti että eikköhän se tässä parin viikon sisään selviä miten meille käy. Totuus se on tontullekin parasta vaikka joulupukin joskus tapaisikin.Joulupukkimies= sille pitää olla aina kiltti että tulee paikalle..Älä siis vastaa kyseiselle pukille kun/ jos ottaa yhteyttä.

Onpa hieno mies Kristalla, naisia pyörittävä luuseri joka sitten ihastui Kristaan kun Krista ei ollutkaan niin helposti kusetettavissa vaan hänessä on "haastetta"! Yök.

Mitä enemmän luen näitä viestejä, sitä enemmän alkaa tuntua ettet sinä Pettynyt ole tehnyt mitään väärin, paitsi vähän särähtää se kun ekassa viestissäsi kirjoitit että 3 vuotta on mennyt ihan hukkaan. Kai sulla on muutakin elämässä meneillään kuin vaan miesasiat?

Älä kuuntele noita jotka sanovat, että täytyy pitää miestä varpaillaan tai muuten se alkaa pitää itsestäänselvyytenä jne. Ei helvetti, kuka terve aikuinen jaksaa tuollaisia leikkejä? Kelle terveelle miehelle välähtää mieleen että "tuo nainen on nyt näköjään kiintynyt minuun, joten eihän siinä olekaan enää mielenkiintoa, voinkin alkaa kusettamaan ja pettämään sitä"? Kyllä ne on todella alhaisia apinoita joiden aivot tuollaisia ajattelee.

No, enpä nyt usko, että Kristalla oli tarkoitus retostella erinomaisuudellaan.

Pointti nyt vaan on se, että silloin kun rakastuu niin rakastuu, piste. Mitäs sille ulkopuoliset voi tehdä?

Pettyneelle: exäsi kohteli sinua erittäin huonosti, siitä ei sopisi kenenkään väitellä. Mutta ketä hyödyttää sitten se pohdinta, kuka on syyllinen ja kuka syytön? Sinua ap se hyödyttää kaikkein vähiten. Kuten edellä mainitsin tuosta katkeruudesta, teet sillä hallaa vain itsellesi, kusipää-exäsi ei välitä tätä nykyä mitä ajattelet, muista se. Hän hekumoi onnessaan sillä aikaa kun sinä kärsit! Eli yritä päästä eteenpäin elämässäsi niin pian kuin mahdollista! Ja niinkuin miez kirjoitti, kai sulla on muutakin elämässä kuin miesasiat?

Miez ja nainen olette molemmat oikeassa monissa asioissa. Totta kai elämässäni on paljon muutakin tapahtunut tämän 3vuoden aika, harmittaa vain että toisen puolen tavoite on ollut vain saada loukata minua. Olet nainen ihan oikeassa siinä, että hän hekumoi ja on onnellinen siitä kun minulla on paha mieli. Ehkäpä elämä tästä jotenkin järjestyy ja pääsen käyttämään energiani muihinkin asioihin kuin murehtimiseen. Voi olla, että joku pettää joskus hänetkin. Ihminen joka ei kykene puhumaan asioita avoimesti ja suoraan, tuskin on koskaan kypsä myöskään rehelliseen ja avoimeen suhteeseen. Olen myös Miez sinun kanssa samaa mieltä näistä juupas, joopas, eipäs leikeistä, ei kukaan aikuinen ihminen niitä jaksa. Elämä ei ole leikkiä, eikä toinen ihminen ole leikkikalu.

Onpa hieno mies Kristalla, naisia pyörittävä luuseri joka sitten ihastui "Kristaan kun Krista ei ollutkaan niin helposti kusetettavissa vaan hänessä on "haastetta"! Yök. "

En todellakaan retostele, asia vaan menee niin, että ei aina rakastuta ja jos ei olla rakastuneita niin pidetään montaa naista kerrallaan ketä tapaillaan. Ei se haaste tai pelaaminen ole se asia vaan se, että pitää alusta alkaen tehdä selväksi mitä haluaa, jos haluaa lapsia niin se pitää sanoa eikä sopeutua siihen mitä toinen tahtoo.
Mieheni ei kusettanut ketään ennen minua vaan teki selväksi ettei sitoudu ja tapailee muitakin naisia. Naiset suostuivat siihen, koska pelkäsivät menettämistä ja kun he suostuivat saattoi mies tehdä ihan mitä vaan. Tuskin mieheni minuun rakastui siksi, että minuassa oli haastetta vaan siksi, että kolahti. Jos minä olisin antanut miehen mennä samalla lailla kuin nämä muut niin luuletko, että olisimme koskaan muuttaneet yhteen??? Nämä kaksi naista joita mieheni tapaili aikaisemmin olisi molemmat tahtoneet mennä hänen kanssaan naimisiin ja tehdä lapsia. Miksi he eivät sanoneet asiaa ja tehnyt selväksi, että jos tapailet minua et tapaile muita. Tarkoitan siis sitä, että itseä ei saa antaa kohdella huonosti vaikka kuinka paljon rakastaisi. Ei ne puheet vaan ne teot.
Mieshän oli sanonut alkuperäiselle ettei aio hankkia lapsia tai mennä naimisiin ts. tyttö ei ole se oikea. Juuri tällä tarkoitin, että kyllä asioista voi kysyä ja alkuperäinen kun ei kysynyt, kun ehkä pelkäsi saavansa ei toivotun vastauksen.

Krista hyvä, etkö sinä tajua sitä että ei kaikki miehet halua mennä naimisiin eikä halua hankkia kersoja, vaikka olisi kuinka rakastunut. Nyt vaan ap:n exälle on ilmeisesti käynyt ohrasesti, uusi on pamahtanut jo paksuksi. Onhan sitä sitten pakko ruveta haluamaan kersoja kun muija on jo tiineenä. Äläkä ala Krisu muuttamaan kirjoitteluas. Itsehän annoit selvästi sen kuvan, että sinä kun polkaset jalkaa niin ukolla on kusi housussa ja ei voi muuta kuin myötäillä noin väkevää muoria. Minä kartan niin kuin ruttoa sinunlaista pirttihirmua.Ja jos en ihan väärin muista niin ap on muistaakseni liki 4-kymppinen eikä siis mikään tyttö.

"Olet nainen ihan oikeassa siinä, että hän hekumoi ja on onnellinen siitä kun minulla on paha mieli."

No, en nyt ihan tarkoittanut sitäkään, että hän sinun huonosta olostasi olisi onnellinen, hän ei vaan yksinkertaisesti välitä. Silloin kun rakastutaan, niin se ulkomaailma hämärtyy ja toisten murheet ei vaakakupissa paljoa paina.

Exäsi on näitä "omaan napaan tuijottajia". Ehkä hänkin joutuu joskus pettymään rakkaudessa, mutta ei kai sellaistakaan hyödytä toivoa, mitä se auttaisi sinuakaan, Pettynyt?

En todellakaan toivo hänelle mitään pahaa, päinvastoin. Minä olen aika varma siitä asiasta, että hän on nyt onnellinen kun minulla on paha mieli. Mutta suotakoon se hänelle.

Olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että mies nauttii nyt ja hykertelee innoissaan kun on saanut loukattua toista. Ei varmaan olis tehnyt noin, jos loukkaaminen ja pahanmielen tuominen ei olisi olleet tavoitteena.

Tuskin loukkaaminen oli miehen tavoite. Mies vain sortui tapailemaan kilttiä ja mukautuvaa tyttöä, joka mukautui kaikkeen mitä mies halusi. Tuskin mies oli tarkoittanut, että rakastuu.

Aika tutun tuntuista oli Pettyneen teksti. Sain kokea saman jutun,mutta me oltiin yhdessä 6 vuotta. Ei asuttu yhdessä,mutta joka päviä oltiin kimpassa. Sit vain yks kaks, minulle ei enää aikaa oikein riittänyt (kun oli kiire uuden luokse).Kusipää ei millään tajunnut kun haukuin hänet. Syyllisti vain minua ja sanoi, että en ole mitään pahaa tarkoittanut ja että tollasta solvaamista en kuuntele. Vituttaa vieläkin,ei sille voi mitään. Uutta en ole löytänyt enkä uskalla kovin helpolla uuteen suhteeseen alkaakaan.Niin moni on tässäkin ketjussa kirjoittanut että on tullut petetyksi. Taitaa olla kaikki äijät samaa sontaa.

Nainen 48:

"Alkuperäinen, miehille pitää näyttää taivaan merkit. Muuten heidän mielenkiinto loppu alkuunsa. Tietysti toisenlaisiakin miehiä on, mutta yleensä kuitenkin miehiin tehoaa naisen tietynlainen itsepäisyys ja se, ettei roiku miehessä."

En kyllä suosittele suosittele aikuiseen mieheen tuota tapaa, siinä voi jäädä hyvin helposti yksin ihmettelemään.

Vitun tolloja kaikki! Yhteen, siis suurimpaan kysymysmerkkiin en saanut vastausta: MIKÄ MINUSTA TEKEE KATKERAN?

Tsemppiä ja tsemppiä, voi kristus! Vinkukaa te katkerat jätetyt ja petetyt täällä, minä pidän hauskaa miesten kanssa, joilta en vaadi mitään muuta kun hyvää seksiä ja hauskanpitoa.

Pettynyt: Lopeta jo toi katkera itkeminen ja vatvominen sekä säälinkeruu täällä. Lähde vaikka baariin tuulettumaan ja etsimään uusi uhri itsellesi, jota sitten voit täällä panetella taas kun hän häipyy luotasi.

En ole kerännyt sääliä. Aluksi oli asiallisia ihmisiä vastaamassa, sitten mukaan tulee aina roskaa jotka katkeruuksissaan eivät voi hyväksyä ihmisiä. mikke72 ja vakiopanotar vaikuttaa samalta henkilöltä, ei kahta noin katkeraa voi ollakaan. Kirjoitan tänne jos haluan, en kysy siihen lupaa. Näitä kirjoituksia EI OLE PAKKO LUKEA!

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kuinka vanha olet, "Vakipanotar". Jotenkin kun kuulostais aika keskenkasvuiselta nuo sinun juttusi. Oli mustakin parikymppisenä kiva vaan pitää hauskaa miesten kanssa mutta ei sitä enää jaksais. Pitemmän päälle on mukava tutustua ihmisiin myös pintaa syvemmältä.
En minä ainakaan tunnustaudu katkeraksi. Eikä minua ole koskaan jätettykään. petetty on kerran, jonka jälkeen minä jätin. Nyt minulla on ihana mies, jolta saan hyvää seksiä, jonka kanssa minulla on hauskaa ja jolta ei tarvitse vaatia mitään kun haluamme molemmat samoja asioita. Ehkä sinäkin joskus ymmärrät tai sitten jatkat hamaan hautaan asti tuota vakipanemista...

Aloittaja, jatka elämääsi ja opi näistä asioista.
Seuraava mies joka sattuu kohdalle niin kysy mikä suhde on. Varmastikaan kukaan mies ei pääse sinulle enää jatkossa sanomaan ettette ole mukamas seurustelleet kolmen vuoden jälkeen. Tuollaiset asiat kannattaa varmistaa ihan suullisesti sillä miehet ajattelevat eri lailla kuin naiset.
Älä myöskään anna kohdella itseäsi huonosti jos mies häviää muutamaksi päiväksi eikä vastaa puhelimeen niin silloin voi ihan hyvin kysyä, että mitä seurustelua tämä tälläinen on.
Kaikkea hyvää jatkossa!

Hei!
Tunnistan teksteistäsi aika pitkälle itseni. Olin myös edellisessä suhteessani kuten sinä, olin aina paikalla, aina valmis vastaamaan puheluihin tai siihen että toinen tuli kun halusi... eli olin liian kiltti. Silloin kuvittelin että kun toimin niin toinen tajuaa kuinka paljon häntä rakastan ja antaa arvoa rakkaudelleni. Mutta asiahan on niin, että ihmiset kohtelevat sinua niin kuin annat heidän kohdella sinua, en tarkoita tällä mitään pahaa, sillä ymmärrän sinua ja kiltteyttäsi, koska olin itse samanlainen. Ja kun sanoit ettet voi ajatella olevasi enää koskaan kenenkään miehen kanssa, se todellakin tuntuu siltä. Mutta aika muuttaa kaiken, usko pois. Toivon vaan ettei sinulta kulu paria vuotta asian pähkäilyyn niin kuin minulta aikoinaan, sillä se on tavallaan vallan antamista tälle miehelle, että miettii ja pähkäilee miljoonia miksi-kysymyksiä päässään, sillä siitä voit olla varma etteivät tämänkaltaiset miehet mieti meidänlaisiamme naisia eron jälkeen enää hetkeäkään. Usko minua se kaikki helpottaa ajan kanssa, vaikka onkin niin kulunut lause. Ja toivon todella ettet tuhlaa vuosia tämän miehen ajatteluun, sillä eivät ne kaikki miehet ole sellaisia. Minäkin olin aika kyyninen tapahtuneen jälkeen, mutta jatkoin elämääni, en etsinyt uutta seuraa(olen aina viihtynyt hyvin yksinkin), meni vuosia ja sitten kerran miespuolinen ystäväni tuli käymään kaverinsa kanssa, ja SIINÄ se oli. Nyt olemme olleet liki seitsemän vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta. Ja suhteemme toimii hienosti. Eli älä anna tapahtuneen katkeroittaa sinua, tai tuhlaa aikaasi liikaa hänen ajattelemiseen, sillä hän ei sitä ansaitse, eikä edes välitä. Kaikkea hyvää sulle jatkossa.

"Ja hänelle kun uskollisuus ja rehellisyys oli kaikki kaikessa, eikä koskaan voisi mennä sänkyyn yhden yön tuttavuuden kanssa."

Öh, minulle jos joku mies (n.s. "tavallinen" mies, ei siis esim. uskovainen) sanoisi näin, tietäisin heti, että kyseessä on kusettaja.

Kiitos Pikku Myy, olet aivan oikeassa kun kirjoitit, että ei kannata tuhlata aikaa hänen ajattelemiseen, hän ei ole ansainnut sitä. Kiitos Pikku Myy, Doris,miez, nainen ja monet muut, jotka olette vastanneet asiallisesti. Kaikkea hyvää teille elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Paju:
"Ja hänelle kun uskollisuus ja rehellisyys oli kaikki kaikessa, eikä koskaan voisi mennä sänkyyn yhden yön tuttavuuden kanssa."

Öh, minulle jos joku mies (n.s. "tavallinen" mies, ei siis esim. uskovainen) sanoisi näin, tietäisin heti, että kyseessä on kusettaja.

No tuskin se mies nyt on ihan noilla sanoilla asiaansa julistanut, mutta ilmeisesti ilmaissut kuitenkin tuota mieltä olevansa. Minä ainakin tunnen montakin miestä jotka arvostavat uskollisuutta ja rehellisyyttä, itse eivät petä eivätkä siedä sitä toiseltakaan.

Pitää vielä kommentoida sitä kun monien vastaajien viesteissä on idea, että pitäisi päästä yli tapahtuneesta mahdollisimman nopeasti ja olla pian taas valmis etsimään uutta miestä.

Tunteet vaativat aikaa, mutta nykyään monet haluavat kaiken tapahtuvan heti ilman kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä. Pitäisi löytää seuraa heti kun seuraa kaipaa, pitäisi saada suhteessa kaikki heti kun sitä haluaa, pitäisi jättää heti kun siltä tuntuu, pitäisi päästä edellisestä pian yli että voi päästä katselemaan uutta joka on saatava pian...

"No tuskin se mies nyt on ihan noilla sanoilla asiaansa julistanut, mutta ilmeisesti ilmaissut kuitenkin tuota mieltä olevansa".

Haluan kommentoida asiaa vielä sen verran, että juuri noilla sanoilla hän asian sanoi.

Jotkut neuvovat minua lopettamaan jo murehtimisen ja että pitäisi alkaa etsimään uutta miestä. En aio etsimällä etsiä itselleni uutta, en pelkää yksinäisyyttä vaikka ei se mukavaa olekaan. En voi viikossa unohtaa kolmea yhteistä vuotta. Olen varmaan liian vanhanaikainen, en mitenkään kykene hyppäämään suhteesta suhteeseen, enkä pelleilemään toisella ihmisellä. Enkä myöskään kykene uuteen suhteeseen niin kaualle kun "vanhan" kanssa on asiat selvittämättä. En voi luonteelleni mitään, mietin asioita ja kelaan niitä uudelleen ja uudelleen, vaikka tiedän että ei se mitään auta. Kukin taplaa tyylillään ja tämän on minun.