enää tunti jäljellä ja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteen purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteen purkaus

Vieras
alan ihan kohta itkemään :(

tää työ on henkisesti niin rankkaa kun koko ajan vaan tulee uusi tilanne ja uusi tilanne ja uusi tilanne.
näitä tilanteit aon tänään ollut 278 kpl joista 5 olen ollut tekemisissä ystävällisten asiakkaiden kanssa...

tää työ vatii multa aivan liikaa ja jos vielä kerran kuulen haistatusta, tai muut aihmisarvoa alentavaa kommenttia niin räjähdän itkuun ja lähden....

Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
lehtimyyjä??

se nyt ois viimenen ... siinä on ymmärrettävää että ihmiset on paskamaisia...
hatuttaa se että tänne varta vastens oitetaan ja epäselvästi lausutaan että "pitäs saada pokka suttusen numero.. ei ku pekko luttunen eiku PEKKA HUTTUNEN MÄHÄ SAATANA SANOIN"

No ota nyt ihan rennosti. Ei ne ihmiset sua syö, ku oot turvassa, niiden tavoittamattomissa. Oot vaan ystävällinen. Teet vaikka ilmeitä kun ne marisee siellä langan päässä.

mä oon yrittäny ajatella positiivisesti ja se juuri että ihmiset ei pääse mua lankoja pitkin loukkaamaan fyysisesti.
paras ajatus tähän asti on että ainakaan en oo heidän kanssaan naimisissa, eli tekemisissä joka päivä.

silti on niin ahdistavaa kun ihmiset purkaa muhun vihaansa tai puutettaan :(

Sun täytyy tajuta, että ne ei tiedä kuka sä oot tai millainen sä oot. ne on jo valmiiksi vihasia kun ne soittaa sinne. Ja varmaan aika monet soittaa kännissä tai sitten jossain pulassa. Voit ajatella, että ei ole sinun vika, jos niillä ei ole jotain numeroa. Sähän vaan autat. Tai vaikket auttas, niin sun työtä on vaan vastata ja kertoa numero, jos se löytyy. jos joku huutaa, niin sano, että kuuluvuus on huono kraats ja pam kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
karkkipaperia rutistelen luureihini :)

kunhan mollin sivuille ilmestyy mitä tahansa muuta jota voisin tehdä niin lähden. tää ei selvästikkään oo mun duunini :ashamed:

Mikä palkka? Missä sä teet sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Must ei ois koskaan tohon kun en ikinä kuule ihmisten nimiä :kieh:

ja mulla menee nimet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. just ja just kerkeen kirjoittamaan ne, mut ovelasti aina selvitän ne jotenki...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
karkkipaperia rutistelen luureihini :)

kunhan mollin sivuille ilmestyy mitä tahansa muuta jota voisin tehdä niin lähden. tää ei selvästikkään oo mun duunini :ashamed:

Mikä palkka? Missä sä teet sitä?

9? tunti ja tää on tämmönen call center.

Mä aina ihannoin teitä numreopalvelu työntekijöitä kun löydätte ne nimet ja numerot aina niin hiton nopeesti. =) Itekin olen puhelimessa päivät pitkät ja koneella teen työtä mutta en ikinä löytäisi niitä tietoja noin nopeasti. :flower: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Mä aina ihannoin teitä numreopalvelu työntekijöitä kun löydätte ne nimet ja numerot aina niin hiton nopeesti. =) Itekin olen puhelimessa päivät pitkät ja koneella teen työtä mutta en ikinä löytäisi niitä tietoja noin nopeasti. :flower: :wave:

oi kiitos :) saanko laittaa asiakaspalautteena :D

Yhteistyössä