En tarvitse nyt mitään saarnoja tai vittuiluja mutta asiallisia vastauksia kaipaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos olet töihin menossa, niin poistut sieltä välillä. Aivan varmasti keksit jonkun syyn. Sanot vaikka, että menet apteekkiin, niin kuin menetkin, mutta et sano tietenkään mitä hakemaan.

[QUOTE="mirri";25447912]no sitten on vaan mentävä töihin myöhemmin...[/QUOTE]

Näin minä tekisin jos ei esim. ruokiksella pääse apteekkiin. Jotkut apteekit aukeaa kai jo melko aikaisinkin.

Siitä pilleristä saattaa sitten alkaa menkkavuoto, että siihen kannattaa varautua myös.

Jälkiehkäisy - Väestöliitto

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis lopetitte kesken, eikä se edes lauennut sun sisään? Enemmän minä sinuna olisin huolissani taudeista kuin raskaudesta, raskauden riski nyt kuitenkin on ihan minimaalinen jos kerran satut harrastamaan keskeytettyä yhdyntää ilman kumia. Käy hakemassa se pilleri ihan varmuuden vuoksi ja testeissä kannattaa käydä tautien varalta. Oikeasti niiden riski on suurempi kuin raskauden tuollaisessa tilanteessa.

[QUOTE="vieras";25448037]Siis lopetitte kesken, eikä se edes lauennut sun sisään? Enemmän minä sinuna olisin huolissani taudeista kuin raskaudesta, raskauden riski nyt kuitenkin on ihan minimaalinen jos kerran satut harrastamaan keskeytettyä yhdyntää ilman kumia. Käy hakemassa se pilleri ihan varmuuden vuoksi ja testeissä kannattaa käydä tautien varalta. Oikeasti niiden riski on suurempi kuin raskauden tuollaisessa tilanteessa.[/QUOTE]

No heti kun huomasin et ei oo kumia niin stoppasin hommanet ei se lauennu sisälle..en ainakaan huomannu.Mulla on aina ollu kumi enkä harrasta ilman missään tilanteessa! En harrasta ilman kumia keskeytettyä yhdyntää.

Googlasin kaikki lähialueen apteekit..kaikki aukee vasta 8.30 tai 9.00 Ei sellasta pilleriä sais tkosta ?kun kuitenkin samassa rakennuksessa olen töissä...vaikka en mikään hoitsu olekaan et jos työterveyshuollosta sais...onkohan niillä muuten menee sinne 9.00 enneku pääsee jos töistä käy välillä.
Ja eikö ne testit oteta vasta parin viikon jälkeen yhdynnästä...näin nyt ymmärsin ku googlasin.

[QUOTE="mirri";25448191]No heti kun huomasin et ei oo kumia niin stoppasin hommanet ei se lauennu sisälle..en ainakaan huomannu.Mulla on aina ollu kumi enkä harrasta ilman missään tilanteessa! En harrasta ilman kumia keskeytettyä yhdyntää.[/QUOTE]

Teillä varmaan hyvää seksiä, jos et edes tiedä onko miehesi lauennut vai ei. Toivon, että et ole raskaana.

[QUOTE="mirri";25448191]No heti kun huomasin et ei oo kumia niin stoppasin hommanet ei se lauennu sisälle..en ainakaan huomannu.Mulla on aina ollu kumi enkä harrasta ilman missään tilanteessa! En harrasta ilman kumia keskeytettyä yhdyntää.[/QUOTE]

Kumin kanssa harrastettua keskeytyttyä yhdyntää kuitenkin harrastat? Se on varmaan miehestäsikin mukavaa.

No rauhoitu nyt ihan vaan ap, niin haviavan pieni mahdollisuus on etta olisit raskaana. Missa vaiheessa kk kiertosi on? Jos ei ole edes ovulaation paikkeillakaan, ma tuskin edes hakisin mitaan pilleria. Mutta onhan se parempi jos haluaa olla 110% varma ja raskaus olisi katastrofi. Tunnetko tyyppia ollenkaan? Kay tautitesteissa nyt kumminkin. Ja rauhotu hyva nainen :) Olet varmaan aika nuori. Makin panikoin kun 19-v hain jalkiehkaisyn, vaikka oli poikaystava ja kk maara alkaa parin paivan sisalla.

Uusimmat

Yhteistyössä