Enkeleitä onko heitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumienkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lumienkeli

Vieras
Onko kukaan palstalaisista nähnyt enkeliä? Tarkoitan sellaista klassista siivekästä enkeliä?
Luin vuosi sitten kirjan enkelikokemuksista ja siinä pisti silmääni kuinka moni oli luokitellut epämääräiset valoilmiöt tms enkelikokemuksiksi. Siksi mua kiinnostaisi kuinka moni kenties on nähnyt siivellisen enkelin.

lapsena niitä näki enemmän, nykyään tosi harvoin, mutta merkkejähän he jättävät toki. lapset meillä kanssa näkee heitä paljon (kade). ja muutakin "epämääräistä" on tullut lapsesta asti nähtyä ja koettua.

en ole nähnyt tarkoittamiasi enkeleitä, mutta useasti olen kokenut että ystävät ovat enkeleitä
elämässäni, ehkäpä he ovat enkeleiden lähettämiä elämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja lumienkeli:
4n äiti, millaisia merkkejä enkelit jättävät?
Ja missä yhteyksissä olet nähnyt enkeleitä?

diana cooperin sivuilla käväse tai lue kirja. mulla enkelikortit joka pv käytössä. gotta go, kuumepotilas kutsuu...

Enkelit kai ovatkin oikeasti sellaisia pylväsmäisiä valo-olentoja, mutta länsimaissa esiintyvät siivekkäinä helpomma tunnistamisen vuoksi.
Itse olen nähnyt useinkin ja jättävät tosiaan jälkeen myös valkoisia höyheniä. Arkki enkelit ovat erityisen läheisiä, heistä on upea apu arjessa.
Suosittelen jokaisen tutustumaan omaan enkeliinsä =)

Olen nähnyt pienenä enkelin, enkeli toimi lohduttajana ja kuolemanviestintuojana, kun menetin erittäin läheisen henkilön. Oli harmaa, vähän kuin kotkansiipinen enkeli. Hetken näin tämän, ja sitten vaivuin "uneen" jossa sain viestin. Toinenkin kokemus on lapsuudesta, silloin näin joitain violetinpunaisia valoja, ja kuulin jotain "musiikkia". Keskellä yötä heräsin tähän. Tähän juttuun liittyy myös muuta. Uskottava se on, että kaikkea tässä maailmassa ei pysty järjellä selittämään. :)

Yhteistyössä