En ymmärrä mut mitä teitä vaiva?:D että aina pitää olla vain mun kimpussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Ulkonäkö kuulema mulla niin ruma että voi voi, tissitön venakko strippari. Tuntu kun täällä missejä palstailee
Joka toisen mielestä olen horo
Kaikki mitä teen niin teen väärin
Jos pidän hauska niin voi voi
Kaikki mun aloitukset on p.asta ja aina mun pakko bannia saada jokainen se toivo, paitsi kun saan joka päivää mua tänne takas huudetaan
Haukutte mun elämää, ettei kateeks käy, kun tuntu että elän aivan niin huonosti että pakko mulle naura
Nauratte jopa mun firmalle, mikä rättejä mä myyn
Mun x miehelle, että se kuulema oli tossukka ja vaiks mitä
Uus mies on kans joku sinnepäin ja pedofili ja vanha ja ruma ja muutakin

Saako kysyä minkälainen se täydellinen elämää teillä on?

Kun ainakin must tuntu että mulla on sellainen elämää, että ainakin monet halusivat elää noin niin kuin esim mä nyt elään, kun mulla uuden miehen kaa menee kaikki loistavasti, mulla on kaikki mitä haluan eikä rahaa ongelma ja vielä on rakkautta, sekä 2 ihanaa lasta tai anteeksi 4 jo:) kun uudella miehellä on ne 2 ja ne pitää mua niin että olen heijän bestis ja paras

Mä en ole ollut kenenkään kimpussa ,mut saanko kertoa : mun täydellinen elämä on just nyt megasiisti koti, rauhalliset lapset töllöttämässä kakkosen pian alkavia lastenohjelmia, ja ihana tulppaanikimppu keittiönpöydällä.
vielä kun mies palaa töistä, on kaikki tärkee täällä :)

Jos vaikka kohtuun rajoissa kirjoittelisit elämästäsi, voisi se olla siedettävämpää luettavaa. Mutta kun eka sivulla alkaa olla puolet sinun aloituksia, niin ei sitä oikeasti kukaan jaksa.

Tympä.

Se vaivaa suurimmaksi osaksi.

Mä en nyt niin suurta vaivaa jaksa sun puolesta nähdä, mutta sun palstajulkisuudenhimo on kyllä megalomaanisissa mitoissa.

Jos antaisit jonkun kerran olla niin varmasti saisit vähemmän kommentteja niskaasi.

Kannattaisi oikeasti miettiä mitä sä täällä kirjottelet.
Ei tarvitse paljon hakua käyttää ,kun sunkin henkilöllisyys selviää. Täälläkin voi pyöriä vaikka minkälaista sekopäätä.

elàmà ei ole ikinà tàydellistà, mutta aika tasapainoista ja ok silloin kun jokainen aloitukseni ei ala minà ja minà. ja silloin kun omia juttuja ei tartte listata palstalle tyyliin f b.
mutta jotkut tykkàà tulla haukutuiksi, menikò oikein?

Kun ainakin must tuntu että mulla on sellainen elämää, että ainakin monet halusivat elää noin niin kuin esim mä nyt elään, kun mulla uuden miehen kaa menee kaikki loistavasti, mulla on kaikki mitä haluan eikä rahaa ongelma ja vielä on rakkautta, sekä 2 ihanaa lasta tai anteeksi 4 jo:) kun uudella miehellä on ne 2 ja ne pitää mua niin että olen heijän bestis ja paras
Mä en ole ikinä sua täällä haukkunut, mutta tähän on pakko kommentoida. Mä en haluaisi elää sellaista elämää kuin sinä, sillä mulle on tärkeää olla itsenäinen, saada jotain itse aikaan elämässäni ja kyetä elättämään itseni. Olen melkoisen kunnianhimoinen, joten elämä rikkaan miehen kotirouvana ei olisi mun juttu. Lisäksi mä haluan löytää merkityksellisyyttä ja sisältöä elämääni muualta, kuin kulutuksesta. Mun arvot vaan on kaiken kaikkiaan hirveän erilaiset kuin sinulla, mutta se ei tee meistä kummastakaan toista huonompaa ihmistä. Pääasia kuitenkin on, että jokainen on itse onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä.

Kirjoitin tämän vain kertoakseni, miksi moni ei sua kadehdi. Toki niitä kadehtijoitakin riittää ja se kateus kyllä paistaa läpi monesta haukkumaviestistä, joita saat osaksesi. ;) Kaikki ei kuitenkaan arvostele sun elämäntyyliäsi kateuttaan vaan ihan muista syistä.

Mun täydellinen elämä : Ollaan kaikki terveenä, ei sairastella. Kotona on siistiä. Molemmilla on työt joissa viihtyy ja rahaa on sopivasti elämään. Lapsilla on ystäviä ja he ovat onnellisia. Meillä on aikaa myös omille harrastuksille ja ystäville. Ihana tulla illalla saunasta, koko perhe puhtaana sohvalla katsotaan vaikka telkkaria. Se läheisyys. Ja kun katsoo miestä, huomaa hänen varttuneen ja tulleen jo ryppyjä silmäkulmiin, edelleen on komea ja treenaa. Se onni, että mulla on hyvä mies joka huolehtii meistä. Ja mua se rakastaa vuiodesta toiseen ja niin minä sitä. Onni, että olen saannut niin hyvän perheen.

Kaikki ei varmasti jaksa sun raha ja materia juttuja. On monia lapsiperheitä jossa mietitään mihin saa eurot riittämään lapsilisään asti, missä on puutetta monesta. Kellä onni on, se kätkeköön sen.

Ihan oikeestikko se asia on sulle pimennossa? Siis sä et käsitä miksi sulle rutkutetaan täällä? NOH, kannattasko vaikka lukasta muutama(kymmenen) sun alotusta ja miettiä että MIKSIKÄHÄN!!! Missä on todellisuuden taju? Normaalit kotiolot lapsilla? Käsitys rakkaudesta? Ja kun puhutaan koko ajan, että mitä mikäkin maksaa... tajuatko sä Savanna-Milanna, että sua ei vaan yksinkertasesti jaksa ottaa tosissaan ja alkaa ottaa päästä tuo sun valehtelu ja asioiden keksiminen... tai sitten oikeesti sä olet jo säälittävyyden huippu...

Mä en todellakaan halua noin epätasapainoosta elämää. Ja turha väittää, että olen kateellinen. Jos mä olen kateellinen, niin mä voin sen myöntää.

Raha ei tuo onnea, se vain helpottaa elämässä. Mielummin elän vaikka lopun elämääni sossun rahoolla kuin miehen kanssa joka on sairaalloisen mustasukkaanen, kontrolloi tekemisiä, syyttää naista jos tämä tulee raiskatuksi. Saati sitten, että lapseni kutsuus isäkseen muuta kuin sitä omaa isäänsä.

Mulla ei oo mitään sua vastaa, päinvastoin. Ole vaan oma itsesi. :)
Mä en vaan itse ole niin materialisti ja rahanahne että haluisin tollasen elämän.
Mä asun aviomieheni ja kissan ja koiran kanssa 56 neliön kerrostalokaksiossa. Ollaan muuttamassa 72 neliön rivarikolmioon. Odotan meidän ekaa lasta, ollaan terveitä ja onnellisia!
Jos sä oot oikeasti onnellinen ja tyytyväinen elämääs, niin sun ei tarviis miettiä mitä mieltä muut on!

[QUOTE="mie";23264146]Ihan oikeestikko se asia on sulle pimennossa? Siis sä et käsitä miksi sulle rutkutetaan täällä? NOH, kannattasko vaikka lukasta muutama(kymmenen) sun alotusta ja miettiä että MIKSIKÄHÄN!!! Missä on todellisuuden taju? Normaalit kotiolot lapsilla? Käsitys rakkaudesta? Ja kun puhutaan koko ajan, että mitä mikäkin maksaa... tajuatko sä Savanna-Milanna, että sua ei vaan yksinkertasesti jaksa ottaa tosissaan ja alkaa ottaa päästä tuo sun valehtelu ja asioiden keksiminen... tai sitten oikeesti sä olet jo säälittävyyden huippu...[/QUOTE]

Miksi ihmeessä luet Savannan aloituksia? Ketjun aloittajan nikki on ihan siinä otsikon alapuolella, joten ei ole vaikea hypätä yli. Mutta ei, kun pitää päästä vikisemään ja vinkumaan ihan pakolla. Te rakastatte vihata Savannaa =)

Mä en ole ollut kenenkään kimpussa ,mut saanko kertoa : mun täydellinen elämä on just nyt megasiisti koti, rauhalliset lapset töllöttämässä kakkosen pian alkavia lastenohjelmia, ja ihana tulppaanikimppu keittiönpöydällä.
vielä kun mies palaa töistä, on kaikki tärkee täällä :)

Peesi. Mutta jotenkin tuntuu että hivenen tyrkytät itseäsi, en MISSÄÄN NIMESSÄ sano pahalla.

Minulle onni ja raha ei ole synonyymejä. Onni on sitä, että saa elää tasapainoista ja onnellista elämää eikä tarvitse yrittää (keinolla millä hyvänsä) ostaa itselleen hyvää oloa.

Ihan uteliaisuudesta, miten muuten minäkeskeiseen ihmiseen pitäisi suhtautua kuin ärsyyntyen? Aloituksesi käsittelevät ainoastaan itseäsi, etkä edes vaivaudu osallistumaan muiden keskusteluihin, ellei niissä puhuta juuri sinusta. Vai milloin viimeksi olet antanut jollekulle ihmettelijälle neuvoja vaikka lastenhoitoon liittyen, milloin olet ottanut osaa, jos jollakulla on ollut rankkaa? Hienoa, että sinulla on kivaa, mutta ei susikaan jaksa alvariinsa kehua ja hehkuttaa, miten hienoa sinulla onkaan, ja juuri sitähän sinä haet.

Jos joku sanoo jotakin poikkipuolista, se joko "ei haittaa sinua" tai perustat uuden ketjun saadaksesi tiristettyä sympatiat puolellesi.

Tykkäsin sinusta tyyppinä aikanaan, mutta liika on liikaa.

Tästäkin viestistä näkee, mikä se sun tärkeysjärjestyksesi on. Mä luulen, että se ärsyttää monia. Järjestys on minä, raha ja sit muut jutut. Mut samapa tuo, eihän se meille muille kuulu (se vaan, että sä toitotat sitä eri ketjuissa, jotka itse aloitat, 20 kertaa päivässä).

Miksi sä muuten aloitat aina itseesi liittyviä aloituksia useampia päivässä, etkä koskaan osallistu mihinkään muuhun ketjuun, joka ei koske sinua tai miehesi rahoja?

Yhteistyössä